Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-23
Sopot: Dostawę sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
Numer ogłoszenia: 282289 - 2008; data zamieszczenia: 23.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Sopotu , ul. Tadeusza Kościuszki 25/27, 81-704 Sopot, woj. pomorskie, tel. 058 5213750, fax. 058 5510133.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sopot.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę sprzętu komputerowego oraz oprogramowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa 5 komputerów przenośnych, 5 projektorów oraz dostawa i instalacja oprogramowania komputerowego MS Office 2007 i MS Project 2007. 2.Wymagania techniczne: KOMPUTER PRZENOŚNY - 5 sztuk Procesor : procesor mobilny, dwurdzeniowy zgodny z architekturą x86, min. 2MB Cache L2, FSB min. 667MHz Matryca : 15.4cali, WXGA (1280x800) Pamięć : min. 2 GB, DDR2 Dysk twardy :pojemność min. 200 GB Napęd optyczny: Wbudowana nagrywarka DVD+- RW Dual Layer, oprogramowanie do nagrywania płyt DVD-CD z polskojęzycznym interfejsem Zintegrowana karta sieciowa : Ethernet 10-100 Mbs Wbudowany modem: 56kbps Komunikacja bezprzewodowa: Karta sieciowa bezprzewodowa obsługująca standardy bg Karta dźwiękowa: Zintegrowana z płytą główną, wbudowane głośniki (stereo) Bateria: litowo-jonowa Złącza wbudowane: - czytnik kart - VGA, - wyjście słuchawkowe, - wejście mikrofonu, - PC Card - RJ-11 (modem) - RJ-45 (LAN), - USB 2.0, Zasilacz sieciowy: zewnętrzny z wtyczką sieciową zgodną z polskimi standardami System operacyjny : Windows xp professional Torba: TAK Dołączone dokumenty - Karty gwarancyjne, - Instrukcje, - Licencje oprogramowania, - Nośniki ze sterownikami Uwaga: Dokumenty należy dołączyć do dostarczonego sprzętu. Gwarancja : Min. 24 m-cy . PROJEKTOR - 5 sztuk Rozdzielczość : Min. 800 x 600 (SVGA) pikseli Liczba wyświetlanych kolorów: 16,7 mln Jasność: Min. 2100 ANSI Lum Kontrast: Min. 2000:1 Żywotność lampy: Min. 3000 h Dołączony pilot: TAK Torba: TAK Złącza wbudowane: 1 x D-sub 15-pin 1 x HDMI 1 x Mini DIN 4-pin (S-Video), 1 x RCA (wideo) Dołączone dokumenty - Karty gwarancyjne, - Instrukcje, Uwaga: Dokumenty należy dołączyć do dostarczonego sprzętu. Gwarancja : Min. 24 m-cy . OPRGRAMOWANIE MS Office 2007 5 sztuk MS Project 2007 5 sztuk.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.61.00 - Czytniki optyczne 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia -w zakresie tego warunku wymagane jest, aby Wykonawcy wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostawę odpowiadającą wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia; 3)dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia; 4)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 5)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 6)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów, o których mowa w Art..24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2.Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w przedłożonych dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale IV SIWZ z zachowaniem przepisów art. 26 ustawy PZP. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych: 1) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy PZP; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestracji lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2 W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy wymienione w wykazie zostały wykonane należycie- według Załącznika nr 2 do niniejszej SIWZ.; 3 W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego: 1) formularz cenowy wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ 2) opis oferowanego sprzętu zgodnie ze specyfikacją techniczną wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3; 3) informacje na temat warunków gwarancji; 4 Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego: 1) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i do oferty dołączają dokument Pełnomocnictwa podpisany przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; 2) każdy z wykonawców występujący wspólnie musi przedłożyć wymagane dokumenty i oświadczenia w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, przy czym dla sprawdzenia czy warunki postawione przez Zamawiającego dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego i kadrowego wykonawców są spełnione - dokumenty te będą oceniane łącznie; 3) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 4) w przypadku wyboru oferty złożonej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed zawarciem umowy przedłożą oni zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sopot.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta Sopotu ul. Kościuszki 25/27 81-704 Sopot pok. nr 50.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2008 godzina 13:30, miejsce: Urząd Miasta Sopotu 81-704 Sopot ul. Kościuszki 25/27, pok. nr 16- Kancelaria Ogólna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Lepszy Urząd. Etap I - Aplikacja samorządowa Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
INNE PRZETARGI Z SOPOTU
- Przebudowa POTOKU KARLIKOWSKIEGO pomiędzy Stawem Reja a Al. Niepodległości w Sopocie
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej, a następnie na jej podstawie wykonanie robót budowlanych w celu realizacji zadania pn.: "Zjeżdżalnia rurowa przy Ekologicznym Placu Zabaw w Sopocie"
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rok 2026 i 2027
- Wykonanie tymczasowego zabezpieczenia istniejącego muru oporowego zlokalizowanego między posesją przy ul. Chmielewskiego 3 i Czyżewskiego 6 w Sopocie
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów ewidencyjnych: 44 [226401_1.0044]; 47 [226401_1.0047]; 49 [226401_1.0049]; 51 [226401_1.0051]
więcej: przetargi w Sopocie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętów i materiałów do wypożyczalni SCWEW w ramach projektu pn. Budowa skoordynowanego systemu pomocy specjalistycznej opartego na SCWEW
- Zakup sprzętu komputerowego oraz oprogramowania z montażem, instalacją i konfiguracją "Cyberbezpieczny Samorząd" pn. Wsparcie rozwoju cyfrowego oraz bezpieczeństwa informacji w Powiecie Górowskim
- Zakup sprzętu i oprogramowania zwiększającego cyberbezpieczeństwo w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny samorząd".
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń infrastruktury IT w ramach projektu pn. "Poprawa cyberbezpieczeństwa Urzędu Miejskiego w Konstantynowie Łódzkim oraz jednostek organizacyjnych gminy"
- Wzmocnienie odporności cyfrowej usług publicznych w Powiecie Hrubieszowskim - Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawy w ramach projektu "Rozwój wiedzy i umiejętności uczniów w Szkołach Podstawowych w Gminie Górno" (II)
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.