Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-06-16
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Inowrocław: wykonanie termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 6 w Inowrocławiu
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miasto Inowrocław, do kontaktów: Urszula Borkowska, ul. F. D. Roosevelta 36, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3555250, fax 052 3555250, e-mail: zamowienia@inowroclaw.pl, www.inowroclaw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 6 w Inowrocławiu. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: 1) ocieplenie ścian budynku szkoły(budynek czterokondygnacyjny z dobudowaną salą gimnastyczną i łącznikiem) 2) wykonanie elewacji budynku, 3) ocieplenie stropodachu, 4) remont pokrycia dachowego, 5) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej 6) modernizacja instalacji centralnego ogrzewania. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Inowrocław, al. Mikołaja Kopernika 18. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.44.21.20 - Malowanie budowli i zakładanie okładzin ochronnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.20 - Malowanie budowli i zakładanie okładzin ochronnych Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Ok. 171.000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.09.2005;
III.1) Wymagane wadium: 7000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1.W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; w tym względzie: osoby kierujące robotami muszą posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz być wpisane na listę Polskiej Izby Architektów lub Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa a jeżeli posiadają uprawnienia wydane po 14.02.1995r, - muszą posiadać decyzję wpisu do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia; w tym względzie m.in.: a) wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; b) dysponują pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania robót; c) dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia; d) zobowiążą się do udzielenia trzyletniej gwarancji jakości oraz trzyletniej rękojmi za wady, licząc od dnia odbioru końcowego i przekazania do użytkowania, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; w tym względzie m.in.: - posiadają środki finansowe (własne lub zdolność kredytową) - nie mniej niż 100.000,00 zł, - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; ponadto spełniają inne wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Znaczenie warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny tych warunków 1. Posiadanie wymaganych uprawnień: Sposób dokonywania oceny spełniania warunku : spełnia / nie spełnia (bez znaczenia punktowego) podstawa oceny: złożone do oferty uprawnienia. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, potencjał u technicznego oraz dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zadania. doświadczenie: ilość wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych odpowiadających rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ocena : 0 100 pkt, podstawa oceny: wykaz wykonanych usług oraz dokumenty potwierdzające należyte ich wykonanie (referencje). 3. Sytuacja finansowa i ekonomiczna gwarantująca wykonanie zamówienia w terminie. sytuacja finansowa: wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa firmy - co najmniej 100.000 zł ocena: spełnia/nie spełnia podstawa oceny : informacja z banku obsługującego rachunek wykonawcy. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne Ocena spełniania warunku: spełnia / nie spełnia ( bez znaczenia punktowego ). 3. Wykaz dokumentów i oświadczeń jakie należy złożyć do wniosku: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 2. Zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 6. Wymagane uprawnienia budowlane osób, które bedą kierować wykonaniem zamówienia 7. Wykaz osób i podmiotów (podwykonawców), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 8. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych odpowiadajacych rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (opinie, referencje) potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie. 9. Informacja banku potwierdzająca wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, z podaniem wysokości kwoty kredytu (tj. zdolności kredytowej wykonawcy - min. 100.000,00 zł) wskazująca na możliwość wykonania zadania, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku. 10. Oświadczenie o spełnieniu warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 11. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dokumenty można składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena - 90% termin wykonania - 10% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 24.06.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 24.06.2005 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 24.06.2005, godzina 12:30, Urząd Miasta Inowrocławia, Inowrocław, ul. Roosevelta 36, sala konferencyjna.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 09.06.2005.
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Wycena nieruchomości na potrzeby Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
- Zakup wraz z dostawą kationowej emulsji asfaltowej do remontów cząstkowych - II
- Usługa wykonania dokumentacji projektowej bloku operacyjnego w ramach pozyskania środków inwestycyjnych ze środków finansowania zewnętrznego pn." Modernizacja, Rozbudowa Bloku Operacyjnego
- Świadczenie usług pocztowych.
- Przebudowa pętli autobusowej wraz z infrastrukturą techniczną, rozbiórką i budową obiektów budowlanych oraz montażem instalacji fotowoltaicznej, zlokalizowanej przy ul. Mątewskiej w Inowrocławiu
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont wybranych pomieszczeń budynku Szkoły i Internatu ZSCKR w Bydgoszczy
- Budowa zewnętrznej instalacji gazowej wraz z montażem zewnętrznego kotła gazowego c.o. i komina w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Sierakowicach
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach zarządzanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
- Dobudowa i rozbudowa budynku H celem utworzenia Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Szpitalu Powiatowym w Chrzanowie (powtórka)
- Przebudowa budynku starej elektrowni Galerii Arsenał w Białymstoku - budowa węzła ciepłowniczego
- BUDOWA BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO ORAZ ZBIORNIKA BEZODPŁYWOWEGO NA NIECZYSTOŚCI CIEKŁE - KANCELARIA LEŚNICTWA GOSPÓDKA I CZAPLINIIEC
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.