eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KwidzynPe³nienie nadzoru nad robotami budowlanymi - ¦wietlica w Gurczu oraz Sala Tradycji Kulinarnych w Rakowcu

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2010-10-11

Kwidzyn: Pe³nienie nadzoru nad robotami budowlanymi - ¦wietlica w Gurczu oraz Sala Tradycji Kulinarnych w Rakowcu
Numer og³oszenia: 281779 - 2010; data zamieszczenia: 11.10.2010
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 247349 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kwidzyn, ul. Grudzi±dzka 30, 82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie, tel. 055 261-41-51, faks 055 2792306.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Pe³nienie nadzoru nad robotami budowlanymi - ¦wietlica w Gurczu oraz Sala Tradycji Kulinarnych w Rakowcu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.

II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: 1. Podstawowe informacje 1) Przedmiot zamówienia obejmuje pe³nienie nadzoru nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach nastêpuj±cych zadañ inwestycyjnych: a)Przebudowa i doposa¿enie budynku ¶wietlicy wiejskiej w miejscowo¶ci Gurcz - projekt wspó³finansowany przez Uniê Europejsk± w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 (Nr umowy UDA-RPPM.09.03.00-00-087/09) b) Adaptacja budynku po by³ej hydroforni na Salê Tradycji Kulinarnych w Rakowcu - projekt wspó³finansowany przez Uniê Europejsk± w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 (Nr umowy UDA-RPPM.09.03.00-00-086/09) 2) Dla potrzeb opisu przedmiotu zamówienia Zamawiaj±cy wprowadza pojêcie Inspektor Nadzoru, przez które nale¿y rozumieæ Wykonawcê niniejszego zamówienia publicznego. 2. Zakres nadzorowanych robót budowlanych Przedmiot zamówienia obejmuje prowadzenie nadzoru nad realizacj± robót budowlanych. Podane ni¿ej warto¶ci zakresu prac s± jedynie orientacyjne i nie mog± byæ podstaw± do ewentualnych roszczeñ w zakresie zwiêkszenia wynagrodzenia za us³ugê. a) Przebudowa i doposa¿enie ¶wietlicy wiejskiej w miejscowo¶ci Gurcz. Przedmiotem umowy o roboty budowlane jest wykonanie przebudowy budynku w czê¶ci wykorzystywanej na potrzeby ¶wietlicy wiejskiej tj.: - wymiana stolarki okiennej - ok. 30 m2 - wymiana stolarki drzwiowej - ok. 35 m2 - docieplenie ¶cian - ok. 295 m2 - ocieplenie stropodachu - ok. 190 m2 - wykonanie izolacji poziomej, - wymiana instalacji elektrycznej i odgromowej - wymiana niesprawnej instalacji co i cw oraz monta¿ ¼ród³a ciep³a na paliwo gazowe - remont sanitariów i dostosowanie ich dla potrzeb osób niepe³nosprawnych - remont pomieszczeñ ¶wietlicy - wy³o¿enie posadzek p³ytkami ok³adzinowymi - ok. 160 m2 - pomalowanie ¶cian - ok. 190 m2 - wykonanie podjazdu dla osób niepe³nosprawnych o d³. 7,50 mi szer. 1,40 m b) Adaptacja budynku po by³ej hydroforni na Salê Tradycji Kulinarnych w miejscowo¶ci Rakowiec. Przedmiotem umowy o roboty budowlane jest wykonanie przebudowy czê¶ci budynku gminnego na potrzeby dzia³alno¶ci Sali Tradycji Kulinarnych tj.: - wymiana stolarki okiennej - 11 szt. - wymiana stolarki drzwiowej - 9 szt. - docieplenie ¶cian - ok. 170 m2 - docieplenie stropodachu obiektu - wymiana instalacji elektrycznej - wykonanie sanitariatów przystosowanych dla osób niepe³nosprawnych - wydzielenie pomieszczeñ jadalni, kuchni, Sali i toalety, - wykonanie posadzki z p³ytek terakotowych - ok 135 m2 - wykonanie malowania ¶cian - ok. 230 m2 - utwardzenie terenu przed i za budynkiem kostk± betonow± - ok. 195 m2 - wykonanie ogrodzenia - ok. 130 mb Szczegó³owy zakres robót budowlanych jest okre¶lony w dokumentacji projektowej robót budowlanych poszczególnych projektów. Dla wyszczególnionych powy¿ej projektów Zamawiaj±cy dostarczy Inspektorowi Nadzoru: - Kopiê umowy zawartej z Wykonawc± robót budowlanych - Umowy o roboty budowlane, - Dokumentacjê projektow± na wykonanie robót budowlanych objêtych Umow± o roboty budowlane - niezbêdne dokumenty formalno-prawne dotycz±ce Umowy o roboty budowlane, - inne dokumenty niezbêdne do wykonania jego obowi±zków. 3. Zakres obowi±zków Inspektora Nadzoru 3.1.Obowi±zki Inspektora Nadzoru Inspektor Nadzoru bêdzie: a) pe³ni³ obowi±zki wynikaj±ce z zawartej z Zamawiaj±cym umowy, b) sprawowa³ nadzór inwestorski zgodnie z przepisami polskiego prawa budowlanego, c) kontrolowa³ rozliczenia budów, d) ¶cis³a wspó³praca z podmiotem prowadz±cym nadzór autorski realizowanych robót e) przeprowadzanie przegl±dów gwarancyjnych. 3.2.Zakres zadañ Inspektora Nadzoru 3.2.1.Prace przygotowawcze a) Wizyta Inspektora Nadzoru w terenie i miejscu, w którym bêdzie realizowana umowa o roboty budowlane. b) Przygotowanie logistyczne dzia³ania Zespo³u Inspektora Nadzoru. 3.2.2.Prowadzenie nadzoru budowlanego a) Przekazanie Wykonawcy robót budowlanych terenu budowy. b) Przekazanie Wykonawcy robót budowlanych zarejestrowanego Dziennika Budowy wraz z wype³nion± stron± tytu³ow± i wpisami o podjêciu funkcji nadzoru inwestorskiego i kierowania budow±. c) Polecenie Wykonawcy robót budowlanych sporz±dzenia dokumentacji fotograficznej wszystkich istotnych elementów robót, w tym w szczególno¶ci robót zanikaj±cych i ulegaj±cych zakryciu, a w odniesieniu do robót sieciowych, dodatkowo terenu budowy i terenu przyleg³ego, przed rozpoczêciem robót i po ich zakoñczeniu. 3.2.3.Kontrola realizacji robót przez Wykonawcê zamówienia Bez przes±dzania o kompletno¶ci poni¿szego wykazu, do obowi±zków Inspektora Nadzoru przy kontroli realizacji robót nale¿± w szczególno¶ci: a) kontrola jako¶ci wykonywanych robót, wbudowywanych elementów i stosowanych materia³ów - weryfikacja wniosków materia³owych i protoko³ów dostaw, zgodno¶ci robót z warunkami pozwolenia na budowê, obowi±zuj±cymi przepisami prawa i normami, zasadami bezpieczeñstwa oraz z zasadami dobrego wykonawstwa, b) kontrola zgodno¶ci wykonywanych robót z dokumentacj± projektow± i z Umow± o roboty budowlane, c) powiadamianie Zamawiaj±cego i autora dokumentacji o stwierdzeniu jakichkolwiek b³êdów, opuszczeñ, niejasno¶ci, sprzeczno¶ci, niestosowno¶ci i innych wad w dokumentacji projektowej, przed rozpoczêciem budowy b±d¼ w toku jej realizacji, d) sprawdzanie u¿ytych materia³ów, sposobu ich magazynowania i transportu, e) kontrola zgodno¶ci postêpu robót z programem wykonywania robót, f) dokonywanie odbiorów robót zanikaj±cych i ulegaj±cych zakryciu, g) uczestniczenie w testach, rozruchach, próbach eksploatacyjnych i próbach koñcowych i rozpatrzenie ich wyników, h) sprawdzanie i zatwierdzanie dokumentów Wykonawcy robót budowlanych i) sprawdzanie i potwierdzanie zakoñczonych robót, j) kontrola prawid³owego usuniêcia usterek oraz dokonywanie odbiorów usuniêcia usterek, k) kontrolowanie rozliczeñ, 3.5.Narady z Wykonawc± robót budowlanych, Zamawiaj±cym i innymi zaanga¿owanymi stronami Inspektor Nadzoru zobowi±zany jest uczestniczyæ w naradach organizowanych przez Zamawiaj±cego dotycz±cych realizacji Umowy o roboty budowlane. 3.6.Dokumentacje powykonawcze Inspektor Nadzoru jest zobowi±zany sprawdziæ i zatwierdziæ, przygotowan± przez Wykonawcê robót budowlanych kompletn± dokumentacjê powykonawcz±. Inspektor Nadzoru winien potwierdzaæ prawid³owo¶æ wykonywania przez Wykonawcê robót budowlanych i sprawdzaæ faktyczne usytuowanie obiektów budowlanych z dokumentacj± projektow±. Wykonanie tych czynno¶ci Inspektor Nadzoru winien potwierdzaæ odpowiednim zapisem w Dzienniku budowy. 3.7.Raport Koñcowy i Rozliczenie Wykonawcy Inspektor Nadzoru jest zobowi±zany sprawdziæ poprawno¶æ Rozliczenia Wykonawcy i Raportu Koñcowego Wykonawcy robót budowlanych. Inspektor Nadzoru w okresie 10 dni roboczych od dnia otrzymania od Wykonawcy w/w opracowañ zatwierdzi je, b±d¼ odrzuci podaj±c przyczynê odrzucenia. 4. Rozliczenie Inspektora Nadzoru Rozliczenie Inspektora Nadzoru winno odnosiæ siê bezpo¶rednio do Rozliczenia Wykonawcy - po jego wcze¶niejszym zatwierdzeniu przez Inspektora Nadzoru - i przedstawiaæ siê proporcjonalnie do warto¶ci netto Umowy o roboty budowlane. Rozliczenie Inspektora Nadzoru winno zawiera tabelaryczne zestawienie warto¶ci i zakresu robót od pocz±tku realizacji Umowy o roboty budowlane. 5. Zarz±dzanie projektem i organizacja pracy Inspektora Nadzoru 5.1. Ogólne zasady organizacji pracy Inspektora Nadzoru Inspektorzy poszczególnych bran¿ powinni byæ obecni na terenie budowy w ka¿dym dniu roboczym Wykonawcy robót budowlanych wymagaj±cym pobytu na budowie inspektora i przebywaæ tam tak d³ugo, jak tego wymaga skuteczno¶æ nadzoru. W czasie ka¿dorazowego pobytu na terenie budowy personel nadzoruj±cy Inspektora Nadzoru ma obowi±zek dokonania przegl±du dziennika budowy oraz potwierdzenia swojej bytno¶ci i dokonanych czynno¶ci stosownym zapisem. Inspektorzy nadzoru maj± prawo dokonywania zapisów dokonanych czynno¶ci, wy³±cznie w zakresie powierzonych im czynno¶ci nadzoru. Inspektor Nadzoru ma obowi±zek ujawniaæ nieprawid³owo¶ci wystêpuj±ce przy wykonywaniu robót z jednoczesnym powiadomieniem Zamawiaj±cego i odnotowaniem w Dzienniku budowy. Inspektor Nadzoru bêdzie zobowi±zany ka¿dorazowo uzyskiwaæ zgodê na wydawanie poleceñ zmiany w sposobie realizacji robót, Ka¿de polecenie, zawiadomienie, zgoda, decyzja, zatwierdzenie lub za¶wiadczenie Inspektora Nadzoru winno mieæ formê pisemn±. W trakcie nieobecno¶ci jakiejkolwiek osoby z Zespo³u Inspektora Nadzoru zwi±zanej z urlopem lub przed³u¿aj±c± siê chorob± Inspektor Nadzoru zapewni czasowe zastêpstwo na ca³y okres nieobecno¶ci tak, aby unikn±æ opó¼nieñ w realizacji Umowy o roboty budowlane. Takie czasowe zastêpstwo zostanie zaproponowane Zamawiaj±cemu na pi¶mie w celu zatwierdzenia. Osoba zastêpuj±ca winna posiadaæ wykszta³cenie i do¶wiadczenie wymagane jak dla funkcji pe³nionej przez osobê zastêpowan±. 5.2. Zespó³ Inspektor Nadzoru Zespó³ Inspektora Nadzoru wymagany przez Zamawiaj±cego obejmuje nastêpuj±ce funkcje: a) inspektor nadzoru w specjalno¶ci instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych - 1 osoba, b) inspektor nadzoru w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych - 1 osoba, c) inspektor nadzoru w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej - 1 osoba. Spo¶ród w/w osób Inspektor Nadzoru, przed rozpoczêciem realizacji Umowy o roboty budowlane, wska¿e osobê kierownika zespo³u, który bêdzie odpowiedzialn± za jej przebieg i realizacjê. 5.5. Zapewnienie warunków realizacji Inspektor Nadzoru zabezpieczy we w³asnym zakresie i na w³asny koszt wszelkie niezbêdne pomieszczenia i wyposa¿enie niezbêdne dla realizacji niniejszego Zamówienia. 6. Monitoring Us³ugi Inspektora Nadzoru bêd± monitorowane pod k±tem terminowo¶ci i rzetelno¶ci wype³nianych obowi±zków oraz anga¿owania si³ i ¶rodków zgodnie z Umow±, bior±c pod uwagê: a) terminy rozpoczêcia i zakoñczenia robót zgodnie z przyjêtymi harmonogramami realizacji Umowy o roboty budowlane, b) spe³nienie za³o¿eñ i wymagañ technicznych zgodnie z opracowan± dokumentacj±, Monitoring bêdzie prowadzony przez Zamawiaj±cego. Do monitorowania uprawnione bêd± równie¿ jednostki uczestnicz±ce w finansowaniu i kontroli wydatkowania ¶rodków. Wszystkie wska¼niki zostan± zweryfikowane, a ich osi±gniêcie lub brak bêdzie ocenione..

II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn. Przebudowa i doposa¿enie budynku ¶wietlicy wiejskiej w miejscowo¶ci Gurcz wspó³finansowany przez Uniê Europejsk± w ramach RPO dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, (Nr umowy UDA-RPPM.09.03.00-00-087/09) Projekt pn. Adaptacja budynku po by³ej hydroforni na Salê Tradycji Kulinarnych w Rakowcu wspó³finansowany przez Uniê Europejsk± w ramach RPO dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 (Nr umowy UDA-RPPM.09.03.00-00-086/09)..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiêbiorstwo Us³ugowo Handlowe PROJEKT Jerzy Tomków, ul. Krañcowa 14B/10, 82-500 Kwidzyn, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 5737,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡

  • Cena wybranej oferty: 17000,00

  • Oferta z najni¿sz± cen±: 17000,00 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 17000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.