eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubońPRZEBUDOWA DROGOWEJ INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-05-30

POZYCJA 28345

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Luboń: PRZEBUDOWA DROGOWEJ INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Urząd Miasta Luboń, do kontaktów: MICHALIK LESZEK, pl. Edmunda Bojanowskiego 2, 62-031 Luboń, woj. wielkopolskie, tel. 061 8130011, fax 061 81-30-097, e-mail: bmk_inw@pro.onet.pl, www.lubon.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DROGOWEJ INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: przebudowa drogowej infrastruktury technicznej, związanej z budownictwem mieszkaniowym w Luboniu w tym: Zadanie (Część) 1 - Przebudowa nawierzchni odcinków ulic: Poniatowskiego (rejon Placu E.Bojanowskiego), Długa, Kilińskiego, Kozińskiego i Żabikowska - wymiana-wykonanie nawierzchni chodników z betonowej kostki brukowej ok. 2100 m2. - Zadanie (Część) 2 - Przebudowa nawierzchni odcinków ulic: Górna, Kwiatowa i Dojazdowa - wymiana-wykonanie nawierzchni chodników z betonowej kostki brukowej ok. 1053 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: LUBOŃ. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: OGÓŁEM WYKONANIE OKOŁO 3200 M2 NAWIERZCHNI CHODNIKÓW Z BETONOWEJ KOSTKI BRUKOWEJ. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 20.11.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 5 000.00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. winni prowadzić działalność w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - zamawiający nie stawia warunków minimalnych, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. wykonali w okresie ostatnich 5 lat co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tj. wybudowali-przebudowali nawierzchnie z betonowej kostki brukowej o powierzchni co najmniej równej 50% powierzchni, części zamówienia objętej ofertą, 3) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia tj. zamawiający nie stawia warunków minimalnych, 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. co najmniej po jednej osobie posiadającej aktualne uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie branży konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg, 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 25% ceny ofertowej, 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia /art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych/. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą >spełnia - nie spełnia<, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 8 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 13.07.2006. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 14.07.2006 godzina 08:15. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.07.2006, godzina 08:30, SIEDZIBA ZAMAWIAJĄCEGO pok. 113.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 22.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.