eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceMODERNIZACJA NAGŁOŚNIENIA DUŻEJ SCENY KCK

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-10-12

Kielce: MODERNIZACJA NAGŁOŚNIENIA DUŻEJ SCENY KCK
Numer ogłoszenia: 282789 - 2010; data zamieszczenia: 12.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 211027 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kieleckie Centrum Kultury, Pl. Moniuszki 2b, 25-334 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-413444032, 3444033, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA NAGŁOŚNIENIA DUŻEJ SCENY KCK.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego kompletnego i spójnego pod względem dobranych urządzeń, nowego zestawu nagłośnienia elektroakustycznego dużej sceny Kieleckiego Centrum Kultury wraz z niezbędnymi obudowami grupującymi poszczególne części systemu oraz montaż, uruchomienie i dostrojenie dostarczonego sprzętu, w tym adaptacja kabiny akustyka do potrzeb nowego sprzętu a także przeszkolenie osób do jego obsługi. Wykaz usług i urządzeń składających się na przedmiot zamówienia zawiera szczegółowy opis zamówienia (w tym. pomiary i projekt nagłośnienia, zestaw nagłośnienia typu line array z systemem podwieszenia, cyfrowy mikser dźwięku wraz z osprzętem peryferyjnym, końcówki mocy, monitory sceniczne, zestaw sterujący tj. laptop z licencjonowanym oprogramowaniem), . Przez określenie nowy należy rozumieć sprzęt wyprodukowany w 2009 lub 2010 roku, nie posiadający znamion użytkowania tj. zgodny z fabryczną specyfikacją, nie poddany modyfikacjom, bez przebytych napraw, śladów po wcześniejszej zabudowie lub użytkowaniu, dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z nienaruszonym oplombowaniem fabrycznym, jeśli takie posiada. Przez określenie profesjonalny należy rozumieć sprzęt dedykowany do eksploatacji charakterystycznej dla imprez masowych wewnątrz i na zewnątrz budynku, nie posiadający ograniczeń producenta w zakresie eksploatacji w zestawach nagłośnienia scenicznego lub estradowego. Przez określenie równoważny należy rozumieć sprzęt spełniający minimalne wymagania i parametry techniczne wskazane w SIWZ. Dostarczony sprzęt musi być dobrany w sposób należyty pod względem zgodności z pozostałymi urządzeniami oraz musi spełniać wymagania stawiane urządzeniom na terenie Unii Europejskiej (min. posiadać niezbędne certyfikaty, w tym certyfikat bezpieczeństwa, atesty techniczne, deklaracje zgodności, polskie normy). Wyklucza się możliwość oferowania zestawów dobranych wbrew zaleceniom producentów poszczególnych elementów składowych systemu. Zamawiający wymaga wykonania połączeń audio minimum w standardzie drugiej klasy IPC/WHMA-A-620A. WARUNKI GWARANCJI: Minimum dwa lata gwarancji na każde oferowane urządzenie oraz minimum dwa lata gwarancji na zmontowany, uruchomiony i dostrojony komplet zamówienia. Nie dopuszcza się oferowania różnych okresów gwarancji dla poszczególnych elementów zamówienia i dla komplety zamówienia oraz wyłączeń z gwarancji na elementy składowe urządzeń. SERWIS Zamawiający zapewni w okresie gwarancji przyjęcie dowolnej części przedmiotu zamówienia w ramach serwisu gwarancyjnego w systemie door-to-door, przy czym przyjęcie przedmiotu musi nastąpić w czasie nie dłuższym niż 48 godzin od daty zgłoszenia usterki lub wady przedmiotu. W przypadku gdy czynności serwisowe wymagają naprawy trwającej powyżej 48 godzin od momentu przyjęcia przedmiotu Wykonawca dostarczy na własny koszt sprzęt zastępczy na czas naprawy o niegorszych parametrach od przedmiotu zamówienia przyjętego w ramach serwisu. Wykonawca zapewni transport urządzeń objętych przedmiotem zamówienia w ramach serwisu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg ograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MUSIC INFO Sp. z o.o., ul. Madalińskiego 11a, 30-303 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 730000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 819901,00

  • Oferta z najniższą ceną: 819901,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1322858,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.