eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › zakup ubezpieczenia dla 506 samochodów i 2 przyczep eksploatowanych w Centrali, Oddziałach Regionalnych i Biurach Powiatowych ARiMR

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-06-16

POZYCJA 28341

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: zakup ubezpieczenia dla 506 samochodów i 2 przyczep eksploatowanych w Centrali, Oddziałach Regionalnych i Biurach Powiatowych ARiMR Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, do kontaktów: Martyna Nawrot, Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5950050, fax 022 6361677, e-mail: info@arimr.gov.pl, www.arimr.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, w sprawie procedury przetargowej: Martyna Nawrot w sprawie przedmiotu zamówienia: Andrzej Frankowski, Grzegorz Śmietanko, Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5950060, 3184277, 3184278, fax 022 6361677, e-mail: info@arimr.gov.pl, www.arimr.gov.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Martyna Nawrot, Al. Jana Pawła II 70, I kl., IXp., pok.901, 00-175 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5950060, fax 022 6361677, e-mail: info@arimr.gov.pl, www.arimr.gov.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Martyna Nawrot, Al. Jana Pawła II 70-pocztą ul. Żelazna 59, pok.101 - osobiście bądź kurierem, 00-175 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5950060, fax 022 6361677, e-mail: info@arimr.gov.pl, www.arimr.gov.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 06. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup ubezpieczenia dla 506 samochodów i 2 przyczep eksploatowanych w Centrali, Oddziałach Regionalnych i Biurach Powiatowych ARiMR. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zakup ubezpieczenia OC; AC w ruchu i postoju (również od kradzieży) bez udziału własnego, oraz NW (kierowcy i pasażerów) i Assistance dla 506 samochodów służbowych obecnie eksploatowanych przez Centralę, Oddziały Regionalne i Biura Powiatowe, oraz zakup ubezpieczenia dla 2 przyczep samochodowych w zakresie OC i AC. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Ubezpieczenie samochodów odbywać będzie się w miastach siedzib Centrali i Oddziałów Regionalnych. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.33.41.00 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.41.10 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zakup ubezpieczenia dla 506 samochodów służbowych obecnie eksploatowanych przez ARiMR w zakresie ubezpieczenia OC; AC w ruchu i postoju (również od kradzieży) bez udziału własnego, oraz NW (kierowcy i pasażerów) i Assistance, oraz zakup ubezpieczenia dla 2 przyczep samochodowych w zakresie ubezpieczenia OC i AC. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.01.2006; data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium w wysokości: 20 000,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Wpłata składek będzie dokonana przelewem bankowym na rachunek Ubezpieczyciela, w terminie 21 dni od daty otrzymania polisy przez Ubezpieczającego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. 3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. zrealizowali z należytą starannością w ciągu ostatnich trzech lat licząc od dnia składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną jednorazową usługę o podobnym charakterze o wartości, co najmniej 300 000 zł brutto. 4.Posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej zgodnie z ustawą z dnia 22.05.2003r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz.U z 2003r., Nr. 124, poz. 1151 z późn. zm.). 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 kwietnia 2004r. sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z dnia 21 kwietnia 2004r. Nr 71, poz. 645). § 1 ust. 1 pkt. 1), 2), 4), 5), 6); ust. 2 pkt 5); oraz pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważniona do tych czynności dokumentem rejestracyjnym. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: BZP-2610-22/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 08.08.2005, cena - 0 PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 08.08.2005 godzina 10:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 08.08.2005, godzina 14:00, Siedziba Zamawiającego, Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa, pok. 907 (IXp.).

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Data wysłania ogłoszenia 09/06/2005. 5) Data wysłania ogłoszenia: 09.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.