eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KołoZAKUP FABRYCZNIE NOWEGO 9 - OSOBOWEGO MIKROBUSU DOSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU JEDNEJ OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ NA WÓZKU INWALIDZKIM Z NAJAZDEM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-12

Koło: ZAKUP FABRYCZNIE NOWEGO 9 - OSOBOWEGO MIKROBUSU DOSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU JEDNEJ OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ NA WÓZKU INWALIDZKIM Z NAJAZDEM
Numer ogłoszenia: 282317 - 2010; data zamieszczenia: 12.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Poniatowskiego 21, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 2720608, faks 063 2628859.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.kolo.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP FABRYCZNIE NOWEGO 9 - OSOBOWEGO MIKROBUSU DOSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU JEDNEJ OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ NA WÓZKU INWALIDZKIM Z NAJAZDEM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup fabrycznie nowego 9 - osobowego mikrobusu dostosowanego do przewozu jednej osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim z najazdem dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Kole przy ulicy Poniatowskiego 21. Zakup samochodu osobowego współfinansowany jest ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach programu pod nazwą: Program wyrównywania różnic między regionami II w obszarze D. 1) nowy, tj. bezwypadkowy i wyprodukowany w 2010 roku, 2) nieużywany, tj. o przebiegu do 100 km, 3) kompletny, tj. obejmujący wszystkie elementy zgodnie z ofertą producenta w ramach poszczególnych standardów wyposażenia, 4) sprawny technicznie i wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych, 5) z homologacją pojazdu bazowego - 9 osobowego, 6) z homologacją fabryczną pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych. Samochód osobowy objęty przedmiotem zamówienia musi spełniać wymagania techniczne określone w: 1) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 24 października 2005 roku w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep (Dz.U. z 2005 roku Nr 238, poz. 2010 z późn zm.), 2) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2003 roku Nr 32, poz. 262 z późn. zm.). Oferowany samochód osobowy musi spełniać wszystkie minimalne wymagania w zakresie warunków technicznych oraz standardu wyposażenia określone w druku FORMULARZ CENOWY. Wykonawca może zaproponować samochód osobowy, który pod względem technicznym oraz standardu wyposażenia będzie porównywalny lub lepszy od pojazdu opisanego w druku FORMULARZ CENOWY. Wykonawca zobowiązany jest opisać w kolumnie nr 3 druku FORMULARZ CENOWY parametry techniczne oferowanego samochodu osobowego poprzez jego jednoznaczne określenie (marka, rok produkcji, typ, wersja nadwozia) oraz określić poziom wyposażenia technicznego i standard wyposażenia proponowanego samochodu osobowego. Szczegółowe sposób wykonania zamówienia publicznego opisane zostały w druku PROJEKT UMOWY..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.52.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

druk FORMULARZ CENOWY, folder reklamowy oferowanego modelu samochodu osobowego lub szczegółowy opis jego parametrów technicznych oraz wyposażenia, na podstawie którego Zamawiający stwierdzi jego zgodność z opisem przedmiotu zamówienia, oświadczenie na temat podwykonastwa, pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty, jeżeli jest wymagane, pełnomocnictwo do składania oferty łącznej w zakresie określonym w art. 23 ust. 2 Ustawy, jeżeli jest wymagane.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps.kolo.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej ul. Poniatowskiego 21 62-600 Koło.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Miejscem składania ofert jest Sekretariat Domu Pomocy Społecznej w Kole..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.