eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźReklama na tramwajach i autobusach, reklama na międzytorzu z odpowiednim oznakowaniem

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2011-10-27

Łódź: Reklama na tramwajach i autobusach, reklama na międzytorzu z odpowiednim oznakowaniem
Numer ogłoszenia: 282827 - 2011; data zamieszczenia: 27.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polskie Radio - Regionalna Rozgłośnia w Łodzi "Radio Łódź" S.A., ul. Narutowicza 130, 90-146 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6753826, faks 42 678 37 12.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Reklama na tramwajach i autobusach, reklama na międzytorzu z odpowiednim oznakowaniem.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Reklama na tramwajach i autobusach, reklama na międzytorzu z odpowiednim oznakowaniem..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Unii Europejskiej -działanie 9.3 Kampania informacyjna na rzecz upowszechniania formalnego kształcenia ustawicznego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MPK Spółka z o.o. z siedzibą w Łodzi przy ul. Tramwajowej 6,, ul.Tramwajowa 6, 90-132 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 51001,95

  • Oferta z najniższą ceną: 51001,95 / Oferta z najwyższą ceną: 51001,95

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Wszczęcie postępowania w ww. trybie jest jak najbardziej zasadne, bowiem reklama zostanie umieszczona na tramwajach i autobusach oraz siatkach na międzytorzu - taborze i powierzchni należących do ww. Wykonawcy MPK Spółka z o.o. Przyczyny techniczne na podstawie których Zamawiający wszczyna niniejsze postępowanie, pozostają w ścisłym związku ze szczególnymi cechami przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia a mianowicie usługa reklamy musi zostać szczegółowo omówiona między Zamawiającym a MPK Spółką z o.o. właścicielem taboru i siatki na międzytorzu na których zostanie umieszczona. Wykonawca w pierwszej kolejności zobowiązany jest przedstawić projekt reklamy wraz z odpowiednim logo projektu, a następnie przedłożyć powyższe Zamawiającemu celem akceptacji. Tym samym sposób przygotowania i omówienia szczegółowych cech niniejszego przedmiotu zamówienia wymaga omówienia wielu kwestii i uzgodnienia-wypracowania w pierwszej kolejności projektu reklamy, a w następnej kolejności realizacji projektu w formie wizualnej na autobusach, tramwajach i na siatce na międzytorzu. Realizacja niniejszego zamówienia w trybie zamówienia Z wolnej ręki na podstawie ustawy Pzp, pozwoli Zamawiającemu uzgodnić wszystkie istotne postanowienia umowy w trakcie negocjacji tylko z jednym Wykonawcą, odpowiednio do postanowień art. 66 ust. 1 ustawy Pzp. Dopiero w momencie, gdy wszystkie postanowienia warunków umowy zostaną uzgodnione przez strony, wówczas Zamawiający zawrze umowę z MPK Spółką z o.o. Należy nadmienić, że Zamawiający niniejszy opis przedmiotu zamówienia włączył jako jedną z części do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy Pzp na Wykonanie i dostawę materiałów reklamowych i promocyjnych, wydruk gazetki promocyjnej i jej kolportaż oraz wykonanie i umieszczenie plakatów i billboardów. Artykuły związane z projektem Unii Europejskiej Działanie 9.3 Kampania informacyjna na rzecz upowszechnienia formalnego kształcenia ustawicznego. Pierwsze postępowanie o udzielenie zamówienia zostało wszczęte w dniu 7 kwietnia 2011 r. Usługa reklamy na tramwajach i autobusach, reklamy na międzytorzu z odpowiednim oznakowaniem, była częścią powyżej wskazanego postępowania. Zamawiający zdecydował się na włączenie ww. usługi do postępowania przetargowego aby przyśpieszyć wyłonienie Wykonawcy w jednym postępowaniu, mimo, że Zamawiający miał świadomość, że sposób wykonywania usługi na taborze MPK będzie bardzo skomplikowane, z uwagi na konieczność uzgodnień trójstronnych tj. między Zamawiającym, Wykonawcą oraz MPK Spółką z o.o. i zasadne było wszczęcie postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki. Niestety powyższe postępowanie zostało unieważnione mocą art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy PZp, bowiem postępowanie było obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający bowiem błędnie zdefiniował kryteria oceny w ofert w przedmiocie - termin realizacji zamówienia. Powyższe skutkowało uzyskaniem ofert, w których nie było możliwe porównanie terminu realizacji zamówienia zaproponowanego przez Wykonawców, co skutkowało koniecznością unieważnienia postępowania. Kolejne postępowanie zostało wszczęte w dniu 28 kwietnia 2011 r., w którym to postępowaniu Usługa reklamy na tramwajach i autobusach, reklamy na międzytorzu z odpowiednim oznakowaniem, była także częścią powyżej wskazanego postępowania. Niestety powyżej wskazane postępowanie także zostało unieważnione, ponieważ postępowanie obarczone było niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Specyfikacja przewidywała konieczność zrealizowania części przedmiotu zamówienia w miesiącu maju br., natomiast z uwagi na zaistniałe okoliczności, a mianowicie możliwość skorzystania przez jednego z Wykonawców odrzucenie oferty ze środków ochrony prawnej polegających na złożeniu odwołania do Krajowej Izby Odwoławczej, nie doszłoby do zawarcia umowy w maju br. z wyłonionym Wykonawcą. Mając na uwadze niemożliwą do realizacji zamówienia część przedmiotu zamówienia przypadającą na miesiąc maj 2011, którą Zamawiający zobowiązany był zakupić od wyłonionego w postępowaniu Wykonawcy, to tym samym Zamawiający postanowił unieważnić postępowanie w trybie art. 93 ust. 1 pkt 7 Pzp, bowiem postępowanie było obarczone niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wobec powyższego, nie ulega zatem najmniejszych wątpliwości, że Zamawiający - Radio Łódź dołożyło należytej staranności, aby zakupić Usługę reklamy na tramwajach i autobusach, reklamy na międzytorzu z odpowiednim oznakowaniem, w trybie konkurencyjnym tj. w trybie przetargu nieograniczonego, mimo, że zgodnie przepisami ustawy Pzp wskazanymi w art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a Zamawiający mógł udzielić zamówienia w trybie zamówienia Z wolnej ręki, z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze. Mając na uwadze powyższe, wnioskuję jak na wstępie tj. wyrażenie zgody na udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy MPK Spółka z o.o. z siedzibą w Łodzi przy ul. Tramwajowej 6, w trybie zmówienia z wolnej ręki dot. usługi Reklamy na tramwajach i autobusach, reklamy na międzytorzu z odpowiednim oznakowaniem powołując się na art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych Pzp Dz.U.10.113.759 z póź. zm., z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.