eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-23

Elbląg: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 281959 - 2008; data zamieszczenia: 23.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2353536, 2393125, fax. 055 2353555, 2393334.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania przedmiot główny: nazewnictwo wg CPV: Urządzenia do komputerów zminiaturyzowanych Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzętu i oprogramowania: 1) Światłowody krosowe 2) Kable krosowe 3) Zestawy montażowe 4) Serwer 5) Komputery stacjonarne 6) Monitory LCD 19 cali 7) Zasilacze awaryjne - UPS 8) Wymienny moduł bateryjny APC 9) Drukarki laserowe czarno - białe A4 10) Drukarka Laserowa Kolor A4 11) Urządzenie wielofunkcyjne 12) Skanery A4 13) Dyski sieciowe 14) Projektor 15) Przejściówki ATA/SATA 16) Głośniki komputerowe 17) Taśmy LTO 18) PenDrive 1 GB 19) Dyktafon cyfrowy 20) Pakiety biurowe 21) Obsługa bazy danych 22) System operacyjny Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK NR 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Zakres Dostawy. Miejsce dostawy: Urząd Miejski w Elblągu, ul. Łączności 1, Wydział Organizacyjny, Referat Informatyki. 2. Dostarczony sprzęt i oprogramowanie muszą być fabrycznie nowe, a systemy operacyjne i pakiety biurowe zainstalowane zgodnie z indywidualnym numerem licencji. 3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy przystąpienia do naprawy gwarancyjnej w siedzibie Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od przyjęcia zgłoszenia. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w przypadku konieczności dokonania naprawy poza siedzibą Zamawiającego, odebrał i dostarczył po naprawie przedmiot dostawy od i do Zamawiającego na własny koszt. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył Zamawiającemu równoważny sprzęt zastępczy na czas trwania naprawy w czasie nie dłuższym niż 72 godziny od przyjęcia zgłoszenia, jeżeli naprawa będzie trwała dłużej niż 5 dni. 6. W pozycjach opisanych poprzez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach technicznych i wymogach jakościowych nie niższych niż przedmioty wskazane przez Zamawiającego. 7. Zamawiający informuje, że zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który złoży ofertę zawierającą rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ZAŁĄCZNIKU NR 4 do SIWZ WYCENA DOSTAWY w kolumnie Opis wskazał i opisał towary, które oferuje Zamawiającemu jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego - zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 6.6. SIWZ. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy złożenia, w terminie nie dłuższym niż trzy dni od otrzymania wezwania przez Wykonawcę, dla oferowanych towarów równoważnych do opisanych przez Zamawiającego opisów albo opisów i próbek tj. opisów użytego oprogramowania testującego, próbek oferowanego sprzętu komputerowego podlegającego testowaniu, dokładnych opisów użytych testów i procedur użytych do testowania, opisów wyników przeprowadzonych testów - zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 6.7. SIWZ. Zamawiający sprawdzi, czy dostarczony sprzęt funkcjonuje poprawnie w działającym u Zamawiającego systemie informatycznym. Powyższa procedura ustanowiona zostaje w związku z koniecznością dochowania najwyższych standardów obiektywizmu przy prowadzeniu niniejszego postępowania. Uwaga: Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zwracać będzie Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, złożone przez nich próbki, na ich wniosek. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych próbki złożone przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana, Zamawiający będzie przechowywał przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący ich nienaruszalność. 8. Zamawiający wymaga aby poszczególne elementy zestawów komputerowych były zgodne ze sobą kolorystycznie - w kolorze czarnym lub czarno - srebrnym. 9. Zamawiający wymaga aby do każdego oprogramowania które występuje w opcji bez nośnika był dostarczony jeden nośnik. 10. Zamawiający wymaga: - udzielenia przez Wykonawcę minimum 36 miesięcy gwarancji na komputery wszystkich typów, monitory i urządzenia sieciowe, tj. następujący zakres pozycji od 9 do 12 oraz 18 z ZAŁĄCZNIKA NR 5 Zakres Dostawy - udzielenia przez Wykonawcę minimum 24 miesiące gwarancji na odrębne podzespoły i urządzenia peryferyjne (drukarki wszystkich typów, zasilacze awaryjne wraz z bateriami i na baterie, projektory, skanery), tj. następujący zakres pozycji od 1 do 7, od 13 do 17 oraz od 19 do 24 z ZAŁĄCZNIKA NR 5 Zakres Dostawy - gwarancji producenta oprogramowania na oprogramowanie. 11. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 12. Zamawiający informuje, że cena nie podlega waloryzacji. 13. Zamawiający nie określa w SIWZ, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 14. Zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę sprzętu i oprogramowania. Szczegółowy zakres zamówienia i ilość zamawianego sprzętu i oprogramowania zawiera ZAŁĄCZNIKA NR 5 do SIWZ Zakres Dostawy. Zamawiający wymaga złożenia na potwierdzenie spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ: - zgodnie z pkt 6.5. SIWZ - oświadczenia wynikającego z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych o treści: Zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych oświadczam, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - zgodnie z pkt 6.6. SIWZ - Opisów towarów, które Wykonawcy oferują Zamawiającemu jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego. Uwaga: a) Opisy muszą dotyczyć towarów oferowanych przez Wykonawcę jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego w ZAŁĄCZNIKU NR 5 do SIWZ Zakres Dostawy. b) Opisy towarów oferowanych przez Wykonawcę jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego należy umieścić w kolumnie Opis ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ WYCENA DOSTAWY. Opisy towarów oferowanych przez Wykonawcę jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego umieszczone w kolumnie Opis ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ WYCENA DOSTAWY muszą odpowiadać liczbie porządkowej pozycji towaru z ZAŁĄCZNIKA NR 5 do SIWZ Zakres Dostawy. - zgodnie z pkt 6.7. SIWZ - Na wezwanie Zamawiającego opisów albo opisów i próbek tj. opisów użytego oprogramowania testującego, próbek oferowanego sprzętu komputerowego podlegającego testowaniu, dokładnych opisów użytych testów i procedur użytych do testowania, opisów wyników przeprowadzonych testów, dla oferowanych towarów równoważnych do opisanych przez Zamawiającego. Uwaga: a) Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy opisów albo opisów i próbek dla oferowanych towarów równoważnych do opisanych przez Zamawiającego - na wezwanie Zamawiającego. Wykonawca musi dostarczyć opisy albo opisy i próbki Zamawiającemu w terminie nie dłuższym niż trzy dni od otrzymania przez Wykonawcę takiego wezwania. b) Opisy albo opisy i próbki muszą dotyczyć towarów oferowanych przez Wykonawcę jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego w ZAŁĄCZNIKU NR 5 do SIWZ Zakres Dostawy. c) Złożone opisy albo opisy i próbki muszą być opisane numerem odpowiadającym liczbie porządkowej pozycji z ZAŁĄCZNIKA NR 5 do SIWZ Zakres Dostawy oraz zawierać podpis, nazwę i adres Wykonawcy. d) Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zwracać będzie Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, złożone przez nich próbki, na ich wniosek. e) Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych próbki złożone przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana, Zamawiający będzie przechowywał przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący ich nienaruszalność. Zamawiający sprawdzi czy dostarczony sprzęt funkcjonuje poprawnie w działającym u Zamawiającego systemie informatycznym..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.50.00-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 2 500, 00 złotych (słownie: dwa tysiące pięćset złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 Ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 95116022020000000061913418 w Banku Millennium S.A. O / Elbląg Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w sekretariacie Wydziału Finansowo - Budżetowego Urzędu Miejskiego w Elblągu 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ust. 1, 2, 3, 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki art. 22 ust. 1 tj. Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a. wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 1 dostawy odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonanie co najmniej 1 dostawy sprzętu komputerowego i oprogramowania o wartości powyżej 70 000,00 zł netto każda 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a. osiągnięcie średniego rocznego przychodu netto ze sprzedaży za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, w wysokości nie mniejszej niż 400 000,00 zł. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 1) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 6.2. SIWZ 2. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2)a. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 6.3. SIWZ Przy ocenie spełnienia tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 3) a. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 6.4. SIWZ Przy ocenie spełnienia tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 4) Zamawiający dokona na podstawie oświadczeń. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 6. SIWZ, metodą spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga dostarczenia: - zgodnie z pkt 6.1. SIWZ - Oświadczeń wynikających z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Uwaga: a) Treść wymaganych Oświadczeń Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2 do SIWZ. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - zgodnie z pkt 6.2. SIWZ - Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: a) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - zgodnie z pkt 6.3. SIWZ - Wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Uwaga: a) w wykazie należy wymienić dostawę potwierdzającą spełnienie przez Wykonawcę warunku określonego w Sekcji III.2) pkt 2)a. ogłoszenia b) dla dostawy wymienionej w wykazie należy załączyć dokumenty potwierdzające, że ta dostawa została wykonana należycie. c) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku określonego w Sekcji III.2) pkt 2)a. ogłoszenia - zgodnie z pkt 6.4. SIWZ - Część sprawozdania finansowego, tj. Rachunek zysków i strat, a jeżeli ta część podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią dla tej części sprawozdania finansowego, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Uwaga: a) Wyżej wymieniony dokument Wykonawcy składają za ostatnie 3 lata obrotowe, za które Wykonawcy mają sporządzone sprawozdanie finansowe i które byli zobligowani wykonać. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku określonego w Sekcji III.2) pkt 3) a. ogłoszenia. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. UWAGA: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w punkcie 6.2. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1. UWAGI, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - gwarancja na komputery wszystkich typów, monitory i urządzenia sieciowe - 10
  • 3 - gwarancja na odrębne podzespoły i urządz peryferyjne(drukarki wszystkich typów,zasilacze awaryjne z bateriami i na baterie,projektory,skanery) - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Elblągu Wydział Zamówień Publicznych pokój 125 82-300 Elbląg ul. Łączności 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Elblągu Wydział Zamówień Publicznych 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1, pokój nr 125.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Opłata za SIWZ obejmuje koszty jej druku oraz przekazania. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni od daty udzielenia zamówienia IV.2.1) Kryteria oceny ofert Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie X Kryteria 1. CENA - 80% 2. gwarancja na komputery wszystkich typów, monitory i urządzenia sieciowe, tj. następujący zakres pozycji od 9 do 12 oraz 18 z ZAŁĄCZNIKA NR 5 Zakres Dostawy - 10% 3. gwarancja na odrębne podzespoły i urządzenia peryferyjne (drukarki wszystkich typów, zasilacze awaryjne wraz z bateriami i na baterie, projektory, skanery), tj. następujący zakres pozycji od 1 do 7, od 13 do 17 oraz od 19 do 24 z ZAŁĄCZNIKA NR 5 Zakres Dostawy - 10%.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.