To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-27
Poznań: Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i wydawanie przez Wykonawcę posiłków mieszkańcom Domu Pomocy Społecznej w Poznaniu, przy ul. Konarskiego 11/13 oraz mieszkańcom Oddziału Domu Pomocy Społecznej w Poznaniu, przy ul. Zamenhofa 142a i przygotowywanie oraz wydawanie obiadów podopiecznym Oddziału Dziennego Pobytu, przygotowywanych w pomieszczeniach kuchennych wynajętych od Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 281629 - 2013; data zamieszczenia: 27.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 248763 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, ul. Stanisława Konarskiego 11/13, 61-114 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 877 57 51, 877 57 67, faks 0-61 877 57 51, 877 57 67.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i wydawanie przez Wykonawcę posiłków mieszkańcom Domu Pomocy Społecznej w Poznaniu, przy ul. Konarskiego 11/13 oraz mieszkańcom Oddziału Domu Pomocy Społecznej w Poznaniu, przy ul. Zamenhofa 142a i przygotowywanie oraz wydawanie obiadów podopiecznym Oddziału Dziennego Pobytu, przygotowywanych w pomieszczeniach kuchennych wynajętych od Zamawiającego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i wydawanie przez Wykonawcę posiłków mieszkańcom Domu Pomocy Społecznej w Poznaniu, przy ul. Konarskiego 11/13 oraz mieszkańcom Oddziału Domu Pomocy Społecznej w Poznaniu, przy ul. Zamenhofa 142a i przygotowywanie oraz wydawanie obiadów podopiecznym Oddziału Dziennego Pobytu, przygotowywanych w pomieszczeniach kuchennych wynajętych od Zamawiającego. Przedmiot zamówienia określony powyżej wykonywany będzie codziennie (w tym w niedziele i dni ustawowo wolne od pracy). Przewidywana ilość posiłków wynosi: a) śniadania - 62050; b) obiady - 66850; c) podwieczorki - 62050; d) kolacje - 62050; e) posiłki okazjonalne, wyszczególnione w § 8 ust. 9j wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ. Wydawanie obiadów dla podopiecznych Oddziału Dziennego Pobytu, realizowane będzie przez sześć dni w tygodniu od poniedziałku do soboty. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowywania posiłków zgodnie z zasadami określonymi w przepisach dotyczących żywienia zbiorowego, w przepisach o bezpieczeństwie żywienia i żywności oraz w przepisach sanitarno-epidemiologicznych. Wykonawca zobowiązany jest przy realizacji przedmiotu zamówienia do bezwzględnego przestrzegania przepisów: sanitarno - epidemiologicznych, bezpieczeństwa i higieny pracy, przeciwpożarowych i innych obowiązujących przepisów prawa. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania kwalifikacji, doświadczenia i uprawnień niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. W celu przygotowywania posiłków dla podopiecznych Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do wynajęcia od Zamawiającego, na podstawie odrębnej Umowy najmu, pomieszczeń kuchennych oraz urządzeń i sprzętu Zamawiającego, na zasadach szczegółowo określonych w umowie najmu, której wzór stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby niniejsza usługa była wykonana przez Wykonawcę, zgodnie z następującymi normami jakościowymi - ISO 9001:2009 oraz ISO 22000 lub certyfikowany HACCP. W ramach przedmiotu zamówienia, Wykonawca przeszkoli pracowników Zamawiającego z obsługi systemu elektronicznego zamawiania posiłków poprzez udostępnienie portalu internetowego. Wykaz wyposażenia kuchni, określony został w załączniku nr 1 do wzoru umowy najmu (załącznik nr 10 do SIWZ), natomiast warunki najmu pomieszczeń kuchennych, określone zostały we wzorze umowy najmu, stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ. Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej, przeznaczonych do wynajęcia pomieszczeń kuchennych. Termin przeprowadzenia wizji lokalnej, Wykonawca uzgadnia z Zamawiającym telefonicznie, przed upływem terminu składania ofert. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określa załącznik nr 1 do specyfikacji.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ASPEN-Res Sp. z o.o., ul. Bularnia 5, 31-222 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 795615,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 841717,00
Oferta z najniższą ceną: 841717,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1018351,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Przebudowa/rozbudowa drogi powiatowej nr 2407P Koziegłowy -Swarzędz w obrębie skrzyżowania ul. Poznańskiej i ul. Szkolnej w Kicinie
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
- ZP3/1743/24 - Modernizacja oświetlenia bezpieczeństwa awaryjnego i ewakuacyjnego w ciągach komunikacyjnych segmentów B ÷ G w bud. UAM Collegium Chemicum, ul. Uniwersytetu Poznańskiego 8 w Poznaniu
- Wyposażenie Pracowni Leku Cytotoksycznego
- Przebudowa pomieszczeń na drugim piętrze budynku A wraz z budową nowej klimatyzacji oraz przebudowa instalacji wentylacyjnej dla części budynku A
- Dzierżawa urządzeń do Centralnej Sterylizatorni GPSK w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringowa - przygotowanie oraz dostarczanie wyżywienia w ramach realizowanego projektu pt.: ,,Rozwój Klubów Seniora na terenie Gminy Osiek Jasielski"
- Przygotowanie i dowóz posiłków dla uczestników ośrodków wsparcia dla seniorów w Ustrzykach Dolnych w okresie od lipca do grudnia 2024 r.
- "ŚWIADCZENIE USŁUGI CAŁODOBOWEGO KOMPLEKSOWEGO ŻYWIENIA PACJENTÓW W SP ZOZ w SIEMIATYCZACH"
- "ŚWIADCZENIE USŁUGI ŻYWIENIA DZIECI PRZEDSZKOLNYCH I SZKOLNYCH W ZESPOLE PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NR 2 W MŁAWIE"
- Świadczenie usług cateringowych w 2024 roku - III postępowanie
- Usługa przygotowania i dostawy dziennych zestawów posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola Nr 89 w Lublinie w okresie od 1.09.2024 do 31.08.2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.