eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowicedostawę kardiomonitorów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-23

Katowice: dostawę kardiomonitorów
Numer ogłoszenia: 282987 - 2008; data zamieszczenia: 23.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego , ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice, woj. śląskie, fax. 032 2514533.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawę kardiomonitorów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kardiomonitorów w ilości 10 szt. dla potrzeb Szpitala wraz z 1. Transportem, uruchomieniem urządzeń w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 2. Przeszkoleniem w zakresie obsługi urządzeń ok. 20 osób, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 3. 24 miesięczną, pełną gwarancją na każde z urządzeń licząc od daty podpisania Protokołu odbioru. 4. Zapewnieniem dostępności autoryzowanego serwisu na terenie RP po zakończeniu gwarancji wraz z możliwością przeprowadzania przeglądów oraz dostępnością do części przez okres ..........(min. 10 lat) lat. 5. Zapewnieniem czasu reakcji serwisu rozumianego jako przystąpienie do działań naprawczych do 24 godzin od chwili zgłoszenia awarii faksem (dotyczy dni roboczych). 6. Zapewnieniem czasu naprawy do 3 dni od daty przyjęcia urządzenia do naprawy (dotyczy: dni roboczych), - ( koszty przesłania urządzenia do i z naprawy ponosi Wykonawca ) 7. Zapewnieniem, że w przypadku awarii, łączna niesprawność każdego z urządzeń nie przekroczy 30 dni w roku kalendarzowym. W ramach gwarancji Wykonawca zapewnia: - przeglądy serwisowe, - naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe ( w cenie oferty ) za wyjątkiem sytuacji, kiedy uszkodzenie spowodowane jest nieprawidłową eksploatacją urządzeń, - gwarancja ulega przedłużeniu o czas niesprawności w przypadku napraw gwarancyjnych. UWAGA! Zaoferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe, z rokiem produkcji 2008. Rodzaj kardiomonitorów, ilość i parametry techniczne zostały ujęte w Załączniku nr 1 A do SIWZ. Termin realizacji zamówienia: Dostawa, instalacja, uruchomienie urządzeń w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, przeszkolenie w zakresie obsługi urządzeń ok. 20 osób, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym nastąpi do 18.12.2008r. Umowa zostanie zawarta na czas określony tj. na 24 miesiące licząc od daty zawarcia umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: w postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości 2.800,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki: I. podane w SIWZ (tj. załączą do oferty podpisane i wypełnione Załączniki do SIWZ, charakterystyka (dane techniczno - eksploatacyjne) oferowanych kardiomonitorów wraz z opisem i prospektami w języku polskim, aktualnie obowiązujące dokumenty dopuszczające zaoferowane urządzenia do obrotu w kraju, serwis gwarancyjny i pogwarancyjny ze wskazaniem miejsca i punktu obsługującego, nr telefonu i faxu do kontaktów wraz z podaniem wymaganych przez producenta terminów przeglądów serwisowych urządzenia, wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się co najmniej 2 zrealizowanymi należycie dostawami kardiomonitorów do placówek służby zdrowia - każda na kwotę co najmniej 50.000 zł. - należy dołączy referencje, wniosą wadium ), II. określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( t.j.: Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.) tj. dołączą do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 tej Ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na zasadzie spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki: I. podane w SIWZ (tj. załączą do oferty podpisane i wypełnione Załączniki do SIWZ, charakterystyka (dane techniczno - eksploatacyjne) oferowanych kardiomonitorów wraz z opisem i prospektami w języku polskim, aktualnie obowiązujące dokumenty dopuszczające zaoferowane urządzenia do obrotu w kraju, serwis gwarancyjny i pogwarancyjny ze wskazaniem miejsca i punktu obsługującego, nr telefonu i faxu do kontaktów wraz z podaniem wymaganych przez producenta terminów przeglądów serwisowych urządzenia, wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się co najmniej 2 zrealizowanymi należycie dostawami kardiomonitorów do placówek służby zdrowia - każda na kwotę co najmniej 50.000 zł. - należy dołączy referencje, wniosą wadium ), II. określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( t.j.: Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.) tj. dołączą do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 tej Ustawy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego 40 - 074 Katowice ul. Raciborska 26.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego 40 - 074 Katowice ul. Raciborska 26, Kancelaria Dyrektora.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.