Ogłoszenie z dnia 2009-08-17
Wrocław: WITD.WAT.211-5/2009
Numer ogłoszenia: 281832 - 2009; data zamieszczenia: 17.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego we Wrocławiu , ul. Krzywoustego 28, 51-165 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3265160, faks 071 3265161.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.witd-wroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WITD.WAT.211-5/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest dostawa dla inspektorów transportu drogowego Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego we Wrocławiu składników umundurowania wchodzących w skład ubioru służbowego według ogólnego wzoru zamieszczonego w załączniku nr 1 do Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie umundurowania Inspekcji Transportu Drogowego z dnia 15 maja 2009 r. (Dz.U. Nr 82, poz. 688).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.20.00 - Mundury bojowe 18.42.00.00 - Dodatki odzieżowe 18.22.32.00 - Kurtki 18.81.50.00 - Buty .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 12.1. Opis warunków udziału w postępowaniu - warunki podmiotowe: O zamówienie mogą się ubiegać Dostawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 12.2. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków w postępowaniu: Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający zgodnie z art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych wykluczy: 1) Dostawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba, że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które Dostawca nie ponosi odpowiedzialności, 2) Dostawców w stosunku, do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Dostawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego, 3) Dostawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4) Osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, 5) Spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, 6) Spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, 7) Spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, 8) Osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, 9) Podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, 10) Dostawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ww. ustawy. 12.3. Zamawiający na podstawie art. 24 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wykluczy także Dostawców, którzy: 1) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych Dostawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do Dostawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2 ww. ustawy, 2) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 3) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ww. ustawy. 12.4.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, metodą warunku granicznego SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków udziału powoduje wykluczenie Dostawcy z dalszego udziału w postępowaniu. Zamawiający na postawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zawiadomi Dostawców, którzy złożyli oferty o Dostawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 12.5. Ofertę Dostawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 12.6. Zamawiający zgodnie z art. 89 ustawy Prawo zamówień publicznych odrzuci ofertę, jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą, 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5) została złożona przez Dostawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, 6) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 lub błędy w obliczeniu ceny, 7) Dostawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 13.1. W celu potwierdzenia, że Dostawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Dostawca składa następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Dostawcę: 1) oświadczenie, że Dostawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust 1 ustawy; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) oświadczenie, że Dostawca nie zalega z opłacaniem podatków lub, że Dostawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego; 4) oświadczenie, że Dostawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności; 5) wykaz wykonanych dostaw składników umundurowania w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie; 6) oświadczenie, że oferowane składniki umundurowania są zgodne ze wzorami umundurowania służbowego Inspekcji Transportu Drogowego oraz dystynkcjami określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie umundurowania Inspekcji Transportu Drogowego z dnia 15 maja 2009 r. (Dz.U. Nr 82, poz. 688) 7) oświadczenie, że oferowane składniki umundurowania zostaną wykonane według indywidualnych miar, stopni służbowych poszczególnych inspektorów. Kalkulacja cenowa na czapki i bluzy zawiera cenę otoku ze stopniem oraz orłów i guzików oraz spełniają wymagania określone w niniejszej SIWZ; 8) oświadczenie że oferowane składniki umundurowania odpowiadają wzorami i kolorystyką składnikom umundurowania dotychczas obowiązującym u Zamawiającego oraz będą wykonane z materiałów, których próbki załączono do oferty; 9) oświadczenie o zapoznaniu się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, zobowiązujemy się do stosowania i ścisłego przestrzegania warunków w niej określonych i akceptujemy jej treść bez zastrzeżeń. 13.2. Oświadczenia wymienione w ust. 13.1 pkt 1 oraz 6-9 należy złożyć na formularzu stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ. 13.3. Dostawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni, zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa celem ustalenia: 1) Dostawcy - pełnomocnika do reprezentowania Dostawców w przedmiotowym postępowaniu albo reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia; 2) Dostawcy ubiegających się wspólnie o przedmiotowe zamówienie publiczne (wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby); 3) Dostawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika, do, co najmniej, reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Dostawcy ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Dostawcę - pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Dostawców występujących wspólnie; 13.4. Jeżeli oferta Dostawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający przed zawarciem umowy wymaga przedłożenia umowy regulującej współpracę tych Dostawców. 13.5. Dokument wymieniony w ust.13.1 pkt 2 może być przedstawiony w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Dostawcy. Gdy złożona przez Dostawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 13.6. W przypadku składania oferty wspólnej, każdy z Dostawców składających ofertę wspólną zobligowany jest do złożenia dokumentów wymienionych w ust. 1 pkt. a-d. Dokumenty składane są przez ustanowionego pełnomocnika Dostawców. 13.7. Dokumenty składane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Dostawcę. 13.8. Zamawiający wezwie Dostawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Dostawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Dostawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego, jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. 13.9. Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa powyżej. 13.10. Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Dostawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane. Dostawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. nazwy (firmy), adresu, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie. Zaleca się, aby informacje zastrzeżone, jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Dostawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznaczeniem TAJEMNICA PRZESIĘBIORSTWA lub spięte w sposób trwały w zbiorze dokumentów oznaczonych podobnym opisem..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Termin realizacji zamówienia - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.witd-wroclaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Krzywoustego 28
51-165 Wrocław.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2009 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego we Wrocławiu ul. Krzywoustego 28 51-165 Wrocław.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: brak.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: składniki umundurowania wchodzących w skład ubioru służbowego wg tab.1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Marynarka z tropiku 13 2. Marynarka gabardynowa 13 3. Bluza polowa 43 4. Spódnica z tropiku 6 5. Spódnica z gabardyny 6 6. Spodnie polowe 43 7. Pochewka z dystynkcją na pagon 43 8. T-shirt 43 9. Skarpety do obuwia polowego 43 10. Płaszcz 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.20.00-9, 18.42.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Termin realizacji zamówienia - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: kurtki wg tab. nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kurtka 3/4 12.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.22.32.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Termin realizacji zamówienia - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: buty wg tab. nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Półbuty koloru czarnego 12 2. Buty polowe 43 3. Buty damskie typu pantofle 12.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.81.50.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Termin realizacji zamówienia - 30
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- USŁUGA- PRZEGLĄDY I NAPRAWY POJAZDÓW Nr sprawy: TECH/251/AK/2025
- Dostawa i montaż metalowych regałów jezdnych w archiwum zakładowym Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu, przy ul. Zielińskiego 1
- Budowa sygnalizacji Świetlnej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 439 w rejonie skrzyżowania z ul. Szkolną w m. Radziądz (zaprojektuj i wybuduj).
- BZP.2710.78.2025.MR Dostawa mikroskopów wraz z akcesoriami dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Wrocławskiego.
- Dostawy żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 20 w Wrocławiu z podziałem na części.
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót sanitarnych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych stanowiącym własność Gminy Wrocław zarządzanych przez Zamawiającego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





