Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2008-10-23
Kowary: Remont elewacji budynku Szko³y Podstawowej Nr 1 w Kowarach przy ul. Staszica 16
Numer og³oszenia: 281487 - 2008; data zamieszczenia: 23.10.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szko³a Podstawowa nr 1 , ul. Staszica 16, 58-530 Kowary, woj. dolno¶l±skie, tel. 075 718-23-91, fax. 075 718-23-91.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.kowary.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: jednostka samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Remont elewacji budynku Szko³y Podstawowej Nr 1 w Kowarach przy ul. Staszica 16.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przys³uguje odwo³anie.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu elewacji budynku Szko³y Podstawowej Nr 1 w Kowarach przy ul.Staszica 16. Wykonanie remontu elewacji budynku II Szko³y Podstawowej Nr 1 w Kowarach przy ul.Staszica 16 prowadzone bêdzie w obrêbie terenu bêd±cego w zarz±dzie Szko³y Podstawowej nr 1 w Kowarach. Roboty bêd± prowadzone zgodnie ze Specyfikacj± Techniczn± Robót, i w szczególno¶ci obejm± rozebranie istniej±cej betonowej i brukowej opaski w³±cznie z podbudow± wzd³u¿ ¶cian zewnêtrznych budynku, rozebranie istniej±cych tynków zewnêtrznych ¶cian zewnêtrznych, uzupe³nienie ceg³± ceramiczn± ubytków w ¶cianach, uszczelnienie powierzchni ¶cian parteru, na³o¿enie tynku renowacyjnego w poziomie parteru, na³o¿enie tynku zwyk³ego w poziomie piêtra, konserwacje i naprawy kamiennych parapetów, na³o¿enie pow³ok malarskich na elewacji i obramieniach okiennych, renowacjê drzwi, gzymsów, coko³ów i inne prace towarzysz±ce zgodnie z PB. Po zakoñczeniu projektowanych prac remontowych miejsca usuniêtych opasek uzupe³niæ przepuszczaln± warstw± ¿wiru. . Po zakoñczeniu robót budowlanych teren wokó³ budynku nale¿y doprowadziæ do stanu pierwotnego. Wykonawca ponosi wszelkie koszty zwi±zane z zajêciem terenu. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawieraj± za³±czniki..
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.44.22.00 - Nak³adanie pow³ok antykorozyjnych 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.07.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w kwocie 5000 z³III.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy z³o¿± o¶wiadczenia, ¿e: 1. Nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. l i 2 oraz spe³niaj± wymagania okre¶lone w art. 22 ust. l ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówieñ publicznych (tekst jednolity z 2007r. Dz. U. Nr 223 poz.1655). 2. Zapoznali siê z dokumentacj± techniczn±, przedmiarem robót, miejscem realizacji zamówienia, warunkami zawartymi w SIWZ oraz umowie i przyjm± je bez zastrze¿eñ. 3. Uzyskali wszelkie informacje niezbêdne do przygotowania oferty. 4. Wyra¿± zgodê na zap³atê faktur w ci±gu 30 dni od daty ich wp³ywu do Zamawiaj±cego. Warunki szczegó³owe wymagane od Wykonawców: 1. Udziel± gwarancji na okres min. 36 miesiêcy. 2. O zamówienie mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy wyka¿± siê dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia, tj. posiadaj±cymi uprawnienia bez ograniczeñ do sprawowania funkcji kierownika robót a tak¿e osobami, które posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ. 3. Posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawcy spe³ni± powy¿szy warunek je¿eli wyka¿±, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 1 robotê podobn± do przedmiotu zamówienia o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100.000 z³. Za roboty podobne uznaje siê remont lub renowacja elewacji wraz z obróbkami . 4. Znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia. 5. Zamawiaj±cy dopuszcza udzia³ podwykonawców w realizacji zamówienia, Udzia³ podwykonawców realizuj±cych czê¶æ zamówienia nale¿y wykazaæ w za³±czniku nr 11 do SIWZ..
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1.Wype³niony formularz ofertowy (wg za³±cznika Nr 1). 2. O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków okre¶lonych w art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówieñ publicznych (tekst jednolity z 2007r. Dz.U. Nr 223 poz.1655), wg za³±cznika Nr 2. 3. Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi oraz warto¶ci± zamówienia (netto + podatek VAT). 4. Wska¼niki cenotwórcze (R, Ko, Kz, Z) u¿yte do wyliczenia warto¶ci ofertowej, do rozliczenia robót, których Zamawiaj±cy nie móg³ przewidzieæ w chwili zawarcia umowy. 5. Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszone do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 6. Aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce brak zaleg³o¶ci podatkowych i op³at zwi±zanych z dzia³alno¶ci± Wykonawcy lub za¶wiadczenie stwierdzaj±ce uzyskanie zgody na zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu- wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 7. Aktualne za¶wiadczenie z w³a¶ciwego oddzia³u ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub za¶wiadczenie stwierdzaj±ce uzyskanie zgody na zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówieñ publicznych (tekst jednolity z 2007r. Dz.U. Nr 223 poz.1655), wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 9. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówieñ publicznych, (tekst jednolity z 2007 r. Dz.U. Nr 223, poz. 1655 .), wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 10. Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie. W postêpowaniu mog± wzi±æ udzia³ wykonawcy, którzy zrealizowali co najmniej 1 robotê podobn± do przedmiotu zamówienia o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100.000 z³. Za roboty podobne uznaje siê remont lub renowacjê elewacji wraz z obróbkami. Do wykazu nale¿y do³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie ( np. referencje ). 11. Wykaz sprzêtu przewidzianego do wykonania zamówienia, który posiada lub którym dysponuje Wykonawca, wg za³±cznika Nr 4. 12. Wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia (odpisy uprawnieñ i przynale¿no¶ci do Izby Budowlanej), a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci wg za³±cznika Nr 5. 13. Dowód wniesienia wadium. 14. O¶wiadczenie, ¿e Wykonawca jest-nie jest p³atnikiem podatku VAT, wg za³±cznika Nr 6. 15. O¶wiadczenie o zwi±zaniu ofert± przez okres 30 dni, wg za³±cznika Nr 7. 16. Wykonawca powinien posiadaæ wa¿n± polisê ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie dzia³alno¶ci. 17. Akceptacja za³±czonego wzoru umowy, poprzez jej podpisanie na ostatniej stronie w miejscu wyznaczonym dla Wykonawcy. 18. Wykaz podwykonawców, jako za³±cznik nr 11 do SIWZ. Brak któregokolwiek z dokumentów wymienionych w rozdziale IX spowoduje wykluczenie Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu i odrzucenie oferty, z zastrze¿eniem art.26 ust3 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kowary.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: 58-530 Kowary, ul. Staszica 16 ( Sekretariat szko³y ).
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 17.11.2008 godzina 10:00, miejsce: 58-530 Kowary, ul. Staszica 16 (Sekretariat szko³y).
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej im. Armii Krajowej w Ko³bieli
- Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 2 im. ¯o³nierzy z Monte Cassino w Polanicy-Zdroju
- Modernizacja i dostosowanie pomieszczeñ w PBW w Nowym S±czu Filia w Zakopanem
- Adaptacja pomieszczeñ pod wypo¿yczalniê sprzêtu wspomagaj±cego i pielêgnacyjnego, w ramach realizacji projektu pn.: "Model Us³ug Spo³ecznych w Gminie Be³¿yce
- "MODERNIZACJA ELEWACJI BUDYNKU, PIWNIC I POMIESZCZEÑ TECHNICZNYCH CKIS ORAZ ILUMINACJA BUDYNKU CENTRUM"
- Przebudowa pomieszczeñ ³azienek w budynku Publicznej Szko³y Podstawowej im. Jana Paw³a II w Kuropatniku
wiêcej: Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.