Ogłoszenie z dnia 2006-05-30
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Łódź: koszenie traw i chwastów z pasa drogowego Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, do kontaktów: Magdalena Siejka, Paweł Chojnacki, ul. F.D. Roosevelta 9 lok. 13, 90-056 Łódź, woj. łódzkie, tel. (042) 6377536, fax (042) 6377537, e-mail: przetargi@lodz.gddkia.gov.pl, www.lodz.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi Rejon w Łowiczu, Magdalena Siejka, Paweł Chojnacki, ul. Jana Pawła II 171, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 830-22-42, fax 046 837-55-68, e-mail: siejka@lodz.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi Rejon w Łowiczu, Magdalena Siejka, Paweł Chojnacki, ul. Jana Pawła II 171, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 830-22-42, fax 046 837-55-68, e-mail: siejka@lodz.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi Rejon w Łowiczu, Magdalena Siejka, Paweł Chojnacki, ul. Jana Pawła II 171, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 830-22-42, fax 046 837-55-68, e-mail: siejka@lodz.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: koszenie traw i chwastów z pasa drogowego. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Koszenie traw i chwastów z pasa drogowego: - dróg krajowych nr 2,70,14,71 - zadanie I - dróg krajowych nr 8,72,70 - zadanie nr II. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: drogi krajowe nr 2,8,14,70,71,72 administrowane przez Rejon w Łowiczu. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.25.21.00 - Usługi zagospodarowania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 71.42.10.00 - Usługi wkomponowywania ogrodów w krajobraz 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 86742. 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Koszenie traw i chwastów z pasa drogowego: - dróg krajowych nr 2,70,14,71 - zadanie I - dróg krajowych nr 8,72,70 - zadanie nr II Koszenie nalezy wykonać na całej porosniętej powierzchni pasa drogowego tj. poboczach, rowach ze skarpami, wysepkach, zieleńcach, trawnikach, pasie rozdziału, pod barierami oraz z podkaszaniem przy znakach, pachołkach, słupach, słupkach barier i drzewach. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium: Zadanie I - 2.500,00 zł. Zadanie II - 2.500,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Termin płatności: 30 dni od daty złożenia faktury z protokółem odbioru wykonanego etapu usług. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Wykonawca powinien spełniać następujące warunki: 1. zobowiąże się do wykonania robót osobiście 2. Spełnia wymagania określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Należy złożyć dokumenty (oryginały): a) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy Pzp (warunków uczestnictwa w postępowaniu), zgodne z treścią Formularza zawartego w SIWZ, Należy złożyć dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt b), c) i d) składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt c) oraz powyżej w niniejszym punkcie, Wykonawca winien je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. Ocena ofert będzie oparta na ocenie spełniania wszystkich kryteriów określonych w SIWZ na zasadzie spełnia/nie spełnia, tj. w zależności od doświadczenia zawodowego, potencjału kadrowego, technicznego i innych istotnych informacji wykazanych w odpowiedziach Wykonawcy na przekazanych formularzach i dostarczonych dokumentach zgodnie z załączonymi w SIWZ wymaganiami. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Należy złożyć dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): a) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone: -kierownika robót z doświadczeniem zawodowym min. 2 lata (uprawnienia budowlane nie wymagane) -minimum jednego operatora kosiarki bijakowej oraz minimum 10 pracowników obsługujących kosy spalinowe, posiadający niezbędne uprawnienia do obsługi sprzętu, Informacja o kandydatach musi być przedstawiona zgodnie z zapisami SIWZ. 2. Potencjał techniczny. Wykonawca powinien posiadać lub mieć zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób) do minimum jednej kosiarki bijakowej na wysięgniku oraz min. 10 szt. kos spalinowych. 3. Doświadczenie zawaodowe. Wykonawca musi wykazac iż zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przynajmniej jedno zamówienie na wykonanie usługi koszenia pasów drogowych dróg klasy technicznej min. G w ilości minimum 500.000 m2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 1,2,3. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 2/05/2006/RŁ. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 11.07.2006, cena - 18,3 PLN. Warunki i sposób płatności: w kasie zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 11.07.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: otwarcie jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 11.07.2006, godzina 10:00, GDDKiA Oddział w Łodzi Rejon w Łowiczu ul. Jana Pawła II 171 p. 7.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 19.05.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.21.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 86742. 2) Krótki opis: Koszenie traw i chwastów z pasa drogowego dróg krajowych nr 2,70,14,71 - zadanie I. 3) Zakres lub wartość: Koszenie nalezy wykonać na całej porosniętej powierzchni pasa drogowego tj. poboczach, rowach ze skarpami, wysepkach, zieleńcach, trawnikach, pasie rozdziału, pod barierami oraz z podkaszaniem przy znakach, pachołkach, słupach, słupkach barier i drze 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.21.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 86742. 2) Krótki opis: koszenie traw i chwastów z pasa drogowego dróg krajowych nr 8,72,70 - zadanie nr II. 3) Zakres lub wartość: Koszenie nalezy wykonać na całej porosniętej powierzchni pasa drogowego tj. poboczach, rowach ze skarpami, wysepkach, zieleńcach, trawnikach, pasie rozdziału, pod barierami oraz z podkaszaniem przy znakach, pachołkach, słupach, słupkach barier i drze 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawy produktów mięsno-wędliniarskich, mięsa drobiowego, podrobów wieprzowych do Aresztu Śledczego w Łodzi
- Zakup doposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla IV Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi, w ramach projektu pn. "Chcę i potrafię" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Dostawa projektorów multimedialnych, monitora interaktywnego, aparatów fotograficznych z obiektywem, mikrofonu oraz zamrażarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup wraz z dostawą zbiorników na paliwa płynne dla Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
- Usługa eksperta ds. oceny biznesplanów w ramach projektu własnego: "Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych 2023 - 2029 poprzez wsparcie rozwoju przedsiębiorczości".
- Remont systemu interkomowego w oddziałach mieszkalnych B1 oraz B3 w Zakładzie Karnym nr 1 w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





