eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SosnowiecPomoc Techniczna dla PIU w ramach Projektu nr 2003/PL/16/P/PE/039 pn.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2005-06-16

POZYCJA 28337

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Sosnowiec: Pomoc Techniczna dla PIU w ramach Projektu nr 2003/PL/16/P/PE/039 pn.: "Gospodarka ściekowa w Sosnowcu" Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Sosnowiec, do kontaktów: Iwona Balińska tel. +48 32 2960461, al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, tel. +48 32 2960461, fax +48 32 2960605, e-mail: kier.piu@um-sosnowiec.pl, www.um.sosnowiec.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pomoc Techniczna dla PIU w ramach Projektu nr 2003/PL/16/P/PE/039 pn.: "Gospodarka ściekowa w Sosnowcu". 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi świadczenie przez wykonawcę usługi Pomocy Technicznej dla PIU w ramach Projektu nr 2003/PL/16/P/PE/039: pn. "Gospodarska ściekowa w Sosnowcu". Pomoc dla PIU obejmuje wsparcie techniczne, organizacyjne, prawne i doradztwo finansowe. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Gmina Sosnowiec, Polska. Kod NUTS: 4.24.33.75. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.62.00 - Usługi pomocy technicznej Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.62.00 - Usługi pomocy technicznej Oryginalny kod CPV: 74.21.00.00 - Techniczne usługi doradcze Kod CPV wg słownika 2008: 71.60.00.00 - Usługi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej Oryginalny kod CPV: 74.54.30.00 - Rozwój personelu Kod CPV wg słownika 2008: 79.63.30.00 - Rozwój personelu Oryginalny kod CPV: 74.54.20.00 - Szkolenie pracowników Kod CPV wg słownika 2008: 79.63.20.00 - Szkolenie pracowników Oryginalny kod CPV: 74.00.00.00 - Usługi profesjonalne w zakresie architektury, inżynierii, budowy, prawa, księgowości oraz inne Kod CPV wg słownika 2008: 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: II.2.1)1. Szacowana wartość zamówienia wynosi 185 500 euro. II.2.1)1. Zakres zamówienia Pomoc dla PIU obejmuje wsparcie techniczne, organizacyjne, prawne i doradztwo finansowe przy realizacji Projektu, którego kontrakt na roboty budowlane (realizowane według tzw. "czerwonej książki FIDIC") obejmuje: - modernizację oczyszczalni ścieków w celu zwiększenia jej przepustowości o 35 000 m3/dobę (uruchomienie ciągów technologicznych, które są zabudowane, ale nie są wykorzystywane oraz podniesienie sprawności istniejących urządzeń); - budowę kolektora sanitarnego o długości ok. 15,5 km z częścią grawitacyjną o średnicy od 500 do 1 200 mm i tłoczną od 125 mm do 2x600 mm z 4 przepompowniami, w tym jedną o wydajności Q = 640 l/sek. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wykonawca rozpocznie wykonywanie usługi będącej przedmiotem Umowy w terminie do 2 tygodni od otrzymania polecenia wydanego przez Kierownika PIU, jednak nie później niż w ciągu trzech miesięcy od daty zawarcia Umowy. Termin wykonania Umowy wynosi 27 miesięcy licząc od daty rozpoczęcia wykonywania Umowy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadim wynosi 5 000 euro Wysokość zabezpieczenia należytego wykonania Umowy - 10% ceny wraz z należnym podatkiem od towarów i usług podanej w Formularzu Oferty. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zamówienie będzie finansowane z następujących źródeł: - Fundusz Spójności - 70 % wartości zamówienia; - Zamawiający - 30% wartości zamówienia. Płatności dla Wykonawcy będą realizowane według następującego harmonogramu: - płatności kwartalne po zatwierdzeniu raportów wymaganych w okresie sprawozdawczym, w wysokości 1/9 kwoty wynagrodzenia ryczałtowego z należnym podatkiem od towarów i usług, z zastrzeżeniem, że ostatnia płatność zostanie dokonana po wywiązaniu się Wykonawcy ze wszystkich zobowiązań wynikających z niniejszej Umowy i po zatwierdzeniu przez Zamawiającego Raportu Końcowego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, niezwłocznie, po zawiadomieniu o wyborze oferty, ale co najmniej na 7 dni przed podpisaniem Umowy, muszą przedstawić Zamawiającemu Umowę w oryginale, opisującą przyjętą formę prawną oraz określającą szczegółowo sposób współdziałania w wykonywaniu usługi. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Wykonawca / grupa wykonawców musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). 2. Wykonawca / grupa Wykonawców musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny: a) Posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w ilości co najmniej 10 pracowników; b) Posiadać przeciętne zatrudnienie personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 osób; c) A także łącznie dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. Kluczowy Personel zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, posługującymi się biegle językiem polskim tj.: - Ekspert 1 - Kierownik Zespołu, posiadający wykształcenie wyższe techniczne, biegłą znajomość języka angielskiego, mający co najmniej 5 lat doświadczenia w realizacji projektów z zakresu budowy infrastruktury w sektorze ochrony środowiska, posiadający doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Zespołu Pomocy Technicznej dla PIU realizującego projekt budowy infrastruktury z zakresu gospodarki wodno-ściekowej (budowa kolektorów i budowa/rozbudowa oczyszczalni) w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC; - Ekspert 2 - Inżynier ds. gospodarki wodno-ściekowej, posiadający wyższe wykształcenie techniczne, mający co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego w realizacji projektów z zakresu gospodarki wodno-ściekowej (budowa kolektorów i budowa/rozbudowa oczyszczalni), posiadający uprawnienia do nadzorowania i projektowania sieci wod-kan. w tym przynajmniej 2-letnie doświadczenie w realizacji projektów w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC; - Ekspert 3 - Ekspert Finansowy, posiadający wykształcenie wyższe ekonomiczne oraz co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego w zakresie zarządzania finansami, doświadczenie przy obsłudze finansowej przynajmniej 2 projektów infrastrukturalnych współfinansowanych z międzynarodowych funduszy pomocowych w tym przynajmniej jednego projektu realizowanego w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC; - Ekspert 4 - Ekspert Prawny, posiadający wykształcenie wyższe prawnicze, co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 2-letnie doświadczenie w stosowaniu przepisów wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w obsłudze prawnej przynajmniej 1 projektu inwestycyjnego realizowanego w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC. - Ekspert 5 - Szkoleniowiec z zakresu warunków kontraktowych FIDIC, posiadający wyższe wykształcenie techniczne, co najmniej 5 lat doświadczenia w wykonywaniu usług szkoleniowych związanych z realizacją projektów w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC; - Ekspert 6 - Informatyk, posiadający wykształcenie wyższe informatyczne oraz 3 lata doświadczenia przy projektowaniu baz danych, użytkowaniu aplikacji biurowych działających pod systemem Windows: arkusze kalkulacyjne, edytory tekstów oraz posiadający znajomość oprogramowania MS Project wykorzystywanego w zarządzaniu projektami; - Ekspert 7 - Specjalista ds. Public Relations, posiadający wyższe wykształcenie wymagane dla pełnienia w/w funkcji oraz doświadczenie w utrzymywaniu kontaktu z mediami, w przygotowaniu, wdrożeniu i upowszechnianiu działań informacyjno-promocyjnych. 3. Wykonawca / grupa wykonawców powinien posiadać doświadczenie w: - pełnieniu w ciągu ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usługi Pomocy Technicznej dla co najmniej 2 projektów - inwestycji z zakresu ochrony środowiska, w tym dla 1 inwestycji w sektorze gospodarki wodno-ściekowej o wartości kontraktowej min. 5 000 000 euro (bez VAT); - pełnieniu w ciągu ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usługi Inżyniera Kontraktu dla co najmniej 1 projektu z zakresu ochrony środowiska realizowanego według warunków kontraktowych FIDIC o wartości kontraktowej min. 5 000 000 euro (bez VAT); - wykonaniu w ciągu ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 dokumentacji przetargowej na wyłonienie wykonawcy robót z zakresu gospodarki wodno-ściekowej (budowa kolektora i budowa/rozbudowa oczyszczalni ścieków) dla inwestycji realizowanej w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC. 4. Wykonawca / grupa wykonawców musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: a) posiadać w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, przeciętne obroty w kwocie minimum 1 000 000 euro. b) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 50 000 euro lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 50 000 euro. 5. Złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 2) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 u.p.z.p. wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 u.p.z.p. wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 2. Informację z banku, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej. Suma środków finansowych Wykonawców składających ofertę wspólną nie może być niższa od 50 000 euro. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Informacja nt. przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 10 pracowników. 2. Informacja nt. przeciętnej liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 osób. 3. informacja nt. osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Eksperci 1-7 posiadają: - wykształcenie wyższe, Ekspert 2 posiada: - wpis do izby samorządu zawodowego. Przedłożona przez Wykonawcę kopia dokumentu potwierdzająca, że: Ekspert 2 posiada: - uprawnienia do nadzorowania lub/i projektowania w poszczególnych branżach (uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych czynności). 4. Potwierdzenia doświadczenia wymienionego w pkt. III.2.1) 3. poprzez przedłożenie wykazu wykonanych usług wraz z oświadczeniami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 50 - 48270 z dnia 04.03.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: PIU.3410-03/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 19.07.2005, cena - 50 PLN brutto + koszty przesyłki. Warunki i sposób płatności: SIWZ dostępna na pisemny wniosek wykonawcy: - za zaliczeniem pocztowym, - w siedzibie zamawiającego, płatna gotówką w kasie zamawiającego lub przelewem na konto zamawiającego w Banku ING Bank Śląski nr rachunku 66 1050 1142 1000 0008 0000 1281. Jako tytuł przelewu podany w punkcie IV.3.1 z dopiskiem "SIWZ dla zamówienia nr. PIU.3410-03/05". 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 19.07.2005 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Sesja otwarta. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: Gmina Sosnowiec, adres: al. Zwycięstwa 20, pokój 221, 41-200 Sosnowiec, Polska.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Projekt Współfinansowany w ramach Funduszu Spójności. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.