To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-08-18
Zielona Góra: Sprzatanie po imprezach cyklicznych
Numer ogłoszenia: 282568 - 2009; data zamieszczenia: 18.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 114169 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Aleja Zjednoczenia 110, 65-005 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. (068) 322-91-86, faks (068) 322-91-84.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzatanie po imprezach cyklicznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie w czasie Dni Zielonej Góry - Winobranie 2009, oraz sprzątanie po innych imprezach cyklicznych zgodnie z planowanym kalendarzem imprez cyklicznych - zał. nr 2 do siwz, oraz zgodnie z wykazem terenów objętych sprzątaniem w czasie imprez cyklicznych. 1.2. Zakres prac obejmuje: 1) ciągłe ręczne zbieranie papierów, opakowań jednorazowych i innych większych gabarytowo śmieci w czasie trwania imprezy (obchodów) 2) usuwanie nagromadzonych nieczystości z powierzchni utwardzonych i zielonych poprzez zamiatanie ręczne (grabienie) lub mechaniczne wraz z ich pryzmowaniem i przewożeniem np. taczkami do odpowiednich pojemników - kontenerów po zakończeniu imprezy. 3) mycie Deptaka w czasie dni Zielonej Góry (Winobrania) - polegające na myciu ręcznym lub mechanicznym płytek deptaka przy użyciu wody ze środkiem myjącym oraz dezynfekującym zgodnym z zaleceniami ochrony środowiska. Środka dezynfekującego należy użyć w miarę konieczności. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia niezbędnej ilości osób obsługi, sprzętu szorującego oraz detergentu do dezynfekcji. Mycie odbywać się będzie w godzinach nocnych od godz. 3.00do godz. 7.00 leceniodawca zastrzega sobie prawo do codziennego odbioru wykonania usługi. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wad stwierdzonych w czasie odbioru prac w ciągu 1 godziny od ich zgłoszenia. Cena usługi powinna zawierać: nakład pracy, koszty narzędzi, koszty wynajmu sprzętu (maszyny do szorowania lub polewaczki),koszty wody oraz środka myjącego i środka dezynfekującego (posiadających niezbędne atesty PZH i OŚ). 4) Odchwaszczenie deptaka oraz pl. Bohaterów na 7 dni przed rozpoczęciem Winobrania tj. 04.09.2009r z użyciem środka chemicznego. Cena obejmuje nakład pracy oraz koszt środka chemicznego. 5) Sprzątnięcie po koncercie Rap -gra, 12.09.2009r organizowanego w ramach programu Winobranie 2009 na terenach przyległych do MOSIR. Usługa obejmuje: ręczne zebranie nieczystości , oraz zamiatanie ciągów pieszych z zebraniem śmieci i doniesieniem do kontenera. 6) Sprzątanie w czasie imprez cyklicznych: Kiermasz przed Dniem Zmarłych, Jarmark Bożonarodzeniowy wraz z Wigilią dla Zielonej Góry, oraz Sylwester dla Zielonej Góry, obejmuje codzienne ręczne zbieranie nieczystości oraz zamiatanie, zebranie nieczystości i wyrzucenie do kontenera. 7) usuwanie ręczne i mechaniczne przed imprezą śniegu wraz z jego pryzmowaniem i przemieszczaniem (usuwaniem na odległość do 50m, jak i posypywanie piaskiem terenu objętego usługą. (dotyczy imprez cyklicznych) 1.3. Obowiązki wykonawcy: 1) Ścisłe przestrzeganie terminów realizacji poszczególnych zadań, oraz wykonywanie zadań zgodnie przekazanym przez Zamawiającego Protokołem Przekazania Frontu Robót, potwierdzonym przez Wykonawcę . 2) Wszelkie odpady pochodzące z oczyszczania terenu, grabienia i zamiatania ciągów pieszych należy wyrzucać do wyznaczonych kontenerów. 3) Wykonywanie prac zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny. 4) Wykonawca zobowiązany jest do używania przy myciu deptaka oraz odchwaszczaniu środków posiadających odpowiednie atesty. 5) Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy z inspektorem Zleceniodawcy w związku z realizacją poszczególnych zadań. 6) Wykonawca zobowiązany jest do posiadania odpowiedniej polisy ubezpieczeniowej w celu wyłączenia odpowiedzialności Zleceniodawcy z tytułu czynu niedozwolonego lub nieumyślnego wyrządzonego na osobie i mieniu na terenach objętych umową w czasie obsługi imprez..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 77.31.21.00 - Usługi odchwaszczania .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 67996.03 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Petronela Rudnicka prowadząca działalność gosp. pod nazwą Zakład Produkcyjno - Usługowy STYROKON-SPRZĄTACZ, ul.Sowińskiego 44A, 65-419 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 67996.03
- Oferta z najniższą ceną: 67996.03 oferta z najwyższą ceną: 121286.5
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Sukcesywna dostawa mięsa i przetworów mięsnych w II półroczu 2025 r. na potrzeby Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP i jednostek organizacyjnych
- USUNIĘCIE KOTEW ORAZ NAPRAWA POWIERZCHNI KAP NA ISTNIEJĄCYCH OBIEKTACH INŻYNIERSKICH ZLOKALIZOWANYCH NA ODCINKU 2., 3. I 4. AUTOSTRADY A18 OD KM 11+860 DO KM 71+533
- Dostawa amunicji na potrzeby Lubuskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gorzowie Wielkopolskim
- Budowa ulicy Przylep- Źródlana w Zielonej Górze w ramach zadania Przebudowa i rozbudowa sieci dróg na terenie Miasta Zielona Góra.
- Sukcesywna dostawa nabiału w II półroczu 2025 r. na potrzeby Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP i jednostek organizacyjnych
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców w II półroczu 2025 r. na potrzeby Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP i jednostek organizacyjnych
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich nr 297 i 364 na terenie Powiatu Lwóweckiego 2025/2026 z podziałem na części
- Kompleksowe wykonanie usług porządkowych na terenie budynków Sądu Rejonowego w Będzinie
- Usługa zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Dzierżoniowskiego w sezonie zimowym 2025/2026 obejmująca obszar działania ZDP w Dzierżoniowie
- Świadczenie usług ochrony czynnej w obrębie zbiornika wodnego przy ul. Kaczeńcowej, w ramach realizacji projektu pn.: "Ochrona różnorodności biologicznej na terenach cennych przyrodniczo w Krakowie"
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Rawicz 2025/2026
- ,,Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń PAP"
więcej: Usługi odchwaszczania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.