eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełchatówogniwa gasienicowe



Ogłoszenie z dnia 2005-06-16

POZYCJA 28348

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - dostawy Bełchatów: ogniwa gasienicowe Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: BOT Kopalnia Węgla Brunatnego Bełchatów Spółka Akcyjna, do kontaktów: Pólkowski Józef i Wesoły Jakub, Rogowiec, skryt. poczt. 100, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 7374471, fax 044 7374404, e-mail: hpmatysniak@kwb-belchatow.pl, www.kwb-belchatow.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ogniwa gasienicowe. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Odlewy obrobione ogniw gasienicowych z L120G13 Zamówienie podzielono na IV zadania. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: BOT KWB Bełchatów w Rogowcu. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.52.60.00 - Części maszyn górniczych, kopalniczych oraz budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 43.60.00.00 - Części maszyn górniczych, kopalniczych oraz budowlanych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 400 tys Euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: - I zadanie 50 000,00 zł - pięćdziesiąt tys zł - II zadanie 12 000,00 zł - dwanaście tys zł - III zadanie 17 000,00 zł siedemnaście tys zł - IV zadanie 30 000,00 zł - trzydzieści tys zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową do realizacji zadania poświadczone przez bank w wysokości; - I część zamówienia - co najmniej - 500 000, 00 zł - II część zamówienia - co najmniej - 200 000, 00 zł - III część zamówienia - co najmniej - 200 000, 00 zł - IV część zamówienia - co najmniej - 500 000, 00 zł. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: wykonawcy występujący wspólnie przedstawiają dokument ustanawiający pełnomocnika. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1.Wykażą, że w ciągu ostatnich trzech lat (2002, 2003 i 2004) zrealizowali zamówienie (-a) o łącznej wartości netto; - powyżej 1 mln. zł na dostawę ogniw gąsienicowych dla maszyn górnictwa odkrywkowego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to za ten okres. Podając wartość zamówienia, przedmiot, datę wykonania i odbiorcę oraz załączą dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie 2. posiadaja polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że dostawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 3.przedstawią informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wielkość posiadanych środków finansowych, saldo rachunku bankowego, promesę kredytową lub opinię bankową o środkach posiadanych w ramach linii kredytowej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. I tak w przypadku złożenia oferty na; - I część zamówienia - co najmniej - 500 000, 00 zł, - II część zamówienia - co najmniej - 200 000, 00 zł, - III część zamówienia - co najmniej - 200 000, 00 zł, - IV część zamówienia - co najmniej - 500 000, 00 zł,. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego potwierdzające odpowiednio, że dostawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2.przedstawią informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wielkość posiadanych środków finansowych, saldo rachunku bankowego, promesę kredytową lub opinię bankową o środkach posiadanych w ramach linii kredytowej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. I tak w przypadku złożenia oferty na; - I część zamówienia - co najmniej - 500 000, 00 zł, - II część zamówienia - co najmniej - 200 000, 00 zł, - III część zamówienia - co najmniej - 200 000, 00 zł, - IV część zamówienia - co najmniej - 500 000, 00 zł,. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykażą, że w ciągu ostatnich trzech lat (2002, 2003 i 2004) zrealizowali zamówienie (-a) o łącznej wartości netto; - powyżej 1 mln. zł na dostawę ogniw gąsienicowych dla maszyn górnictwa odkrywkowego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to za ten okres. Podając wartość zamówienia, przedmiot, datę wykonania i odbiorcę oraz załączą dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. 2.1.4) Inne informacje: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2004/S 246 - 212152 z dnia 17.12.2004 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: DEF/HP/1899/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 20.07.2005, cena - 0 PLN. Warunki i sposób płatności: Wysyłanie SIWZ za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 20.07.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 20.07.2005, godzina 11:30, Budynek Dyrekcji sala nr 611.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 09.06.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.52.60.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: I część: ogniwa gąsienicowe wg rys 221 141 1016. 3) Zakres lub wartość: 350 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.52.60.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: II część; ogniwa gąsienicowe wg rys 20148a. 3) Zakres lub wartość: 110 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.52.60.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: III część; ogniwa gąsienicowe wg rys 421 141 1017. 3) Zakres lub wartość: 186 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.52.60.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: IV część; ogniwa gąsienicowe wg rys 961 141 1012. 3) Zakres lub wartość: 200 szt 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.