eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZgorzelecDOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK I KSEROKOPIAREK

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2008-10-23

Zgorzelec: DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK I KSEROKOPIAREK
Numer ogłoszenia: 281559 - 2008; data zamieszczenia: 23.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Bohaterów II AWP 8A, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 075 77 615 66, 075 7750672, fax. 075 77 615 66, 7750672 w. 210.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgorzelec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK I KSEROKOPIAREK.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK I KSEROKOPIAREK ZGODNIE Z OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 24.91.00.00 - Kleje 22.60.00.00 - Tusz 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.23.73.20 - Dyskietki 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.92.30 - Koperty .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 02.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2; spełniający wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz warunki wymienione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, co potwierdzą stosownymi dokumentami określonymi w tej specyfikacji. W szczególności zamawiający wymaga złożenia dokumentów wymienionych w § 1 ust. 1 pkt 2; ust. 2 pkt 2, 6; ust. 3 pkt 3; § 3 ust. 1 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Złożona o f e r t a musi zawierać p r a w i d ł o w o w y p e ł n i o n e i a k t u a l n e następujące dokumenty i oświadczenia (wg załączonych wzorów), potwierdzające spełnienie przez wykonawcę wymaganych warunków: 1) Wypełniony f o r m u l a r z o f e r t y - Załącznik do siwz. 2) Wypełniony f o r m u l a r z c e n o wy sporządzony na podstawie opisu przedmiotu zamówienia - Załączniki do siwz. 3) Podpisane oświadczenie wykonawcy, że n i e p o d l e g a wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 i spełnia wymogi zawarte w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załączniki do siwz. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następujących dokumentów: 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast powyższych dokumentów składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.). 5) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień w zakresie prowadzenia działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów innych niż niebezpieczne (dotyczy części II zamówienia). W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 6) Wykaz co najmniej jednej dostawy wykonanej w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawa została wykonana należycie. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 7) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: 8) Certyfikat ISO/IEC 19752 w przypadku oferowanych tonerów oraz certyfikat ISO/IEC 24711 w przypadku oferowanych tuszy w sytuacji, gdy wykonawca oferuje materiały równoważne w stosunku do wzorca - produktu oryginalnego (dotyczy części II zamówienia).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.zgorzelec.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Zgorzelcu-BOI, ul. BOH. II AWP 8A, 59-900..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2008 godzina 13:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Biuro ds. Obsługi Interesanta.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 01 NAZWA: DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH ZGODNIE Z OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44-2, 22.80.00.00-8, 24.91.00.00-6, 22.60.00.00-6, 30.19.20.00-1, 30.23.73.20-8, 30.23.43.00-1, 30.19.76.00-2, 30.19.76.30-1, 30.19.92.30-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 02 NAZWA: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK I KSEROKOPIAREK.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK I KSEROKOPIAREK ZGODNIE Z OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6, 30.19.21.12-9, 30.12.51.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.