eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › ZADANIE 1 - DOSTAWY PIECZYWA ZADANIE 2 - DOSTAWY PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH RÓŻNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-30

Olsztyn: ZADANIE 1 - DOSTAWY PIECZYWA ZADANIE 2 - DOSTAWY PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH RÓŻNYCH
Numer ogłoszenia: 28138 - 2012; data zamieszczenia: 30.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Laurentius , ul. Hozjusza 19, 11-041 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5221300, faks 089 5221301.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZADANIE 1 - DOSTAWY PIECZYWA ZADANIE 2 - DOSTAWY PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH RÓŻNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1 - Dostawy pieczywa 1.Chleb Baltonowski krojony 0,5 kg.szt.3020, 2.Bułka tarta kg 50 ,3.Chleb Wiejski, Domowy 0,5kg.szt.1460, 4.Tosty pszenne 0.4 kg.szt.3650, 5.Tosty Graham 0,45 kg.szt.1095, 6.Bułka Grahamka do 0,09kg szt.366 ,7.Bułeczki pszenne 0,1kg.szt.400, 8.Babka Piaskowa 0,45 kg.szt.120, 9.Drożdżówka z kruszonką 0,6 kg.szt.150, 10.Sernik różny asortyment Kg30,11.Rolada różne smaki kg 50, 12.Makowiec 0,5 kg.szt.150, 13.Rogaliki z marmoladą kg 20, 14.Ciasteczka kruche -różny asortyment opakow. 1-2 kg kg 250, 15.Keks kg 40, 16.Piernik z marmoladą w polewie kg40,17.Jabłecznik kg 30, 18.Oponka bez cukru szt.400 ,19.Pączki różne smaki szt.500, 20.Chruściki Faworki kg10, 21.Baba Drożdżowa 0.5kg.szt.100, 22.Bułeczki różny asortyment 45gr.szt.720, 23.Ciasta biszkoptowe różny asortyment kg.30,24.Torciki Urodzinowe /do 0.3kg/szt.70. Dokumenty, jakie należy dołączyć i wymagania dotyczące dostarczanego towaru: Każdorazowo: na każdą partię określonego towaru dołączyć Handlowy dokument identyfikacyjny etykieta musi zawierać min: nazwę producenta, opis asortymentu, temperaturę przechowywania, datę przydatności do spożycia produktu. warunki przewożenia i dostarczania towaru muszą być zgodne z zasadami GMP GHP. Zadanie Nr 2 - Dostawy : PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH RÓŻNYCH 1.Drożdże świeże 100gr.szt. 170,2.Zupy Winiary-żurki, barszcze itp. 60gr.szt.400,3.Cukier kryształ 1kg,kg 1700,4.Cukier puder 0,4 kg szt.30,5.Miód 350gr.szt.50,6.Kakao naturalne ciemne 100gr.szt.30,7.Kawa naturalna granulowana 450gr szt.70,8. Kawa Inka 150gr.szt.100, 9.Herbata Lipton saszetki 100szt w opakowaniu opak.220,10.Herbaty ziołowe, owocowe 25szt opak. różne smaki opak.300,11.Makarony Lubella różne rodzaje opak. 0,5kg.szt.600,12.Zacierka 250gr.szt.400,13.Przyprawy -Jarzynka, Kucharek itp. w opak. kg.kg25,14.Przyprawy ziołowe, oraz przyprawy do: ,ryb, mięs sałatek, drobiu ,itp.do 20gr. opakowanie szt.800,15.Sól miałka 1kg.kg30,16.Ketchup łagodny do 480gr.szt.100,17.Słodzik płynny 1 litr szt.24,18.Majonez 400gr.różne rodzaje szt.300,19.Musztarda do 190gr.szt.100,20.Ocet 10 % 500ml.szt.200,21.Przyprawa w płynie -Maggi 960ml szt.12, 22.Herbata ziołowa Melisa 25 szt saszetek w opakowaniu opak.366,23.Miód 25gr,60szt w opakowaniu opak.10, 24.Zagęszczacz do potraw kg 2, 25.Wyroby czekoladowe kg10,26.Czekolady Wedel 100gr.szt. 140, Dokumenty, jakie należy dołączyć i wymagania dotyczące dostaw towaru: Każdorazowo: etykietę zawierającą nazwę producenta, opis asortymentu, temperaturę przechowywania towaru w magazynie ,datę przydatności do spożycia /nie może być krótsza od 30 dni/ warunki transportowe muszą być zgodne z zasadami GMP/GHP.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.10.00-6, 60.00.00.00-6, 15.80.00.00-0, 60.00.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a-posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności; b-spełniają wymagania art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. Dz. U. 2004 r. Nr 71, poz. 645, mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za -zgodność z oryginałem- przez Wykonawcę osobę-osoby upoważnione do podpisania oferty: a-Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z treścią załącznika nr 1 do niniejszej instrukcji. b-Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Zamawiający zgodnie z art. 26 ust. 3 wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożą dokumentów potwierdzających spełnienie poniższych warunków, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie, jeżeli ich nieuzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.laurentius.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Fundacja Laurentius ul. Hozjusza 19, 11-041 Olsztyn, tel.0-89-522-13-01 , Adres www: www.Laurentius.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2012 godzina 10:30, miejsce: Fundacja Laurentius , ul. Hozjusza 19, 11-041 Olsztyn.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 - Dostawy pieczywa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Chleb Baltonowski krojony 0,5 kg.szt.3020, 2.Bułka tarta kg 50 ,3.Chleb Wiejski, Domowy 0,5kg.szt.1460, 4.Tosty pszenne 0.4 kg.szt.3650, 5.Tosty Graham 0,45 kg.szt.1095, 6.Bułka Grahamka do 0,09kg szt.366 ,7.Bułeczki pszenne 0,1kg.szt.400, 8.Babka Piaskowa 0,45 kg.szt.120, 9.Drożdżówka z kruszonką 0,6 kg.szt.150, 10.Sernik różny asortyment Kg30,11.Rolada różne smaki kg 50, 12.Makowiec 0,5 kg.szt.150, 13.Rogaliki z marmoladą kg 20, 14.Ciasteczka kruche -różny asortyment opakow. 1-2 kg kg 250, 15.Keks kg 40, 16.Piernik z marmoladą w polewie kg40,17.Jabłecznik kg 30, 18.Oponka bez cukru szt.400 ,19.Pączki różne smaki szt.500, 20.Chruściki Faworki kg10, 21.Baba Drożdżowa 0.5kg.szt.100, 22.Bułeczki różny asortyment 45gr.szt.720, 23.Ciasta biszkoptowe różny asortyment kg.30,24.Torciki Urodzinowe /do 0.3kg/szt.70..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.10.00-6, 60.00.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 - Dostawy : PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH RÓŻNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Drożdże świeże 100gr.szt. 170,2.Zupy Winiary-żurki, barszcze itp. 60gr.szt.400,3.Cukier kryształ 1kg,kg 1700,4.Cukier puder 0,4 kg szt.30,5.Miód 350gr.szt.50,6.Kakao naturalne ciemne 100gr.szt.30,7.Kawa naturalna granulowana 450gr szt.70,8. Kawa Inka 150gr.szt.100, 9.Herbata Lipton saszetki 100szt w opakowaniu opak.220,10.Herbaty ziołowe, owocowe 25szt opak. różne smaki opak.300,11.Makarony Lubella różne rodzaje opak. 0,5kg.szt.600,12.Zacierka 250gr.szt.400,13.Przyprawy -Jarzynka, Kucharek itp. w opak. kg.kg25,14.Przyprawy ziołowe, oraz przyprawy do: ,ryb, mięs sałatek, drobiu ,itp.do 20gr. opakowanie szt.800,15.Sól miałka 1kg.kg30,16.Ketchup łagodny do 480gr.szt.100,17.Słodzik płynny 1 litr szt.24,18.Majonez 400gr.różne rodzaje szt.300,19.Musztarda do 190gr.szt.100,20.Ocet 10 % 500ml.szt.200,21.Przyprawa w płynie -Maggi 960ml szt.12, 22.Herbata ziołowa Melisa 25 szt saszetek w opakowaniu opak.366,23.Miód 25gr,60szt w opakowaniu opak.10, 24.Zagęszczacz do potraw kg 2, 25.Wyroby czekoladowe kg10,26.Czekolady Wedel 100gr.szt.140,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-0, 60.00.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.