To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-27
Bielsko-Biała: dostawa materiałów biurowych, środków higieny i tonerów
Numer ogłoszenia: 281567 - 2013; data zamieszczenia: 27.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 236927 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Drugi Urząd Skarbowy w Bielsku-Białej, ul. Maczka 73, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 4998000, faks 033 4998100.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów biurowych, środków higieny i tonerów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: dostawa materiałów biurowych, środków higieny i tonerów w 2014 i w 2015r.. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 4 do SIWZ Część A - papier i pudła kartonowe archiwizacyjne Część B - różne materiały biurowe Część C - środki higieny Cześć D - tonery i tusze do drukarek i kserokopiarek.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.10 - Papier i tektura złożone 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 3
Nazwa: Część C - środki higieny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zabłocki, O/Bielsko-Biała, ul. Boruty Spiechowicza 39, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6637,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8010,00
Oferta z najniższą ceną: 5106,80 / Oferta z najwyższą ceną: 10539,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Cześć D - tonery i tusze do drukarek i kserokopiarek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MTL System Tomasz Lachowicz, ul. Babimojska 9,, 54-426 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27964,23 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25249,44
Oferta z najniższą ceną: 25249,44 / Oferta z najwyższą ceną: 30268,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- "25/24 - Świadczenie usługi transportu pacjentów na zabiegi hemodializy oraz na zabieg transplantacji nerki dla Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej"
- UBEZPIECZENIE KOMUNIKACYJNE dla Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej
- Modernizacja nawierzchni jezdni ul. Gliwickiej w Bielsku-Białej
- 22/24 - Przebudowa sanitariatów na oddziałach szpitalnych celem dostosowania dla potrzeb osób niepełnosprawnych w Szpitalu Wojewódzkim w Bielsku-Białej
- Dostosowanie do przepisów z zakresu ochrony przeciwpożarowej budynku Krajowej Informacji Skarbowej w Będzinie przy ul. Józefa Retingera 1 (segment D i E).
- Modernizacja zasilania obwodów regulowanych i nieregulowanych Dużej Sceny Teatru Polskiego w Bielsku-Białej
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia szkół w ramach projektów Współfinansowanych z programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Uczymy (się) z pasją"
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DO DRUKOWANIA
- Dostawa artykułów, materiałów administracyjno-biurowych do 6WOG Ustka w 2024r.
- Dostawa materiałów biurowych, ksiąg raportów, etykiet samoprzylepnych, etykiet termotransferowych
- Dostawa pomocy dydaktycznych, materiałów edukacyjnych, plastycznych i biurowych, wyposażenie Sali SI w ramach projektu "Lepsza edukacja w Gminie Jastków"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.