Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-19
Warszawa: Dostawa zestawów komputerowych wraz z monitorami, komputerów przenośnych, monochromatycznych drukarek laserowych, urządzeń wielofunkcyjnych, zasilaczy awaryjnych, listew zasilających
Numer ogłoszenia: 283268 - 2013; data zamieszczenia: 19.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SP ZOZ , ul. Koszykowa 78, 00-671 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6 845 557, faks 022 6 845 135.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wckik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawów komputerowych wraz z monitorami, komputerów przenośnych, monochromatycznych drukarek laserowych, urządzeń wielofunkcyjnych, zasilaczy awaryjnych, listew zasilających.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 1 poz. 1. Zestaw komputerowy z monitorem zgodny z opisem przedmiotu zamówienia - Załącznik 5/1 poz. 1 do SIWZ. Wielkość zamówienia - 8 sztuk. poz. 2. Komputer przenośny zgodny z opisem przedmiotu zamówienia - Załącznik 5/1 poz. 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia - 3 sztuki. Pakiet Nr 2 poz. 1. Drukarka laserowa monochromatyczna zgodna z opisem przedmiotu zamówienia - Załącznik 5/2 poz. 1 do SIWZ. Wielkość zamówienia - 4 sztuki. poz. 2. Urządzenie wielofunkcyjne zgodne z opisem przedmiotu zamówienia - Załącznik 5/2 poz. 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia - 2 sztuki. Pakiet Nr 3 poz. 1. Zasilacz awaryjny zgodny z opisem przedmiotu zamówienia - Załącznik 5/3 poz. 1 do SIWZ. Wielkość zamówienia - 3 sztuki. poz. 2. Listwa zasilająca zgodny z opisem przedmiotu zamówienia - Załącznik 5/3 poz. 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia - 10 sztuk..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 30.10.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dokumentów określonych w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik Nr 5/1 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy może nastąpić w razie zaistnienia okoliczności: 1. w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, szczególnie zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożące powstaniem szkody niewspółmiernie większej niż spowodowana działaniem lub zaniechaniem; 2. zaistnienie sytuacji pozwalającej na obniżenie kosztów realizacji zamówienia (np. zmniejszenie zakresu robót lub czynności, zastosowania alternatywnych rozwiązań technologicznych); 3. wystąpienia innych szczególnych okoliczności, za które Wykonawca nie jest odpowiedzialny; 4. zmiana w zakresie przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć w chwili podpisania umowy, niezależnych od wykonawcy; 5. zmiana terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności nieleżących po stronie wykonawcy; 6. ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wckik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa,
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej,
ul. Koszykowa 78,
00-671 Warszawa 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2013 godzina 09:00, miejsce: Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Koszykowa 78, 00-671 Warszawa 1, Kancelaria ogólna..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Komputery.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz. 1. Zestaw komputerowy z monitorem zgodny z opisem przedmiotu zamówienia - Załącznik 5/1 poz. 1 do SIWZ. Wielkość zamówienia - 8 sztuk. poz. 2. Komputer przenośny zgodny z opisem przedmiotu zamówienia - Załącznik 5/1 poz. 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia - 3 sztuki..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Drukarki, urządzenia wielofunkcyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz. 1. Drukarka laserowa monochromatyczna zgodna z opisem przedmiotu zamówienia - Załącznik 5/2 poz. 1 do SIWZ. Wielkość zamówienia - 4 sztuki. poz. 2. Urządzenie wielofunkcyjne zgodne z opisem przedmiotu zamówienia - Załącznik 5/2 poz. 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia - 2 sztuki..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zasilacze awaryjne, listwy zasilające.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz. 1. Zasilacz awaryjny zgodny z opisem przedmiotu zamówienia - Załącznik 5/3 poz. 1 do SIWZ. Wielkość zamówienia - 3 sztuki. poz. 2. Listwa zasilająca zgodny z opisem przedmiotu zamówienia - Załącznik 5/3 poz. 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia - 10 sztuk..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont parteru budynku wraz z wykonaniem instalacji c.o. w lokalu nr 1 w budynku znajdującym się przy ul. Bolecha 78 w Warszawie. Realizowane w systemie "Zaprojektuj i wybuduj".
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Orla 3 m 5, część nr 2: Jezuicka 6/8 m 28
- Dostawa urządzeń spełniających wymagania normy SDIP-27 Level A
- Sukcesywna dostawa gazów technicznych na potrzeby Wydziału Mechanicznego Technologicznego Politechniki Warszawskiej
- Naprawa elewacji wraz z jej malowaniem oraz naprawa balkonów w budynkach w Poznaniu przy ulicy Smardzewska 16 oraz naprawa i malowanie elewacji w budynku w Swarzędzu przy ulicy Grudzińskiego 18 E
- Dostawa wyrobów medycznych sterylnych na potrzeby oddziałów Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu informatycznego dla Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie
- Dostawa pracowni językowych dla projektu: Realizacja Programu Rozwojowego Szkołach Podstawowych w Gminie Modliborzyce
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Akademii Mazowieckiej w Płocku
- Dostawa 2 szt. zestawów komputerowych dla WEiP - DE-dzp.272-313/25
- Zakup projektora i serwera do Kina Kosmos w Mławie
- Dostawa sprzętu komputerowego
więcej: Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.