To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-10-22
Warszawa: P/7/CZYSTOŚĆ/2015 na dostawę
materiałów czystościowych
Numer ogłoszenia: 281818 - 2015; data zamieszczenia: 22.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 193810 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny "INFLANCKA" im. Krysi Niżyńskiej "Zakurzonej", ul. Inflancka 6, 00-189 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 831-37-01, faks 635 84 39.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P/7/CZYSTOŚĆ/2015 na dostawę materiałów czystościowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów czystościowych w podziale na 5 części do Szpitala na zasadach określonych niniejszą SIWZ. Szczegółowy wykaz materiałów zawiera formularz cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ). Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę materiałów czystościowych w podziale na następujące części: Część 1- Środki czystościowe ogólnego zastosowania Część 2 - Artykuły toaletowe Część 3 - Środki czystościowe - chemia profesjonalna - koncentraty Część 4 -Artykuły do czyszczenia Część 5 - Opakowania foliowe Wykonawca we własnym zakresie dostarczy określone niniejszą Specyfikacją materiały czystościowe. Miejsce dostawy materiałów czystościowych: Szpital Specjalistyczny INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej Zakurzonej SPZOZ, Warszawa, ul. Inflancka 6. Wielkość i asortyment dostaw będą uzależnione od bieżących potrzeb Zamawiającego. Podane ilości materiałów czystościowych mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie (zwiększyć się lub zmniejszyć). Zamawiającemu przysługuje prawo wyboru ilości zamawianego asortymentu w granicach określonych wartością umowy. Termin dostarczenia zamawianych materiałów czystościowych - maksymalnie do 2 dni roboczych od zgłoszenia (dopuszcza się składanie zamówienia w formie pisemnej, faksem lub przez telefon). Brak oferty cenowej nawet w jednej pozycji części oferowanej przez oferenta spowoduje odrzucenie oferty Zamawiający nie gwarantuje każdorazowo dojazdu do Szpitala ani wjazdu na jego teren. Wymagany minimalny okres ważności dostarczanych materiałów czystościowych - 12 miesięcy od daty dostawy. Oferowane przez Wykonawcę materiały czystościowe muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Polski oraz muszą spełniać wymagania polskich i europejskich przepisów w zakresie ich składu, produkcji i stosowania. W przypadku nie wywiązania się z zamówienia przez Wykonawcę z powodu braku asortymentu objętego umową, Wykonawca ma obowiązek zakupu przedmiotu zamówienia o tych samych parametrach w innejfirmie. Jeżeli Wykonawca nie dokona tego zakupu w ciągu 2 dni roboczych Zamawiający dokona zakupu interwencyjnego bez zgody Wykonawcy i obciąży różnicą w cenie. Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 39.83.00.00-9- Środki czystościowe 39.80.00.00-0 - Środki czystościowe - chemia profesjonalna - koncentraty 33.76.00.00-5 -Artykuły toaletowe 44.17.40.00- 0- Opakowania foliowe Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia dla wyznaczonego personelu z zakresu stosowania zaoferowanych środków: wdrożeniowego oraz kontrolnych raz na kwartał - dot. części 3.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00 - Środki czyszczące 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 44.17.40.00 - Folia .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Środki czystości ogólnego zastosowania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPHU Barlon, Mieszewo W. 3, Nowe Miasto, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8123,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2864,99
Oferta z najniższą ceną: 2864,99 / Oferta z najwyższą ceną: 8935,67
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Artykuły toaletowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Flesz Sp. z o.o., Cieślewskich 25F, Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 147364,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 79642,87
Oferta z najniższą ceną: 79642,87 / Oferta z najwyższą ceną: 101014,49
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Środki czystościowe - chemia profesjonalna - koncentraty
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EKOPLUS Tomasz Sulich, Al. Łochowska 73, Łochów, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7696,58 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11145,69
Oferta z najniższą ceną: 11145,69 / Oferta z najwyższą ceną: 11145,69
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Artykuły do czyszczenia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Wielobranżowa Zbigniew Balcerowski, Towarowa 22, Kielce, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25750,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13784,83
Oferta z najniższą ceną: 13784,83 / Oferta z najwyższą ceną: 14996,42
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Opakowania foliowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HELBIG MAŁGORZATA HELPLAST J. HADASIK M.HELBIG
jakie przetargi wygrała firma
HELBIG MAŁGORZATA HELPLAST J. HADASIK M.HELBIG
- Helplast J. Hadasik - M. Helbig, Powstańców Śl 11, Mikołów, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66495,03 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 39122,36
Oferta z najniższą ceną: 39122,36 / Oferta z najwyższą ceną: 57525,88
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa opieki serwisowej infrastruktury serwerowej
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowy oraz ich ewentualnych zwrotów - listy zwykłe i listy polecone
- Transport, montaż, uruchomienie, kompleksowa obsługa i demontaż sztucznego lodowiska sezonowego wraz z wynajmem zadaszenia, zlokalizowanego przy ul. Gubinowskiej 28/30 w Warszawie.
- Dostawy umundurowania i wyposażenia dla osób kierujących pojazdami służbowymi.
- Usługa cateringowa na 200 osób podczas Gali finałowej konkursu plastycznego dla osób z niepełnosprawnościami "Odkrywamy talenty", która odbędzie się 19 listopada 2025 r.
- Sukcesywna dostawa środków czystości dla szkół i placówek oświatowych z terenu Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy w okresie 12 miesięcy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/30/2025 "Dostawy artykułów gospo., środków higieny szpit., pojemników na odpady, worków foli., chemii prof. z podziałem na 30 części dla potrzeb W.S. Sz. im. M. Pirogowa w Łodzi"
- Sukcesywna dostawa środków czystości dla szkół i placówek oświatowych z terenu Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy w okresie 12 miesięcy
- Sukcesywne dostawy papieru toaletowego i ręczników papierowych dla jednostek Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach przez okres 12 miesięcy.
- Zakup oraz sukcesywne dostawy środków czystości dla Komend Miejskich i Powiatowych Policji garnizonu podkarpackiego
- Dostawy środków czystości dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Lecznictwa Odwykowego i Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Gorzycach.
- Zakup i dostawa sprzętu na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Powiatu Lubińskiego z podziałem na 4 części w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
więcej: Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.