eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaOchrona osób i mienia w obiektach WIHiE w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2009-02-15

Warszawa: Ochrona osób i mienia w obiektach WIHiE w Warszawie
Numer ogłoszenia: 28290 - 2009; data zamieszczenia: 15.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Instytut Higieny i Epidemiologii im. gen. Karola Kaczkowskiego , ul. Kozielska 4, 01-163 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6853185.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: wihe.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka badawczo-rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób i mienia w obiektach WIHiE w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony osób i mienia realizowana w obiektach Wojskowego Instytutu Higieny i Epidemiologii w Warszawie, w systemie zmianowym, całodobowym, realizowanym przez Specjalistyczną Uzbrojoną Formację Ochronną (SUFO). 2.W zakres ochrony wchodzi ochrona osób i mienia realizowana przez 3 licencjonowanych (licencja I stopnia), umundurowanych, pracowników ochrony fizycznej Specjalistycznej Uzbrojonej Formacji Ochronnej (SUFO) bez broni, w całodobowym systemie zmianowym (24-godzinnym), a polegająca na bezpośredniej ochronie fizycznej, stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych systemach i urządzeniach alarmowych (monitorujących). Ochrona obiektów realizowana będzie: 1)jeden posterunek obchodowy - całodobowy przez wszystkie dni tygodnia - ochrona obiektów, patrolowanie po wyznaczonej trasie oraz dodatkowo w dni robocze w godz. 7.00 -8.00 i 15.00-16.00 kontrola ruchu osobowego oraz pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających przez bramę gospodarczą - 1 licencjonowany pracownik całodobowo; 2)biuro przepustek (posterunek stały) - całodobowo przez wszystkie dni tygodnia, kontrola ruchu osobowego, przyjmowanie i wydawanie kluczy do pomieszczeń oraz stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w urządzeniach i systemach alarmowych (monitorujących) - 1 licencjonowany pracownik całodobowo, posiadający dodatkowo poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli POUFNE; 3)brama wjazdowa główna (posterunek stały) - całodobowo przez wszystkie dni tygodnia, kontrola ruchu pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających - 1 licencjonowany pracownik całodobowo. 3.W zakres usługi wchodzi również wykonanie wszelkiej dokumentacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 19 czerwca 1999 r. w sprawie ochrony przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne terenów komórek organizacyjnych resortu obrony narodowej (Dz. U. z 1999r. Nr 60., poz. 647 z późn. zmianami). Pracownicy powinni posiadać poświadczenia bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli min. ZASTRZEŻONE..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 79.71.30.00 - Usługi strażnicze 79.71.50.00 - Usługi patrolowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 09.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wadium w wysokości 23000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (dalej Pzp) tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. oraz wniosą wadium. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia zgodnie z drukiem ZP-17, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w pkt. X SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi załączyć do oferty wypełniony druk (OFERTA) (wg zał. nr 3 do SIWZ), wypełniony druk (FORMULARZ CENOWY) (wg zał. nr 4 do SIWZ), akceptację istotnych postanowień umowy - projektu umowy wraz z załącznikami (wg zał. nr 2 do SIWZ), dowód wniesienia wadium, oraz: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy do oferty należy dołączyć: 1)oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6)aktualną koncesję wydaną przez MSWiA uprawniającą do prowadzenia działalności w zakresie ochrony osób i mienia - ważną w okresie i na obszarze realizacji zamówienia, wymaganą na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) 2.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy załączyć: 1)wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówień na usługi ochrony osób i mienia realizowane w formie bezpośredniej ochrony fizycznej w jednostkach wojskowych i instytucjach podległych Ministrowi Obrony Narodowej lub przez niego nadzorowanych, z podaniem przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców oraz ich wartości, przy czym wartość każdej z wykazanych usług nie może być mniejsza niż 280 000 zł brutto (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 11 do SIWZ) oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (dokumenty te muszą być bezwzględnie podpisane i opatrzone pieczęcią imienną przez Dowódcę;Szefa;Dyrektora;Komendanta - Jednostki Wojskowej-Instytucji lub osobę przez niego upoważnioną); 2)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ); 3) dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia; 4)oświadczenie o posiadaniu zmotoryzowanej grupy interwencyjnej mogącej w czasie maksymalnie 15 minut w dzień i 10 minut w nocy, wesprzeć działania pracowników ochrony w obiekcie zamawiającego w przypadku wystąpienia sytuacji kryzysowych lub nadzwyczajnych (wg zał. nr 5 do SIWZ); 5) oświadczenie o wyposażeniu wszystkich pracowników ochrony przewidzianych do realizacji zadania w jednolite umundurowanie oraz wyposażenie zgodnie z Ustawą o ochronie osób i mienia (wg zał. nr 6 do SIWZ); 6)oświadczenie o zatrudnianiu pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych przez służby ochrony państwa (wg zał. nr 7 do SIWZ); 7)oświadczenie o posiadaniu przez pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia badań lekarskich i nie posiadaniu przez nich ograniczeń psychofizycznych stwierdzonych grupą inwalidzką uniemożliwiających lub utrudniających wykonanie przedmiotu zamówienia (wg zał. nr 8 do SIWZ); 8)oświadczenie o posiadaniu kancelarii tajnej (wg zał. nr 9 do SIWZ). 3.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty należy załączyć: 1) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zakres ubezpieczenia musi obejmować odpowiedzialność cywilną deliktową na kwotę min. 800 000 PLN oraz odpowiedzialność cywilną kontraktową na kwotę min. 800 000 PLN..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wihe.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: Wojskowy Instytut Higieny i Epidemiologii ul. Kozielska 4; 01-163 Warszawa; bud. nr 1 pok. nr 108..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2009 godzina 09:00, miejsce: Wojskowy Instytut Higieny i Epidemiologii Kancelaria Jawna, budynek nr 1, pokój nr 7 ul. Kozielska 4 01-163 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.