eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ElblągDostawa materiałów biurowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-11

Elbląg: Dostawa materiałów biurowych
Numer ogłoszenia: 28292 - 2008; data zamieszczenia: 11.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2353536, 2393125, fax 055 2353555, 2393334.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiałów biurowych przedmiot główny: Nazewnictwo wg CPV: Papier kserograficzny przedmioty dodatkowe: Nazewnictwo wg CPV: Sznurek Wyroby z korka, koszykarskie i wikliniarskie Papier i tektura Papier czerpany lub tektura Papier termograficzny lub tektura Papier kreślarski Papier i tektura gotowe Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby Koperty Papier ciągły do drukarek komputerowych Papier samoprzylepny Rejestry papierowe lub tekturowe Zeszyty Notesy Bloki brudnopisowe Skoroszyty i podobne wyroby Skoroszyty Tusz Kleje Worki na odpady z tworzyw sztucznych Taśma samoprzylepna z tworzyw sztucznych Płyty, arkusze, klisza i folia samoprzylepna z tworzyw sztucznych Artykuły biurowe z tworzyw sztucznych Skoroszyty kołowe Spinacze do papieru Rękawice z tworzyw sztucznych Grafit sztuczny Pinezki kreślarskie Drobny sprzęt biurowy Noże i nożyczki Różny sprzęt i artykuły biurowe Wyroby biurowe Gumki Produkty kreślarskie Poduszki z tuszem Długopisy Pióra wieczne Pisaki Ołówki Ołówki automatyczne Tablice do pisania Etykiety samoprzylepne Kredki Maszyny liczące Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących materiałów biurowych: 1. BLOK TECHNICZNY A4 biały 20 kartek, 2. BLOK z makulatury o formacie A4 - 50 kart., 3. BLOK z makulatury o formacie A5 - 50 kart., 4. FOLIOPIS do pisania na płytach CD-R oraz na foliach czarny S=0,4mm - szybkoschnący, 5. CIENKOPIS PILOT BALL GRIP niebieski 0,5mm, 6. CIENKOPIS STABILO Point 88 - CZARNY, gr. linii 0,4mm, końcówka oprawiona w metal, obudowa sześciokątna, 7. CIENKOPIS STABILO Point 88 - CZERWONY, gr. linii 0,4mm, końcówka oprawiona w metal, obudowa sześciokątna, 8. CIENKOPIS STABILO Point 88 - NIEBIESKI, gr. linii 0,4mm, końcówka oprawiona w metal, obudowa sześciokątna, 9. CIENKOPIS STABILO Point 88 - ZIELONY, gr. linii 0,4mm, końcówka oprawiona w metal, obudowa sześciokątna, 10. CLIPBOARD podkład z klipsem zamykany format A4, 11.CYRKIEL STAEDTLER MARS -555 - / KOMPLETNY ZESTAW AKCESORII/ WYSOKIEJ JAKOŚCI METALOWY CYRKIEL Z SYSTEMEM SZYBKIEJ REGULACJI ORAZ ZE ŚRUBĄ MIKROMETRYCZNĄ. POSIADA RUCHOME RAMIONA I UCHWYT IGŁY , WYMIENNY UCHWYT GRAFITU Z TRZPIENIEM O ŚREDNICY 4MM, WYMIENNĄ IGŁĘ I JEJ UCHWYT . MAKSYMALNA ŚREDNICA OKRĘGU OK. 400 MM, Z PRZEDŁUŻACZEM O ŚREDNICY OK. 635 MM. DŁUGOŚĆ CYRKLA 170 MM, 12. DŁUGOPIS PENTEL BK77 czarny, dł. linii pisania:1700m, 13. DŁUGOPIS ZENITH - 10 z wkładem wielkopojemnym w obudowie metalowej, 14. DŁUGOPIS UNI BALL SIGNO UM-100, wodoodporny, dł. linii pisania:900m, gr. linii 0,2mm 15. DŁUGOPIS na sprężynce KAMET, 16. DZIENNIK DO KORESPONDENCJI w twardej okładce, szyty, 96 kartek, 17. DZIURKACZ REXEL P265 -do jednorazowego dziurkowania 65 kartek, wykonany z metalu, z wydłużoną dźwignią, 18. DZIURKACZ ESSELTE D25, wykonany z metalu, do jednoraz. dziurkowania 25 kartek, 19. DZIURKACZ NA 4 DZIURKI, 20. EKIERKA RÓŻNORAMIENNA 20 CM, 21. ETYKIETA samoprzylepna na segregator - w szt., 22. FOLIA do drukarek laserowych A4 w opakowaniach po 100 szt., 23. FOLIA do laminowania A4 2x100mic.w opakowaniach po 100szt., 24. FOLIA do laminowania A5 2x100mic.w opakowaniach po 100 szt., 25. FOLIA do plotera HP DJ 800 MATOWA 75MY. 0.914X20MT., 26. GAZETOWNIK TEKTUROWY A4, szer.grzbietu 7cm /JEDNEGO KOLORU/, 27. GAZETOWNIK plastikowy A4, szer.grzbietu 7cm, 28. GRAFITY do ołówków PENTEL 0,5B- małe opakowania, 29. GRAFITY do ołówków PENTEL 0,5 2B - małe opakowania, 30. GRAFITY do ołówków PENTEL 0,5 HB - małe opakowania, 31. GRAFITY DO CYRKLA STAEDTLER MARS 555 03 - W OPAK. /PO 10 SZT.GRAFITÓW W OPAK./, 32. GUMKA POLYMEROWA MINI ZEH O3 PENTEL - wycierająca ołówek nie naruszając struktury papieru, o wym.3,5x1,6x1,2 cm, 33. GUMKA RECEPTURKA GRUBOŚĆ 1MM, SZEROKOŚĆ 2MM, ŚREDNICA 120MM- OPAK.100G 34. KALKULATOR CITIZEN SDC-888T - podwójna pamięć, zaokrąglanie wyników, obliczanie marży, klawisz podwójnego zera, plastikowe klawisze, gwarancja 2 lata, 35. KALKULATOR Z DRUKARKĄ CITIZEN 350 DP II - 12 cyfr na wyświetlaczu, kolor wydruku czarno-czerwony, korekta ostatniej cyfry, klawisz sumy całkowitej, podwójna pamięć, zaokrąglanie wyników, obliczanie podatkowe, obliczanie marży, plastikowe klawisze, gwarancja 2 lata, 36. KALKULATOR z DRUKARKĄ CITIZEN 520 DP - 12 cyfr na wyświetlaczu, druk termiczny, klawisz sumy całkowitej, zaokrąglanie wyników, obliczanie podatkowe, obliczanie marży, obliczenia walutowe, plastikowe klawisze, gwarancja 2 lata, 37. KLEJ SZTYFT BANTEX - 22 g do klejenia papieru, zdjęć i kartonu, 38. KLEJ W PŁYNIE PRITT Pen 50 ml, 39. KOPERTA C4 biała samoprzylepna (229x324mm) - w szt., 40. KOPERTA B5 biała samoprzylepna (176x250mm) - w szt., 41. KOPERTA DL biała, samoprzylepna, bez okienka (110x220mm) - w szt., 42. KOPERTA DL biała, samoprzylepna, okienko z prawej strony (110x220mm) - w szt. , 43. KOPERTA C6 biała, samoprzylepna (114x162mm) - w szt., 44. KOPERTA C6 biała, samoprzylepna (114x162mm) Z NADRUKIEM I ZWROTKĄ - POTWIERDZENIE ODBIORU- w szt., 45. KOPERTA B5 szara samoklejąca (176x250mm) - w szt., 46. KOPERTA z zabezpieczeniem powietrznym AIR POC o wym. 180x225 - w szt., 47. KOREKTOR W PIÓRZE BIAŁY PENTEL - 7ML, szybkoschnący, z metalową końcówką, 48. KOREKTOR W PŁYNIE PRITT 20ml, biały, szybkoschnący , 49. KOREKTOR W TAŚMIE typu MYSZKA - biały, 50. KOSZULKA A4 Esselte z folii o gr. 50 mikronów, krystaliczna, w opak. 100 szt., 51. KOSZULKA A3 z folii o gr. 50 mikronów, krystaliczna, w opak.25 szt., 52. KOSZULKA A5 Z FOLII O GR.50 MIKRONÓW, KRYSTALICZNA w szt., 53. KOSZULKI NA KATALOGI A4 Z KLAPKĄ -GRUBOŚĆ FOLII 170 MIC., 54. KREDKI ołówkowe (12 kolorowe), 55. LINIJKA 20 cm plastikowa przezroczysta, 56. LINIJKA 30 cm plastikowa przezroczysta, 57. LINIJKA 50 cm plastikowa przezroczysta, 58. LINIJKA SKALÓWKA trójkątna z podziałką do skalowania - SKALA1:2,5, 1:5, 1:10, 1:20, 1:50, 1:100, 59. LINIJKA SKALÓWKA trójkątna z podziałką do skalowania - SKALA1:100, 1:200, 1:250, 1:300, 1:400, 1:500, 60. LISTWA do bindowania A4- cienka 6 mm, 61. LISTWA do bindowania A4-gruba 10 mm, 62. Listwy wsuwane do map o dł 2 m, 63. MAGNESY DO TABLICY MAGNETYCZNEJ suchościeralnej - śred.2 cm, 64. MARKER STAEDTLER permanentny, wodoodporny, gr. linii 2mm, okrągła końcówka, CZARNY, 65. MARKER STAEDTLER permanentny, wodoodporny, gr. linii 2mm, okrągła końcówka, CZERWONY, 66. MARKER STAEDTLER permanentny, wodoodporny, gr. linii 2mm, okrągła końcówka, NIEBIESKI, 67. MARKER STAEDTLER permanentny, wodoodporny, gr. linii 2mm, okrągła końcówka, BRĄZOWY, 68. MARKER olejowy biały UNI Paint PX-21 szybkoschnący, wodoodp., gr.linii 1,2 mm, 69. MARKER olejowy czarny UNI Paint PX-21 szybkoschnący, wodoodp., gr.linii 1,2 mm, 70. MAZAKI - flamastry 12 kolorów w kpl., 71. MAZAKI - flamastry 4 kolory w kpl., 72. NABOJE do pióra PARKER CZARNE DŁUGIE W SZT., 73. NABOJE do pióra PARKER CZARNE KRÓTKIE W SZT., 74. NOTES KOSTKA do przyborników BIAŁA 7,5 cm x 9 cm, 75. NOTES samoprzylepny MEMO - STICK o wym. 5 cm x 4 cm, 76. NOTES samoprzylepny MEMO-STICK o wym. 7,5 cm x 7,5 cm , 77. NOTES ze skorowidzem na telefony - wym.12cm x 21cm, 78. NOŻYCZKI całe metalowe - 20,5 cm SAX - 970/8, 79. NOŻYK BIUROWY z wymiennym ostrzem / w opak. 3 ostrza zapasowe 9 mm/, 80. OFERTÓWKA A4 przezroczysta, wykonana z folii PCV o gr. 150 mikr. w szt., 81. OKŁADKA do listew zaciskowych A4 - szt., 82. OKŁADKI NIEBIESKIE I ZIELONE do bindowania A4 CHROMOLUX W OPAK. PO 100SZT., 83. OKŁADKA PRZEZROCZYSTA bezbarwna do bindowania 0,20 mm A4W OPAK. PO 100 SZT., 84. OŁÓWEK AUTOMATYCZNY STAEDTLER 774- gr.linii 0,5 mm ; z metalową końcówką, z metalowym zasobnikiem zabezpieczającym na grafity.Nowy mechanizm ołówka gwarantujący zużycie grafitu aż w 95% posiada długą, regulowaną gumkę najwyższej jakości, którą można wymieniać. Ołówek posiada praktyczny klips, 85. OŁÓWEK o twardości HB z gumką, 86. OTWIERACZ DO LISTÓW PREMIER PLUS Z AUTOMATYCZNYM PODAJNIKIEM, otwiera do 7.000 listów na godzinę, 87. PAPIER DO PLOTERA HP DJ 800 50/90G/M2 0,914X45 M w rolkach, 88. PAPIER samoprzylepny A4 - w szt. ŻÓŁTY, 89. PAPIER samoprzylepny A4 - w szt. ZIELONY, 90. PAPIER samoprzylepny A4 - w szt. POMARAŃCZ., 91. PAPIER samoprzylepny A4 - w szt. BIAŁY, 92. PAPIER SZARY do pakowania w kg, 93. PAPIER CZERPANY A4 KREMOWY z czteroma naturalnie uformowanymi krawędziami, w szt., 94. PAPIER WIZYTÓWKOWY BIAŁY A4 - 4 rodzaje faktury papieru gr. 230g/m2 w szt., 95. PAPIER XERO kolorowy COLORIT o formacie A4 -POMARAŃCZOWY- w ryzie 500 ark., 96. PAPIER XERO kolorowy COLORIT o formacie A4 - ZIELONY- w ryzie 500 ark., 97. PAPIER XERO kolorowy COLORIT o formacie A4 - ŻÓŁTY- w ryzie 500 ark., 98. PAPIER XERO POLLUX A3, gramatura 80 g/m2, o białości nie mniejszej niż CIE 161- ryzy po 500 ark., 99. PAPIER XERO POLLUX A4, gramatura 80 g/m2, o białości nie mniejszej niż CIE 161 - ryzy po 500 ark., 100. PINEZKI zwykłe - małe pudełka po 100 szt., 101. PINEZKI kołeczki - w opak. 200 szt., 102. PIÓRO wieczne PARKER REFLEX czarne, 103. PODKŁADY NA BIURKO przezroczyste o wym. 50cmx65cm, 104. PODUSZKI do pieczątek - CZERWONE o wym.11cmx7cm, 105. PODUSZKI do pieczątek - CZARNE O WYM. 11CMX 7 CM, 106. PODUSZKI do pieczątek - CZERWONE o wym.20cmx12cm, 107. POJEMNIK na CD NA 100 szt., 108. POJEMNIK na dyskietki 50 szt., 109. PRZEKŁADKI PLASTIKOWE do segregatora A4 - w 1 kpl. 10 kolorowych przekładek, 110. PRZYBORNIK BIUROWY z akrylu - o wym. 20cmx14cm, 111. PUDEŁKO MAGNETYCZNE do spinaczy, 112. RAMIĘ POD TELEFON przeznaczone do telefonów o szerokości od 127 do 218 mm, możliwość przybliżenia na odległość 597 mm, regulowana wysokość od 407 do 467 mm, możliwość obracania o 360 st., system organizacji kabli, możliwość przykręcenia do blatu o grubości do 63 mm, wykonane z wytrzymałego plastiku, 113. ROLKA KASOWA TERMICZNA szer.57 mm dł. 30 mb., 114. ROLKA TERMICZNA do kasy fiskalnej 28mmx30m, 115. ROZSZYWACZ do zszywek, 116. SEGREGATOR A5 BANTEX szerokość grzbietu 5 cm, wykonany z kartonu pokrytego polipropylenem, 117. SEGREGATOR A4 BANTEX szerokość grzbietu 3 cm, wykonany z kartonu pokrytego polipropylenem, dolna krawędź wzmocniona metalową szyną, 118. SEGREGATOR A4 BANTEX szerokość grzbietu 5 cm, wykonany z kartonu pokrytego polipropylenem, dolna krawędź wzmocniona metalową szyną, 119. SEGREGATOR A4 BANTEX szerokość grzbietu 7 cm, wykonany z kartonu pokrytego polipropylenem, dolna krawędź wzmocniona metalową szyną, 120. SEGREGATOR A4 archiwizacyjny, szer.grzbietu 8 cm, wykonany z tektury o gr.2mm, w kolorze naturalnego kartonu, 121. SKOROSZYT Z ZAWIESZKĄ A 4 -połówka, wykonany z kartonu 275 g/m2 w kolorze białym, z metalowym wąsem umożliwiającym wpinanie akt, 122. SKOROSZYT plastikowy A4 - przednia okładka przezroczysta, tylna kolorowa z metalowym wąsem, 123. SKOROSZYT plastikowy A4 -oczko, z otworami pozwalającymi na wpięcie do segregatora, przednia okładka przezroczysta, tylna kolorowa z metalowym wąsem, 124. SKOROSZYT zwykły A4, wykonany z kartonu 275 g/m2 w kolorze białym, z metalowym wąsem umożliwiającym wpinanie akt, 125. SKOROSZYT oczkowy A4 z otworami pozwalającymi na wpięcie do segregatora, wykonany z kartonu 275 g/m2 w kolorze białym, z metalowym wąsem umożliwiającym wpinanie akt, 126. SKOROSZYT zaczepowy A4- z zawieszką pozwalającą na wpięcie do segregatora, wykonany z kartonu 275 g/m2 w kolorze białym, z metalowym wąsem umożliwiającym wpinanie akt, 127. SKOROSZYT oczkowy A4-połówka,z otworami pozwalającymi na wpięcie do segregatora, wykonany z kartonu 275 g/m2 w kolorze białym, z metalowym wąsem umożliwiającym wpinanie akt, 128. SKOROWIDZ A4 alfabetyczny, 96 kartek w kratkę , 129. SKOROWIDZ A5 alfabetyczny, 96 kartek w kratkę, 130. SPINACZE BIUROWE 25 mm, trójkątne, srebrne w opakowaniach po 100 szt. spinaczy, 131. SPINACZE BIUROWE 50 mm, owalne, srebrne w opakowaniach po 100 szt. spinaczy, 132. SPINACZE KLIPSY - 25 mm w szt., 133. SPINACZE KLIPSY - 32 mm w szt., 134. STOJAK OBROTOWY na pieczątki, 135. SZNUREK jutowy do pakowania - w kłębkach 10 dkg., 136. SKŁADANKA - papier komputerowy 210x12x2, 6 CALI , oryginał -kolor biały, kopia - różowa, 900 składek/karton, 137. TABLICA KORKOWA o wym.70x50 cm Z RAMĄ DREWNIANĄ, 138. TABLICA KORKOWA O WYM. 30 X 45 CM Z RAMĄ DREWNIANĄ, 139. TABLICA KORKOWA O WYM. 90X60 Z RAMĄ DREWNIANĄ. Tablicę można zawiesić na ścianę w układzie pionowym lub poziomym, 140. TACKI NA DOKUMENTY -plastikowe, przezroczyste o wymiarach 350x245x60mm, 141. TAŚMA KLEJACA 3/4 przezroczysta (szpula 18mm x 20 m), 142. TAŚMA KLEJĄCA PAKOWA o szer.50mm dł 66m 143. TAŚMA dwustronnie klejąca szer. 38mm dł.10 m, 144. TECZKA DO PODPISU A4, z dwunastoma przekładkami typu Bantex, wykonana z mocnego kartonu powlekanego kolorową folią polipropylenową, na frontowej okładce okienka do opisu, harmonijkowy grzbiet zapewniający dużą pojemność, 145. TECZKA PLASTIKOWA A4 wiązana -przednia okładka przezroczysta, 146. TECZKA WIĄZANA A4, wykonana z białego kartonu 275 g/m2, posiadająca trzy wewnętrzne klapy, 147. TECZKA Z RĄCZKĄ A4 - wykonana z grubego kartonu pokrytego kolorową folią polipropylenową, szer. grzbietu 40mm, 148. TECZKA kartonowa A4 z narożnymi gumkami, wykonana z białego kartonu 275 g/m2, z trzema wewnętrznymi klapami, 149. TECZKA jednostronnie lakierowana KOLOROWA A4 z mocnego kartonu 275 g/m2 z gumkami w kolorze teczki, 150. TECZKA z gumką 2 VauPE - DWUSTRONNIE BARWIONA, laminowana kolorową folią polipropylenową, tektura twarda 1 mm, grzbiet 10 mm, 151. TECZKA zamykana na rzep A4 - tektura twarda 2 mm kolorowa typu VauPE, 152. TEMPERÓWKA - WYKONANA ZE SPECJALNEGO STOPU MAGNEZU, ze stalowym ostrzem mocowanym wkrętem, rowkowania w korpusie ułatwiają trzymanie, 153. TUSZ do pieczątek NORIS 25 ml czerwony, 154. TUSZ do pieczątek NORIS 25 ml czarny, 155. TUSZ do pieczątek NORIS 25 ml NIEBIESKI, 156. TUSZ do stempli metalowych typu NORIS 25 ml czerw., 157. WIZYTOWNIKI 1/2 A5 NA 96 WIZYTÓWEK, 158. WKŁAD do długopisów żelowych HANDY GEL- NIEBIESKI, 159. WKŁAD do długopisu PENTEL BK 77- NIEBIESKI, 160. WKŁAD kulkowy 0,5 mm czarny do pióra PARKER , 161. WKŁAD kulkowy 0,5 mm niebieski do pióra PARKER, 162. WKŁAD żelowy do długopisu PARKER - 0,7 niebieski, 163. WKŁAD do długopisu ZENITH w obudowie metalowej - niebieski, 164. WKŁAD do długopisu ZENITH w obudowie metalowej - czarny, 165. WKŁAD UMR 5 do długopisu UNI BALL UM100 - czarny, 166. WKŁAD UMR 5 do długopisu UNI BALL UM100 - niebieski, 167. WKŁAD UMR 5 do długopisu UNI BALL UM100 - czerwony, 168. WKŁAD zwykły do długopisu 10,5 cm- niebieski, 169. WORKI do niszczarki 120 l w szt., 170. ZAKREŚLACZ fluorescencyjny STAEDTLER TOPSTAR RÓŻOWY, 171. ZAKREŚLACZ fluorescencyjny STAEDTLER TOPSTAR ZIELONY, 172. ZAKREŚLACZ fluorescencyjny STAEDTLER TOPSTAR ŻÓŁTY, 173. ZAKREŚLACZ fluorescencyjny STAEDTLER TOPSTAR POMARAŃCZOWY, 174. ZESZYT A4 - 192 kartkowy w kratkę (MONTANO), 175. ZESZYT A4 - 96 kartkowy w kratkę, twarda okładka, 176. ZESZYT B5 -P 160 kartkowy w kratkę, twarda okładka, 177. ZESZYT A5 - 32 kartkowy w kratkę, 178. ZESZYT A5 - 96 kartkowy w kratkę, twarda okładka, 179. ZESTAW 3 SZUFLAD NA DOKUMENTY NA STOJAKU /WYKONANE Z SIATKI METALOWEJ CZARNEJ/, 180. ZSZYWACZ długoramienny EAGLE 950 L - długość 380 mm, z metalową podstawą wyposażony w mechanizm naciągu, zszywający do 15 kartek, na zszywki 24/6 i 26/6, 181. ZSZYWACZ metalowy EAGLE umożliwiający zszywanie 100 kartek, na zszywki 23/8-13, 182. ZSZYWACZ RAPID F18 umożliwiający zszycie 30 kartek, na zszywki 24/6, 183. ZSZYWKI 24/6 -małe opakowania po 1000 szt. zszywek, 184. ZSZYWKI HEAVY DUTY 23/10 - małe opakowania po 1000 szt. zszywek, 185. ZWILŻACZ wodny, 186. ZWILŻACZ glicerynowy, 187. WORKI SANITARNE MOCNE 120 l, o wym. 70x110cm, gr. folii 30 mikronów, w opakowaniach po 25 szt., 188. RĘKAWICE foliowe jednorazowe, rozmiar średni, z folii HDPE, w opakowaniach po 100 szt., 189. PAPIER CZERPANY A4 O FAKTURZE LNU LUB JUTY - w szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Miejsce dostawy: Urząd Miejski w Elblągu, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg. 2. Zamawiający wymaga wykonania dostawy w dwóch etapach. Asortyment i ilości materiałów biurowych wymagane dla każdego z etapów tj. dla etapu I i dla etapu II dostawy muszą być zgodne z wymogami podanymi przez Zamawiającego w ZAŁĄCZNIKU NR 5 do SIWZ - Zakres zamówienia z podziałem na etapy dostaw. 3. Zamawiający wymaga, aby dostarczone materiały biurowe były fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach producenta, z datą ważności dla asortymentu: a) I etapu dostawy - do 31.12.2008 r. b) II etapu dostawy - do 30.06.2009 r. 4. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia: a) kalkulatory i kalkulatory z drukarką - 2 lata, b) otwieracz do listów - 5 lat, c) dla asortymentu objętego I etapem dostawy - do 31.12.2008 r., d) dla asortymentu objętego II etapem dostawy - do 30.06.2009 r. 5. W pozycjach opisanych poprzez wskazania znaku towarowego, patentu lub pochodzenia Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach technicznych i wymogach jakościowych nie niższych niż przedmioty wskazane przez Zamawiającego. 6. Zamawiający informuje, że zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który złoży ofertę zawierającą rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ZAŁĄCZNIKU NR 6 do SIWZ - WYCENA DOSTAWY w kolumnie Opis asortymentu wskazał i opisał towary, które oferuje Zamawiającemu jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego - zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 6.5. SIWZ. Jednocześnie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył z ofertą próbki tj. wzorcowe egzemplarze oferowanego towaru dla towarów oferowanych przez Wykonawcę jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego - zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 6.6. SIWZ. Złożone próbki muszą być opisane numerem odpowiadającym liczbie porządkowej pozycji asortymentu z ZAŁĄCZNIKA Nr 4 do SIWZ oraz zawierać podpis, nazwę i adres Wykonawcy. 7. Zamawiający wymaga, aby dla pozycji wyróżnionych zaciemnieniem w ZAŁĄCZNIKU NR 4 do SIWZ Wykonawca złożył wraz z ofertą próbki tj. wzorcowe egzemplarze proponowanego towaru w celu oceny zgodności artykułu z wymaganiami Zamawiającego - zgodnie z zapisem w pkt. 6.6. SIWZ. Złożone z ofertą próbki muszą być opisane numerem odpowiadającym liczbie porządkowej pozycji asortymentu z ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ oraz zawierać podpis, nazwę i adres Wykonawcy. 8. Zamawiający nie określa w SIWZ, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 9. Zakres zamówienia obejmuje dostawę materiałów biurowych. Szczegółowy Zakres zamówienia z podziałem na etapy dostawy zawiera ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ - Zakres zamówienia z podziałem na etapy dostaw. Zamawiający wymaga: - złożenia oświadczenia wynikającego z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych o treści: Zgodnie z art. 25 ust.1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych oświadczam, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Uwaga: a) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - zgodnie z pkt 6.5. SIWZ - w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę towarów równoważnych do opisanych przez Zamawiającego Wykonawca musi dostarczyć opisy towarów oferowanych Zamawiającemu jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego. Uwaga: a) Opisy muszą dotyczyć towarów oferowanych przez Wykonawcę jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego w ZAŁĄCZNIKU NR 4 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. b) Opisy towarów oferowanych przez Wykonawcę jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego należy umieścić w kolumnie Opis asortymentu ZAŁĄCZNIKA NR 6 do SIWZ WYCENA DOSTAWY. Opisy towarów oferowanych przez Wykonawcę jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego umieszczone w kolumnie Opis asortymentu ZAŁĄCZNIKA NR 6 do SIWZ - WYCENA DOSTAWY muszą odpowiadać liczbie porządkowej pozycji towaru z ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. - zgodnie z pkt 6.6. SIWZ- złożenia próbek tj. wzorcowych egzemplarzy oferowanego towaru. Uwaga: a) Wykonawcy składają próbki wszystkich towarów, które Zamawiający wyróżnił zaciemnieniem w ZAŁĄCZNIKU Nr 4 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz dla towarów oferowanych przez Wykonawcę jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego. b) Złożone z ofertą próbki muszą być opisane numerem odpowiadającym liczbie porządkowej pozycji asortymentu z ZAŁĄCZNIKA Nr 4 do SIWZ- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zawierać podpis, nazwę i adres Wykonawcy. c) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymienione próbki Wykonawcy składają wspólnie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.56.92-2, 17.24.11.30-3, 20.52.00.00-7, 21.12.00.00-0, 21.12.12.00-9, 21.12.13.30-9, 21.12.46.00-4, 21.12.50.00-5, 21.21.11.20-2, 21.23.23.00-1, 21.23.36.00-1, 21.23.41.00-3, 22.81.00.00-1, 22.81.50.00-6, 22.81.60.00-3, 22.83.20.00-1, 22.85.00.00-3, 22.85.10.00-0, 24.33.00.00-6, 24.62.00.00-6, 25.22.21.00-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 04.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki art. 22 ust. 1 tj. Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a. wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 2 dostaw materiałów biurowych o wartości co najmniej 100 000,00 zł netto każda; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 1) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 6.2. SIWZ. 2. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2)a. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt 6.3. SIWZ. Przy ocenie spełnienia tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane z dokumentów składanych przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Potwierdzenia spełnienia warunków wymienionych w Sekcji III.2) pkt 3) i pkt 4) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie składanej oferty i oświadczeń. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. 6 SIWZ, metodą spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga dostarczenia: - zgodnie z pkt 6.1. SIWZ - Oświadczeń wynikających z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Uwaga: a) Treść wymaganych Oświadczeń Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2 do SIWZ. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - zgodnie z pkt 6.2. SIWZ - Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Uwaga: a) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - zgodnie z pkt 6.3. SIWZ - Wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Uwaga: a) W wykazie należy wymienić dostawy potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunku wymienionego w Sekcji III. 2) pkt 2)a. ogłoszenia. b) Dla dostaw wymienionych w wykazie należy załączyć dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie. c) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. UWAGA: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 6.2. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1. UWAGI zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Elblągu Wydział Zamówień Publicznych pokój nr 125 82-300 Elbląg ul. Łączności 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Elblągu Wydział Zamówień Publicznych 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1, pokój nr 125.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Opłata za SIWZ obejmuje koszty jej druku oraz przekazania. 2. Termin wykonania zamówienia: - do 4 lipca 2008 roku w tym: I etap dostawy - 14 dni od daty udzielenia zamówienia II etap dostawy - do dnia 4 lipca 2008 roku 3. Dalsza część kodów CPV dotycząca pkt II.1.4): 25241100-3 25242000-9 25247100-5 25247110-8 25247120-1 25249100-9 26914000-8 28414400-1 28522200-9 28611000-8 30190000-7 30192000-1 30192100-2 30192110-5 30192111-2 30192120-8 30192122-2 30192125-3 30192130-1 30192131-8 30192140-4 30192800-9 36822100-0 30141000-9

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.