eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Obsługa serwisowa (konserwacja i naprawy) urządzeń dźwigowych zlokalizowanych w budynkach Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach - BZP 054/04063/13

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-30

Katowice: Obsługa serwisowa (konserwacja i naprawy) urządzeń dźwigowych zlokalizowanych w budynkach Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach - BZP 054/04063/13
Numer ogłoszenia: 281973 - 2013; data zamieszczenia: 30.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach , ul. 1 Maja 50, 40-287 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2577000 w. 7108, 2577108, faks 32 257 74 99,2577108.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa serwisowa (konserwacja i naprawy) urządzeń dźwigowych zlokalizowanych w budynkach Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach - BZP 054/04063/13.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca konserwację dźwigów w obiektach Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach w podziale na 2 zadania (moduły). 1.1. Zadanie 1 (moduł I) - Konserwacja dźwigów - Katowice 1.2. Zadanie 2 (moduł II) - Konserwacja dźwigów - Rybnik, 2. Celem usługi stanowiącej przedmiot zamówienia jest utrzymywanie urządzeń dźwigowych w stanie umożliwiającym bezpieczne z nich korzystanie przez użytkowników. 3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do: 3.1. Wykonywania przeglądów konserwacyjno - naprawczych urządzeń dźwigowych zgodnie z: -ustawą o dozorze technicznym Dz.U. z dn. 21 grudnia 2000r. nr 122 poz. 1321 z późn. zmianami, -rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego Dz.U. z dn. 29 października 2003 r. nr 193 poz. 1890, -wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 28 grudnia 2001r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego, jakim powinny odpowiadać dźwigniki Dz.U. z 2002r. Nr 4, poz. 43 z późniejszymi zmianami, -normą PN/EN 81, EN 13015, -instrukcją konserwacji i obsługi elektrycznych dźwigów pionowych wyd. przez Kombinat Dźwigów Osobowych w Warszawie, instrukcją konserwacji dźwigu pochyłego typu HIRO 320 i HIRO 350, stanowiącą załącznik nr 3a i/lub 3 do umowy, -zapisami Dozoru Dźwigów w Książkach rewizyjnych dźwigów, -dokumentacją techniczno - ruchową producenta urządzeń dźwigowych, instrukcją konserwacji producentów dźwigów, -zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i ustalonymi zwyczajami,. 3.2. Wykonywania corocznych pomiarach ochronnych instalacji elektrycznej urządzeń dźwigowych. 3.3. Zapewnienie całodobowego pogotowia dźwigowego w dni robocze, soboty, niedziele i święta. 3.4. Zamawiający wymaga aby czas podjęcia działań zmierzających do usunięcia awarii, liczony od otrzymania telefonicznego lub faksowego zgłoszenia od Zamawiającego wynosił odpowiednio: -2 godziny - w przypadku miasta Katowice, -3 godziny - w przypadku miasta Rybnika. W przypadku konieczności uwolnienia pasażerów w kabinie - bezzwłoczne podjęcie działań. 4. Wykaz i lokalizacja urządzeń dźwigowych objętych świadczeniem usług wynikających z niniejszego przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 SIWZ dla modułu I oraz załącznik nr 2 SIWZ dla modułu II. 5. Szczegółowy zakres przeglądów konserwacyjnych zawarto w Załączniku nr 3 SIWZ 6. Załącznik nr 4 do SIWZ stanowi zestaw materiałów objętych ryczałtem za eksploatację i konserwację dźwigów osobowych i towarowo-osobowych 7. Naprawy spowodowane dewastacją, kradzieżą, umyślnym zniszczeniem dźwigu lub jego podzespołów będą wykonywane przez Wykonawcę po otrzymaniu od Zamawiającego odrębnego odpłatnego zlecenia, którego zakres określi protokół konieczności sporządzony przez obydwie strony i po zaakceptowaniu kosztów przez Zamawiającego. 8. Naprawa lub wymiana podzespołów nie objęta zakresem robót, o których mowa w § 1 ust. 5 a), b), c) projektu umowy, względnie polegająca na modernizacji spowodowana zaprzestaniem produkcji podzespołów przez Wytwórcę dźwigu wymaga udzielenia odrębnego płatnego zlecenia, którego zakres określi protokół konieczności sporządzony przez obydwie strony i po zaakceptowaniu kosztów przez Zamawiającego. 9. Uszkodzenie części dźwigowych spowodowane wilgocią powstałą na skutek obecności wody w podszybiu względnie zalania wodą szybów oraz maszynowni, Wykonawca naprawi po otrzymaniu od Zamawiającego odrębnego płatnego zlecenia, którego zakres określi protokół konieczności sporządzony przez obydwie strony i po zaakceptowaniu kosztów przez Zamawiającego. 10. Naprawy lub wymiany zespołów dźwigowych, wynikające z zaleceń Urzędu Dozoru Technicznego dokonywane będą na podstawie odrębnego zlecenia, po zaakceptowaniu kosztów przez Zamawiającego. 11. O konieczności wykonania remontu względnie modernizacji Wykonawca powiadamia Zamawiającego pisemnie. 12. Zakres naprawy powinien być ustalony przez zespół powołany przez Zamawiającego w terminie do 3 dni, w którym powinien brać udział przedstawiciel Wykonawcy. 13. Termin wykonania robót remontowych względnie modernizacyjnych zostanie określony w umowie na wykonanie robót. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania audytu przez uprawnioną osobę należytego wykonywania przedmiotu niniejszego postępowania, a w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w wywiązywaniu się przez Wykonawcę z powierzonych mu obowiązków, obciążyć go wszystkimi kosztami poniesionymi z tego tytułu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu w ramach modułu I jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 2 700,00 zł. 2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: -W pieniądzu; -Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -Gwarancjach bankowych -Gwarancjach ubezpieczeniowych -Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. 65 1050 1214 1000 0007 0000 7974 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem zaleca się dołączyć do oferty. 5.Dane banku do przelewu zagranicznego: ING BANK ŚLĄSKI Spółka Akcyjna Ul. Mickiewicza 3, 40-951 Katowice IBAN - PL 65 1050 1214 1000 0007 0000 7974 BIC (kod SWIFT) - INGBPLPW 6. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w Biurze Zamówień Publicznych w pok. nr 7 bud. Enajpóźniej w dniu wyznaczonym, jako termin składania ofert do godz. 11:00. Natomiast do oferty należy załączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię. 7. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez lidera konsorcjum lub przez wskazanego w umowie konsorcjum partnera. 8. Wadium, bez względu na sposób jego wniesienia, musi obejmować cały okres związania ofertą. 9. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z postanowieniami art. 46 ust 1 - 4 ustawy Pzp. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wystąpią okoliczności, o których mowa w określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności posiadają aktualne uprawnienia wydane przez Urząd Dozoru Technicznego (w formie decyzji administracyjnej na podstawie art. 9 ust. 1,2,4 ustawy z dn. 21.12.2000r. o dozorze technicznym), uprawniające do dokonywania modernizacji dźwigów wraz z wykazem osób odpowiedzialnych za modernizację oraz kontrolę jakości - dotyczy modułu I i II. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące: Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, zobowiązany jest złożyć: aktualne uprawnienia wydane przez Urząd Dozoru Technicznego (w formie decyzji administracyjnej na podstawie art. 9 ust. 1,2,4 ustawy z dn. 21.12.2000r. o dozorze technicznym) uprawniające do dokonywania modernizacji dźwigów wraz z wykazem osób odpowiedzialnych za modernizację oraz kontrolę jakości - dotyczy modułu I i II

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, rozumianych jako wykazanie, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje, co najmniej dwie usługi (1 usługa = 1 umowa) polegające na konserwacji urządzeń dźwigowych o wartości co najmniej: a)w zakresie modułu I - 100 000,00 zł brutto każda b)w zakresie modułu II - 7 000,00 zł brutto każda 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: b)w zakresie modułu I: -wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, sporządzony według wzoru Formularz nr 3, - dowody, że wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; - w zakresie modułu II: - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, sporządzony według wzoru Formularz nr 3A, - dowody, że wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający nie konkretyzuje wymagań w zakresie sposobu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego formularz nr 2A SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: a) w zakresie modułu I: -co najmniej 5 osobami posiadającymi zaświadczenie kwalifikacyjne UDT uprawniające do konserwacji dźwigów w kategorii I, wydane przez Urząd Dozoru Technicznego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001 r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz. U. nr 79, poz. 849 ze zm.) - co najmniej 5 osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno-pomiarowym dla następujących urządzeń, instalacji i sieci: urządzenia, instalacje i sieci o napięciu co najmniej 1 kV, aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji; sterowania i zabezpieczeń obejmująca urządzenia, instalacje i sieci o napięciu co najmniej 1 kV, - co najmniej 1 osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno-pomiarowym dla następujących urządzeń, instalacji i sieci: urządzenia, instalacje i sieci o napięciu co najmniej 1 kV, aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji; sterowania i zabezpieczeń obejmująca urządzenia, instalacje i sieci o napięciu co najmniej 1 kV, b) w zakresie modułu II: - co najmniej 2 osobami posiadającymi zaświadczenie kwalifikacyjne UDT uprawniające do konserwacji dźwigów w kategorii I, wydane przez Urząd Dozoru Technicznego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001 r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz. U. nr 79, poz. 849 ze zm.) - co najmniej 2 osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno-pomiarowym dla następujących urządzeń, instalacji i sieci: urządzenia, instalacje i sieci o napięciu co najmniej 1 kV, aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji; sterowania i zabezpieczeń obejmująca urządzenia, instalacje i sieci o napięciu co najmniej 1 kV, - co najmniej 1 osobę posiadającą świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno-pomiarowym dla następujących urządzeń, instalacji i sieci: urządzenia, instalacje i sieci o napięciu co najmniej 1 kV, aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji; sterowania i zabezpieczeń obejmująca urządzenia, instalacje i sieci o napięciu co najmniej 1 kV, 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: a) w zakresie modułu I: - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzony według wzoru Formularza nr 4 SIWZ, - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, sporządzone według wzoru Formularza nr 5 SIWZ, b) w zakresie modułu II: - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzony według wzoru Formularza nr 4A SIWZ, - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień sporządzone według wzoru Formularza nr 5A SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej w szczególności poprzez wykazanie, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100.000,00 zł. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, zobowiązany jest złożyć następujący dokument: a) w zakresie modułu I: - opłaconą polisę na kwotę minimum 100.000,00 zł, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego formularz nr 2A SIWZ. 2. Oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie poświadczona kopia dla osoby podpisującej ofertę w przypadku, gdy wykonawca nie ma możliwości osobistego podpisania oferty. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa wymagana jest forma i rodzaj właściwy do poszczególnych czynności. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania konsorcjum wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ue.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach; Biuro Zamówień Publicznych, ul. 1 Maja 47, pok. nr 11 bud. E, 40-287 Katowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.01.2014 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach; Biuro Zamówień Publicznych, ul. 1 Maja 47, pok. nr 11 bud. E, 40-287 Katowice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 (moduł I) - Konserwacja dźwigów - Katowice, Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Moduł I Konserwacja dźwigów - Katowice, Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 (moduł II) - Konserwacja dźwigów - Rybnik,- Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Moduł II Konserwacja dźwigów - Rybnik, Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.