Ogłoszenie z dnia 2010-09-07
Radom: świadczenie usług serwisowych w zakresie przeglądów okresowych i usuwania awarii aparatów do hemodializy firmy Gambro będących na wyposażeniu Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
Numer ogłoszenia: 281750 - 2010; data zamieszczenia: 07.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego, ul. Tochtermana 1, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3615285, 3615284, faks 048 3615213.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług serwisowych w zakresie przeglądów okresowych i usuwania awarii aparatów do hemodializy firmy Gambro będących na wyposażeniu Radomskiego Szpitala Specjalistycznego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonywaniu przeglądów okresowych i usuwaniu awarii aparatów do hemodializy firmy Gambro będących na wyposażeniu RszS. 1. Pod pojęciem przeglądów okresowych należy rozumieć: a) przeprowadzenie wszelkich czynności technicznych w tym procedur konserwacyjnych i remontowych, w celu utrzymania i przywrócenia pełnej sprawności urządzeń, b) przeprowadzenie kalibracji, testów funkcjonalności, c) wydanie certyfikatów jakości i bezpieczeństwa, d) dokonanie wpisów do paszportów technicznych urządzeń, e) niezbędną wymianę zestawów serwisowych, zużytych części itp., f) wystawianie orzeczeń o stanie technicznym aparatury i sprzętu medycznego. Przeglądy okresowe należy wykonywać zgodnie z zaleceniami producenta danego urządzenia, poparte harmonogramem opracowanym przez Zamawiającego. 2. Pod pojęciem usunięcia awarii należy rozumieć: a) usunięcie niesprawności urządzenia poprzez wymianę uszkodzonych lub zużytych części w terminie nie dłuższym niż 72 godziny od chwili zgłoszenia awarii, b) przywrócenie właściwości użytkowych urządzenia poparte dokonaniem wpisu do paszportu i wystawieniem karty pracy lub raportu serwisowego. Potwierdzenie przyjęcia zlecenia Zamawiającego przesłanego fax-em do Wykonawcy, ma nastąpić poprzez jego zwrotne odesłanie z adnotacją przyjęcia do realizacji na nr fax-u 048/361-52-39. W przypadku jednorazowej wymiany części powyżej kwoty 3 000,00 zł netto, należy przedstawić Zamawiającemu ofertę cenową w celu akceptacji. 3. Powyższe usługi będą realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku od godz. 8.00 do 16.00. 4. Należność za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie rozliczana każdorazowo po przedstawieniu faktury VAT lub rachunku według cen jednostkowych brutto określonych w formularzu cenowym, wystawionej na podstawie karty pracy lub innego dokumentu potwierdzającego wykonanie określonych czynności. 5. W przypadku usuwania awarii koszt robocizny wyliczany będzie według zryczałtowanej stawki usunięcia awarii, obejmującej koszty: dojazdu, delegacji, noclegów i robocizny bez kosztu części zamiennych, akcesoriów i zużytych materiałów. 6. W przypadku przeglądów okresowych, koszt robocizny będzie zryczałtowaną kwotą zawierającą wszelkie składowe elementy takie jak: koszty dojazdu, delegacji, noclegów, czynności konserwacyjne, naprawcze i pomiarowe, wystawienie certyfikatów, koszt zestawów serwisowych. W skład zestawu serwisowego wchodzą min. takie elementy jak: filtry powietrza; filtry koncentratu; czujnik poziomu, uszczelki; port próbkujący; naklejki,; przyłącza koncentratu niebieskie czerwone, żółte; przyłącze dializatora; podkładki; ssawki koncentratu; ; membrana regulatora ciśnienia; membrana zaworu jednokierunkowego; złącza dializatora; pierścień; filtry płynu; króciec; zawór jednokierunkowy; podkładki itp. 7. W przypadku zaistnienia potrzeby wymiany części zamiennych nie objętych zestawem serwisowym podczas przeglądów okresowych, czynności te będą wykonane w ramach zryczałtowanej stawki za przegląd, a Zamawiający zostanie jedynie obciążony kosztami części zamiennych. 8.Wszystkie używane w przedmiocie zamówienia materiały i części powinny być nowe i posiadać wymagane prawem aprobaty, dopuszczenia i certyfikaty. 9.Oferowany okres gwarancji należytego wykonania oraz oferowany okres rękojmi za wady fizyczne całego zakresu prac stanowiących przedmiot zamówienia nie może być krótszy niż 6 miesięcy, liczony od dnia wystawienia raportu serwisowego lub karty pracy. 10. Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia materiałów i części zamiennych potrzebnych do realizacji przedmiotu umowy. Aparaty do hemodializy firmy Gambro będące na wyposażeniu RSS Nazwa urządzenia Typ Rok Nr fabr./inw. Producent Ilość przeglądów Terminy przeglądów/ harmonogram Maszyna do hemodializy Ak-95 1998 3434 Gambro Szwecja 2 1. 18.11.2010 2. 17.11.2011 Maszyna do hemodializy Ak-95 1998 3432 Gambro Szwecja 2 1. 18.11.2010 2. 17.11.2011 Maszyna do hemodializy Ak-95 1999 5519 Gambro Szwecja 2 1. 29.07.2010 2. 28.07.2011 Maszyna do hemodializy Ak-95 1999 5524 Gambro Szwecja 2 1. 29.07.2010 2. 28.07.2011 Maszyna do hemodializy Ak-95 S 2002 214002 Gambro Szwecja 2 1..Natychmiast 2. Za 12 miesięcy Maszyna do hemodializy Ak-95 S 2003 22256 Gambro Szwecja 2 1. 18.11.2010 2. 17.11.2011 Maszyna do hemodializy Ak-95 S 2003 22262 Gambro Szwecja 2 1. 18.11.2010 2. 17.11.2011 Maszyna do hemodializy AK-200 eniu S 2004 15535 Gambro Szwecja 2 1. 18.11.2010 2. 17.11.2011 Maszyna do hemodializy AK-95 S 2005 25495/ 802-1170 Gambro Szwecja 2 1.Natychmiast 2. Za 12 miesięcy Maszyna do hemodializy AK-95 S 2005 25496/ 802-1171 Gambro Szwecja 2 1..Natychmiast 2. Za 12 miesięcy Maszyna do hemodializy AK-95 S 2005 25499/ 802-1172 Gambro Szwecja 2 1..Natychmiast 2. Za 12 miesięcy Maszyna do hemodializy AK-95 S 2005 25500/ 802-1173 Gambro Szwecja 2 1..Natychmiast 2. Za 12 miesięcy Maszyna do hemodializy AK-95 S 2005 25519/ 802-1174 Gambro Szwecja 2 1..Natychmiast 2. Za 12 miesięcy Maszyna do hemodializy AK-95 S 2005 25520/ 802-1175 Gambro Szwecja 2 1..Natychmiast 2. Za 12 miesięcy Maszyna do hemodializy AK-95 S 2006 28712 Gambro Szwecja 2 1. 29.07.2010 2. 28.07.2011 Maszyna do hemodializy AK-95 S 2006 28074 Gambro Szwecja 2 1.Natychmiast 2. Za 12 miesięcy Maszyna do hemodializy AK-95 S 2006 28075 Gambro Szwecja 2 1..Natychmiast 2. Za 12 miesięcy Maszyna do hemodializy AK-95 S 2006 28076 Gambro Szwecja 2 1..Natychmiast 2. Za 12 miesięcy Maszyna do hemodializy AK-95 S 2006 28088 Gambro Szwecja 2 1..Natychmiast 2. Za 12 miesięcy Maszyna do hemodializy AK-95 S 2006 28089 Gambro Szwecja 2 1..Natychmiast 2. Za 12 miesięcy Maszyna do hemodializy AK-95 S 2006 28091 Gambro Szwecja 2 1..Natychmiast 2. Za 12 miesięcy Maszyna do hemodializy AK-95 S 2006 28090 Gambro Szwecja 2 1..Natychmiast 2. Za 12 miesięcy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Gambro Poland Sp. z o.o., Ul. Cylichowska 13/15, 04-769 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 352000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 352000,00
Oferta z najniższą ceną: 0,00 / Oferta z najwyższą ceną: 0,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: W prowadzonych kolejno postępowaniach o udzielenie zamówienia, z których co najmniej jedno prowadzone było w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego, nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający przeprowadził kolejno dwa postępowania w trybie przetargu nieograniczonego. Oba postępowania zostały unieważnione na podstawie na podst. art. 93, ust. 1, pkt. 1, ponieważ jedyna oferta w nich złożona przez firmę Gambro podlegała odrzuceniu z powodu błędów rachunkowych w formularzu cenowym.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Przebudowa ogrodzenia w ramach zadania pn.: "Przebudowa schroniska dla bezdomnych zwierząt przy ul. Witosa 96 w Radomiu"
- Dostawa 1 szt. fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z ładowaczem czołowym z łyżką wraz z kosiarką bijakową na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych w Radomiu ul. Sucha 15
- Usługa parkowania / przechowywania pojazdów / rzeczy zabezpieczonych przez Policję i na jej koszt oraz innych pojazdów zleconych przez Policję do prowadzonych postępowań
- Dostawa, skonfigurowanie i uruchomienie zestawu magnetometrów do pomiarów parametrów magnetycznych elementów ferromagnetycznych wraz z akcesoriami
- Budowa wewnętrznej platformy dla osób niepełnosprawnych w budynku Zespołu Szkół w Pionkach wraz z przebudową fragmentu stropu
- Budowa oświetlenia sięgacza ul. Banacha w Radomiu
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie okresowych przeglądów i napraw aparatów RTG ramię C ZIEHM VISION wraz z testami specjalistycznymi oraz aparatów do znieczuleń i respiratorów firmy GE Healthcare
- Wykonywanie usług przeglądów technicznych, konserwacji serwisowych sprzętu i aparatury medycznej w SP ZOZ Miejskim Szpitalu Zespolonym w Częstochowie
- Usługi w zakresie przeglądów okresowych komór laminarnych
- USŁUGA SERWISOWA TOMOGRAF KOMPUTEROWY
- Wykonanie usługi okresowego przeglądu konserwacyjnego sprzętu laboratoryjnego
- Przeglądy oraz naprawy urządzeń i instalacji zapewniających techniczne utrzymanie ruchu
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.