eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CieszynPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - rozbudowa (poddasze nieużytkowe) i modernizacja (w zakresie sygnalizacji akustycznej) istniejącej instalacji sygnalizacji pożaru systemu SHRACK w budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im.Ignacego Paderewskiego, ul. Zamkowa 3, w Cieszynie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-23

Cieszyn: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - rozbudowa (poddasze nieużytkowe) i modernizacja (w zakresie sygnalizacji akustycznej) istniejącej instalacji sygnalizacji pożaru systemu SHRACK w budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im.Ignacego Paderewskiego, ul. Zamkowa 3, w Cieszynie.
Numer ogłoszenia: 283334 - 2015; data zamieszczenia: 23.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II Stopnia im. Ignacego Paderewskiego w Cieszynie , ul. Zamkowa 3, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 033 8512877, faks 033 8520138.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psmcieszyn.ox.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - rozbudowa (poddasze nieużytkowe) i modernizacja (w zakresie sygnalizacji akustycznej) istniejącej instalacji sygnalizacji pożaru systemu SHRACK w budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im.Ignacego Paderewskiego, ul. Zamkowa 3, w Cieszynie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje : - Rozbudowę centrali o kartę linii pętlowych B6-LXI - Rozbudowę instalacji na strychu o 7 czujek w obszarze wskazanym przez zamawiającego z wykorzystaniem zdemontowanych czujek - Demontaż z istniejących czujek wskazanych w projekcie i wymianę na czujki MTD 533X-S - Podział istniejących pętli zgodnie z projektem - Ułożenie okablowanie z podziału pętli do centrali w technologii dla kabli niepalnych - Zmiana oprogramowania centrali o sterowanie dodatkowymi sygnalizatorami ( zamawiający nie posiada oprogramowania źródłowego) W szczególności należy wykonać : a) Montaż dodatkowej karty funkcyjnej centrali alarmowej - karta adresowa do 128 adresów szt. 1, b) Demontaż części istniejących czujek pożarowych - szt. 48, c) Montaż czujek pożarowych - interaktywne czujki wielosensorowe dymu i ciepła z sygnalizatorem akustycznym CUBUS MTD 533X-S - szt. 48, d) Przygotowanie i testowanie oprogramowania systemu alarmowego - do 300 kroków programowych (instrukcji) - 1 system, e) Sprawdzenie i uruchomienie linii dozorowych konwencjonalnych do 32 elementów liniowych - szt. 1, f) Praca próbna i testowanie systemu alarmowego do 256 elementów liniowych - szt. 1, g) Ułożenie przewodów kabelkowych HTKSHekw PH90 1x2x1 mm2 do czujek - ok. 200 mb, h) montaż gniazd USB 501-1 oraz czujek pożarowych CUBUS MTD533X (czujki z odzysku-materiał Zamawiającego) - szt. 7 (rozbudowa instalacji w przestrzeni poddasza nieużytkowego nad niższą częścią budynku), i) montaż przewodów YnTKSY 1x2x1 ekw (c) - 100m, oraz rur winidurowych osłonowych - 85 m, j) inne próby i sprawdzenia, wraz ze sporządzeniem protokołów, niezbędne do dopuszczenia rozbudowanej instalacji sygnalizacji pożaru do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem i obowiązującymi przepisami..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Jak zamówienie podstawowe do 20% wartości.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: -wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 podobne zamówienie, rozumiane jako wykonanie prac związanych z budową i uruchomieniem instalacji sygnalizacji pożaru o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł brutto (lub kilka zamówień tego typu o łącznej wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto). Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty, które zostały wymienione w pkt. 6 SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty, które zostały wymienione w pkt. 6 SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -zapewnią osoby posiadające odpowiednie uprawnienia w zakresie kierowania robotami budowlanymi, tj. -- kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno- inżynierskiej w zakresie instalacji elektrycznych, -- osobę do kierowania pracami spełniającą wymogi dotyczące prowadzenia robót będących przedmiotem niniejszego przetargu, a wynikających z Ustawy o ochronie zabytków z dnia 23 lipca 2003 r. (Dz. U. Nr 162. poz. 1568 z późn.zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich , restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. Nr 150, poz. 1579) Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty, które zostały wymienione w pkt. 6 SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 30 000 zł oraz są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - wysokość ubezpieczenia co najmniej 100 000 zł Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty, które zostały wymienione w pkt. 6 SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - okres gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający, zgodnie z Art.144 ust.1 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie : -w przypadku zaistnienia sytuacji powodującej wprowadzenia w trakcie realizacji zamówienia robót lub materiałów zamiennych w stosunku do określonych w dokumentacji projektowej i kosztorysie - zamienne zakresy robót i materiałów zostaną ustalone przed ich realizacją w zatwierdzonym przez Zamawiającego Protokole konieczności, a ich wartość zostanie określona w oparciu o sporządzony przez Wykonawcę kosztorys szczegółowy. Kosztorys ten Wykonawca sporządzi przyjmując identyczne czynniki cenotwórcze, z tymi które określił w kosztorysie ofertowym. Wycena ta zastąpi wycenę danej pozycji określonej w kosztorysie ofertowym, -w przypadku zmiany stawki podatku VAT - stosownie do tej zmiany, -w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym istotny wpływ na realizację zamówienia, -zmiana osób pełniących samodzielne funkcje techniczne na budowie. -wystąpienia potrzeby zmiany terminu realizacji umowy ze względu na konieczność wykonania zamówień dodatkowych, -zawieszenie przez Zamawiającego wykonania robót, z przyczyn których nie dało się przewidzieć przed podpisaniem umowy, -zmianę przepisów powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia, -konieczności realizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych wynikających z przeprowadzonych przez uprawnione osoby lub instytucje w trakcie realizacji badań, prób, sprawdzeń, lub wynikających ze stwierdzonych wad dokumentacji, -zmianę podwykonawcy wskazanego w ofercie lub rezygnację z podwykonawcy na warunkach określonych w SIWZ wraz z załącznikami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psmcieszyn.ox.pl (zakładka Bip)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia im. Ignacego Paderewskiego, ul. Zamkowa 3, 43-400 Cieszyn, tel. (33) 851 28 77, tel./fax. (33) 852 01 38..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2015 godzina 12:00, miejsce: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia im. Ignacego Paderewskiego, ul. Zamkowa 3, 43-400 Cieszyn, Sekretariat Ip.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.