To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-10-28
Sosnowiec: Dostawa materiałów biurowych
Numer ogłoszenia: 283435 - 2011; data zamieszczenia: 28.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 243889 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Miejski w Sosnowcu, ul. Szpitalna 1, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 41 30 111, faks 32 41 30 112.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych. Zamówienie składa się z 2 części tzw. Pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia: Pakiet 1 - Wyroby biurowe różne, Pakiet 2 - Koperty. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - asortyment oraz ilość znajdują się w załącznikach nr 4.1 i 4.2 do niniejszej SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza zaproponowanie asortymentu w opakowaniach zawierających inną ilość niż wskazana w formularzu asortymentowo-cenowym, co należy zaznaczyć w formularzu asortymentowo-cenowym, a wymaganą ilość jednostek przeliczyć na wymaganą przez Zamawiającego. W przypadku ilości ułamkowej należy ilość opakowań zaokrąglić do dwóch miejsc po przecinku. 4. Składane oferty muszą zawierać pełny zakres przedmiotu zamówienia w danym pakiecie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.92.30 - Koperty .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wyroby biurowe różne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INFO-MARKET Elżbieta Sosna, ul. Św. Barbary 6/1, 41-100 Siemianowice Śląskie, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23365,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16122,08
Oferta z najniższą ceną: 16122,08 / Oferta z najwyższą ceną: 23637,41
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Koperty
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- K2 OFFIS Sp. z o.o., ul. Librowszczyzna 3, 31-030 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9124,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8253,40
Oferta z najniższą ceną: 7770,34 / Oferta z najwyższą ceną: 10277,48
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Aktywne place zabaw przy Żłobkach w Sosnowcu.
- Doposażenie pracowni zawodowej (transport, dostawa i montaż) w stanowisko do montażu oraz demontażu procesorów w technologii BGA
- Modernizacja Instalacji Szkoły Podstawowej Nr 46 przy ul. Gwiezdnej 2 w Sosnowcu
- "Budowa tymczasowej sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Braci Mieroszewskich z ul. Starocmentarną w Sosnowcu wraz z robotami towarzyszącymi"
- Zakup oraz dostawa "opasek bezpieczeństwa" dla mieszkańców Gminy Sosnowiec powyżej 60 - tego roku życia w związku z realizacją Programu "Korpus Wsparcia Seniorów" na rok 2025 - Moduł II
- ZP-2200-26/25 DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawę artykułów biurowych
- Dostawa artykułów biurowych
- Dostawa materiałów biurowych, niszczarek i smyczy z nadrukiem - postępowanie z podziałem na 3 części
- Zakup i dostawa nowych materiałów biurowych dla potrzeb wszystkich jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- Zakup materiałów biurowych dla uczestników projektu "Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Krakowskiego" (numer projektu: FEMP.06.11-IP.01-0130/24)-Postępowanie powtórzone
- "ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH"
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.