Ogłoszenie z dnia 2009-08-18
Warszawa: Zakup i dostawa środków czystości dla internatów i kwater internatowych pozostających w zarządzaniu Zespołu Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o.o. Oddział Tymczasowego Zakwaterowania
Numer ogłoszenia: 283500 - 2009; data zamieszczenia: 18.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o.o.- Oddział Tymczasowego Zakwaterowania WAM Sp. z o. o. , ul. Wolnej Wszechnicy 5, 02-097 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 576 23 02, faks 0-22 576 23 07.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzn.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.zzn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa środków czystości dla internatów i kwater internatowych pozostających w zarządzaniu Zespołu Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o.o. Oddział Tymczasowego Zakwaterowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa środków czystości dla internatów i kwater internatowych pozostających w zarządzaniu Zespołu Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o.o. Oddział Tymczasowego Zakwaterowania. 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podaniem wymaganych ilości został określony w załączniku nr 2 do SIWZ. Jeśli Wykonawca nie zaoferuje i nie wyceni asortymentu chociażby w jednej pozycji, jego oferta zostanie odrzucona (w danej części zamówienia). 2) Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania równoważnego przedmiotu zamówienia. Za równoważny przedmiot zamówienia Zamawiający uzna oferowany przedmiot zamówienia o cechach nie gorszych niż określony w SIWZ. W przypadku równoważnego przedmiotu zamówienia Wykonawca winien dołączyć do oferty dane umożliwiające jego porównanie z parametrami odpowiedniej pozycji ze Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (np. karty katalogowe, charakterystykę produktu, wzory, itp.) zamieszczając jego opis z wyceną w wierszu poniżej zamawianego produktu oraz nazwę producenta i oznaczenie produktu oferowanego w kolumnie 10 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. 3) Przedmiot zamówienia musi mieć termin ważności nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy. UWAGA! Kolumnę nr 10 należy wypełnić w całości nawet w przypadku nie oferowania produktów równoważnych! CPV: Główny przedmiot: 39800000-0 4) Przedmiot zamówienia musi być dostarczony zgodnie z wykazem adresów w załączniku nr 2 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 3) Ocena spełnienia warunków, o których mowa w pkt. 7 zostanie dokonana w systemie spełnia - nie spełnia 4) Wykonawca, który nie spełnia wszystkich warunków, zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Do oferty należy załączyć: a) Wypełniony w całości i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) - w oryginale, b) wypełniony i podpisany załącznik nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy - w oryginale, oraz na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa następujące dokumenty w oryginale lub poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem ich kserokopie: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp Zamawiający żąda złożenia: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (zał. nr 4 do SIWZ). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 8 ust. 1 pkt c) specyfikacji, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 2) Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. 3) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w pkt. 8 ust. 1 pkt c) i pkt d SIWZ składa każdy z wykonawców. W przypadku, kiedy wykonawcy wspólnie składają ofertę, wówczas mają obowiązek ustanowić pełnomocnika do: reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przedmiotowe pełnomocnictwo należy załączyć do oferty. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana wówczas zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, ul. Wolnej Wszechnicy 5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Warszawa, ul. Wolnej Wszechnicy 5, pok. nr 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Zespół Kraków.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa środków czystości dla internatów i kwater internatowych pozostających w zarządzaniu Zespołu Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o.o. Oddział Tymczasowego Zakwaterowania. 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podaniem wymaganych ilości został określony w załączniku nr 2 do SIWZ. Jeśli Wykonawca nie zaoferuje i nie wyceni asortymentu chociażby w jednej pozycji, jego oferta zostanie odrzucona (w danej części zamówienia). 2) Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania równoważnego przedmiotu zamówienia. Za równoważny przedmiot zamówienia Zamawiający uzna oferowany przedmiot zamówienia o cechach nie gorszych niż określony w SIWZ. W przypadku równoważnego przedmiotu zamówienia Wykonawca winien dołączyć do oferty dane umożliwiające jego porównanie z parametrami odpowiedniej pozycji ze Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (np. karty katalogowe, charakterystykę produktu, wzory, itp.) zamieszczając jego opis z wyceną w wierszu poniżej zamawianego produktu oraz nazwę producenta i oznaczenie produktu oferowanego w kolumnie 10 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. 3) Przedmiot zamówienia musi mieć termin ważności nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy. UWAGA! Kolumnę nr 10 należy wypełnić w całości nawet w przypadku nie oferowania produktów równoważnych! CPV: Główny przedmiot: 39800000-0 4) Przedmiot zamówienia musi być dostarczony zgodnie z wykazem adresów w załączniku nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Zespół Poznań.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa środków czystości dla internatów i kwater internatowych pozostających w zarządzaniu Zespołu Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o.o. Oddział Tymczasowego Zakwaterowania. 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podaniem wymaganych ilości został określony w załączniku nr 2 do SIWZ. Jeśli Wykonawca nie zaoferuje i nie wyceni asortymentu chociażby w jednej pozycji, jego oferta zostanie odrzucona (w danej części zamówienia). 2) Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania równoważnego przedmiotu zamówienia. Za równoważny przedmiot zamówienia Zamawiający uzna oferowany przedmiot zamówienia o cechach nie gorszych niż określony w SIWZ. W przypadku równoważnego przedmiotu zamówienia Wykonawca winien dołączyć do oferty dane umożliwiające jego porównanie z parametrami odpowiedniej pozycji ze Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (np. karty katalogowe, charakterystykę produktu, wzory, itp.) zamieszczając jego opis z wyceną w wierszu poniżej zamawianego produktu oraz nazwę producenta i oznaczenie produktu oferowanego w kolumnie 10 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. 3) Przedmiot zamówienia musi mieć termin ważności nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy. UWAGA! Kolumnę nr 10 należy wypełnić w całości nawet w przypadku nie oferowania produktów równoważnych! CPV: Główny przedmiot: 39800000-0 4) Przedmiot zamówienia musi być dostarczony zgodnie z wykazem adresów w załączniku nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - Zespół Szczecin.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa środków czystości dla internatów i kwater internatowych pozostających w zarządzaniu Zespołu Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o.o. Oddział Tymczasowego Zakwaterowania. 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podaniem wymaganych ilości został określony w załączniku nr 2 do SIWZ. Jeśli Wykonawca nie zaoferuje i nie wyceni asortymentu chociażby w jednej pozycji, jego oferta zostanie odrzucona (w danej części zamówienia). 2) Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania równoważnego przedmiotu zamówienia. Za równoważny przedmiot zamówienia Zamawiający uzna oferowany przedmiot zamówienia o cechach nie gorszych niż określony w SIWZ. W przypadku równoważnego przedmiotu zamówienia Wykonawca winien dołączyć do oferty dane umożliwiające jego porównanie z parametrami odpowiedniej pozycji ze Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (np. karty katalogowe, charakterystykę produktu, wzory, itp.) zamieszczając jego opis z wyceną w wierszu poniżej zamawianego produktu oraz nazwę producenta i oznaczenie produktu oferowanego w kolumnie 10 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. 3) Przedmiot zamówienia musi mieć termin ważności nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy. UWAGA! Kolumnę nr 10 należy wypełnić w całości nawet w przypadku nie oferowania produktów równoważnych! CPV: Główny przedmiot: 39800000-0 4) Przedmiot zamówienia musi być dostarczony zgodnie z wykazem adresów w załączniku nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 - Zespół Warszawa-Mazowsze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa środków czystości dla internatów i kwater internatowych pozostających w zarządzaniu Zespołu Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o.o. Oddział Tymczasowego Zakwaterowania. 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podaniem wymaganych ilości został określony w załączniku nr 2 do SIWZ. Jeśli Wykonawca nie zaoferuje i nie wyceni asortymentu chociażby w jednej pozycji, jego oferta zostanie odrzucona (w danej części zamówienia). 2) Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania równoważnego przedmiotu zamówienia. Za równoważny przedmiot zamówienia Zamawiający uzna oferowany przedmiot zamówienia o cechach nie gorszych niż określony w SIWZ. W przypadku równoważnego przedmiotu zamówienia Wykonawca winien dołączyć do oferty dane umożliwiające jego porównanie z parametrami odpowiedniej pozycji ze Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (np. karty katalogowe, charakterystykę produktu, wzory, itp.) zamieszczając jego opis z wyceną w wierszu poniżej zamawianego produktu oraz nazwę producenta i oznaczenie produktu oferowanego w kolumnie 10 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. 3) Przedmiot zamówienia musi mieć termin ważności nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy. UWAGA! Kolumnę nr 10 należy wypełnić w całości nawet w przypadku nie oferowania produktów równoważnych! CPV: Główny przedmiot: 39800000-0 4) Przedmiot zamówienia musi być dostarczony zgodnie z wykazem adresów w załączniku nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 - Zespół Lublin.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa środków czystości dla internatów i kwater internatowych pozostających w zarządzaniu Zespołu Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o.o. Oddział Tymczasowego Zakwaterowania. 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podaniem wymaganych ilości został określony w załączniku nr 2 do SIWZ. Jeśli Wykonawca nie zaoferuje i nie wyceni asortymentu chociażby w jednej pozycji, jego oferta zostanie odrzucona (w danej części zamówienia). 2) Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania równoważnego przedmiotu zamówienia. Za równoważny przedmiot zamówienia Zamawiający uzna oferowany przedmiot zamówienia o cechach nie gorszych niż określony w SIWZ. W przypadku równoważnego przedmiotu zamówienia Wykonawca winien dołączyć do oferty dane umożliwiające jego porównanie z parametrami odpowiedniej pozycji ze Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (np. karty katalogowe, charakterystykę produktu, wzory, itp.) zamieszczając jego opis z wyceną w wierszu poniżej zamawianego produktu oraz nazwę producenta i oznaczenie produktu oferowanego w kolumnie 10 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. 3) Przedmiot zamówienia musi mieć termin ważności nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy. UWAGA! Kolumnę nr 10 należy wypełnić w całości nawet w przypadku nie oferowania produktów równoważnych! CPV: Główny przedmiot: 39800000-0 4) Przedmiot zamówienia musi być dostarczony zgodnie z wykazem adresów w załączniku nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Obsługa serwisowa oraz przeglądy centralnego zasilacza awaryjnego UPS Socomec typu Delphys BC 200 kVA.
- Zabudowa powierzchni wystawowej wraz z obsługą na potrzeby organizacji polskiego stoiska promocyjnego podczas targów ISM Middle East 2025 w dniach 15-17 września 2025 r. w Dubaju w ZEA
- Remont 5 lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Poznaniu
- 390/2025 Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz pielęgnacji zieleni na terenach Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy.
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do Instytutu Łączności - PIB
- Remont drogi wojewódzkiej nr 731 na odcinku od km 35+635 do km 36+890 na terenie gminy Białobrzegi, powiat białobrzeski, województwo mazowieckie - nr postępowania 156/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków czystości na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lubartowie
- Zakup i dostawa środków czystościowych
- Sukcesywna dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych dla RCKiK w Krakowie i Terenowych Oddziałów
- Dostawy preparatów do myjni-dezynfektorów do basenów i kaczek
- Dostawa środków czystości
- Dostawa środków czystości
więcej: Środki czyszczące i polerujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.