Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-18
Piotrków Trybunalski: Roboty remontowe w sali gimnastycznej z przebudową instalacji elektrycznej oświetleniowej
oraz utwardzenie terenu przy budynku sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej Nr 10 w
Piotrkowie Tryb. przy ul. Wojska Polskiego 37
Numer ogłoszenia: 281344 - 2013; data zamieszczenia: 18.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 10 , ul. Wojska Polskiego 37, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 44 732 38 44.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp10piotrkow.eu
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.sp10piotrkow.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe w sali gimnastycznej z przebudową instalacji elektrycznej oświetleniowej oraz utwardzenie terenu przy budynku sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej Nr 10 w Piotrkowie Tryb. przy ul. Wojska Polskiego 37.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: roboty remontowe w sali gimnastycznej z przebudową instalacji elektrycznej oświetleniowej oraz utwardzenie terenu przy budynku sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej Nr 10 w Piotrkowie Tryb. przy ul. Wojska Polskiego 37 OBEJMUJĄCE: Zakres prac remontowych planowanych do realizacji w budynku sali gimnastycznej obejmować będzie następujące roboty: - rozebranie drewnianej boazerii z sufitu sali gimnastycznej - zeskrobanie i zmycie starej farby ze ścian i sufitów w pomieszczeniach szatni oraz usunięcie mechaniczne, chemiczne, bądź termiczne farby olejnej ze ścian sali gimnastycznej, - ze względu na głuchy odgłos jaki dają tynki w trakcie ostukiwania, należy zbić i odtworzyć wszystkie tynki odparzone od podłoża, - wykonanie na sali gimnastycznej podwójnego rusztu sufitu podwieszanego mocowanego do dolnych pasów dźwigarów deskowych oraz wykonanie sufitu podwieszanego z dwóch warstw płyt gipsowo-kartonowych (GKF) grub. 2x12,5mm - rozebranie kraty rozdzielającej szatnie uczniów - zbicie ze ścian i posadzek w szatni uczniowskiej płytek ceramicznych - uzupełnienie tynku na ścianach po zbitych płytkach ceramicznych - wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych oddzielających szatnie chłopców od szatni dziewczynek oraz ścianki wydzielającej pomieszczenie magazynku na sprzęt sportowy - ułożenie w szatniach na ścianach płytek ceramicznych na wysokość 2,0m - ułożenie na posadzkach w szatniach i magazynku sportowym płytek ceramicznych typu gres - zagruntowanie podłoża, wykonanie gładzi gipsowej grub. 3 mm na zagruntowanych ścianach oraz malowanie dwukrotne farbami silikatowymi starych tynków wewnętrznych ścian na sali gimnastycznej, - malowanie sufitu z płyt gipsowo-kartonowych na sali gimnastycznej oraz ścian i sufitów w pomieszczeniach szatni i magazynku farbami emulsyjnymi - malowanie olejne istniejącej stolarki drzwiowej - wymiana szyb w drewnianych oknach zespolonych na sali gimnastycznej na wypełnienie z poliwęglanu - przebudowa wewnętrznej instalacji elektrycznej oświetleniowej zgodnie z projektem technicznym, stanowiącym odrębne opracowanie - cyklinowanie minimum 2 razy posadzki z parkietu, - ręczne cyklinowanie parkietu w miejscach niedostępnych oraz listew przypodłogowych - szpachlowanie wycyklinowanej posadzki masą szpachlową w celu wypełnienia ubytków, - lakierowanie parkietu i listew 1 - krotnie, lakierem półmat do parkietów o wysokiej odporności na ścieranie i zarysowania, - malowanie linii wydzielających boiska do koszykówki i siatkówki, - 2x lakierowanie lakierem j.w., Zakres robót zewnętrznych planowanych do wykonania przy budynku sali gimnastycznej obejmować będzie n/w roboty: - rozebraniu balustrady stalowej wraz z fundamentami słupków na wierzchu murowanej ściany oporowej oraz rozebranie ceglanych schodów prowadzących na dolny poziom podwórka szkoły - dostosowanie poprzez podniesienie studni kanalizacyjnej do planowanego poziomu podwórka - skrócenie rury spustowej w związku z podniesieniem poziomu terenu - wywóz gruzu ze zbitych tynków, rozebranych konstrukcji murowych, zbitych płytek ceramicznych ze ścian w szatni uczniowskiej oraz posadzek j.w. wraz z utylizacją na wysypisku - przełożenie wentylacji przestrzeni podpodłogowej, w związku z podniesieniem poziomu podwórka - wykonanie izolacji pionowej ścian zewnętrznych budynku szkoły ponad planowany poziom podwórka - wyrównanie piaskiem różnicy poziomu terenu z ubijaniem warstwami o grubości 15 cm, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej, ze spadkiem ok. 1,5% od budynku - uporządkowanie terenu po wykonanych robotach Podstawowe parametry robót planowanych do wykonania: - powierzchnia posadzki z parkietu do cyklinowania i lakierowania - 108,0 m2 - powierzchnia sufitu do obłożenia płytą GKF - 108,0 m2 - powierzchnia ścian i sufitów do malowania - 300,0 m2 - powierzchnia ścianek gipsowo-kartonowych do wykonania - 16,1 m2 - powierzchnia do utwardzenia kostką betonową przy budynku C- 55,7 m2 zgodnie z dokumentacją projektową Szczegółowe informacje wraz z dokumentacją znajdują się na stronie: www.sp10piotrkow.eu.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.43.21.14 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.12.00 - Kładzenie glazury 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.42.11.41 - Instalowanie przegród 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.12.11 - Instalowanie wentylacji zewnętrznej 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.23.62.10 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium. Wadium wynosi 3.500,00 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset złotych). Wadium powinno być wniesione najpóźniej do dnia i godz. składania ofert Szczegóły dotyczące wadium opisane są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny III.3.2) Wiedza i doświadczenie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie przez Zamawiającego uznany za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie zawodowe polegające na wykonaniu w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonego, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia obejmującego roboty budowlane polegające na remoncie obiektów szkolnych. Wartość zamówienia - jednej umowy nie może być mniejsza niż 50.000,00 PLN (brutto).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie przez zamawiającego uznany za spełniony w przypadku, gdy wykonawca wykaże, że dysponuje osobą, posiadającą uprawnienia kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz kierownika budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych Należy złożyć wykaz osób wg załącznika nr 9 do SIWZ oraz przedłożyć oświadczenie, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień wg załącznika nr 3 do SIWZ. Wskazane powyżej uprawnienia budowlane muszą być zgodne z ustawą z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 Nr 83, poz. 578) lub odpowiadającym im ważnym uprawnieniom budowlanym wydanym na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba, które w zakresie objętym zamówieniem pozwalać będą na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w ww. specjalnościach. W przypadku podmiotów działających wspólnie osoby zdolne do wykonania zamówienia podlegają sumowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o sytuacji finansowej i ekonomicznej pozwalającej na realizację zamówienia - wg załącznika nr 2
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Zastosowane materiały budowlane powinny być dopuszczone do stosowania w budownictwie, posiadać atest higieniczny stosowalności w obiektach oświaty, certyfikaty, oceny higieniczne i aprobaty techniczne zastosowanych materiałów i wyrobów. Wymagania i badania powinny odpowiadać wymaganiom normy PN-EN 14904 lub aprobatom technicznym. Autentyczność przedstawionych dokumentów musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy według wzoru zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia- wg załącznika nr 1 2. Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (należy załączyć oryginał lub kserokopię potwierdzoną przez notariusza). 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (należy załączyć oryginał/ lub kserokopię potwierdzoną przez notariusza). 4. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego - wg załącznika nr 2. 5. Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne -wg załącznika nr 7. 6. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - wg załącznika nr 9 7. Podpisany wzór umowy - załącznik nr 6. 8. Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000,00zł.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp10piotrkow.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.sp10piotrkow.eu.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2013 godzina 11:15, miejsce: Szkoła Podstawowa Nr 10 im. Mikołaja Reja w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Wojska Polskiego 37, 97-300 Piotrków Trybunalski tel. 44 732 38 44, e-mail:sekretariatsp10@gmail.com.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- PRZEBUDOWA CHODNIKÓW WRAZ ZE ZJAZDAMI NA UL. LITEWSKIEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM (ODCINEK OD UL. JEROZOLIMSKIEJ DO PL. LITEWSKIEGO)
- "Budowa ścieżki rowerowej wokół zbiornika Bugaj - etap III wraz z budową ulicy Żeglarskiej na odcinku od ul. Rusałki do ulicy Koralowej - BO 2021"
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej rozbudowy ul. Błotnej do ul. Wroniej w Piotrkowie Trybunalskim
- Budowa tężni solankowej w parku im. ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Piotrkowie Trybunalskim - zadania "Pit Stop dla aktywnych i Tężnie Trybunalskie - BO 2022"
- Administrowanie osiedlami mieszkalnymi tj. budynkami mieszkalnymi dzierżawionymi i zarządzanymi przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. w Piotrkowie Trybunalskim
- Wykonanie robót budowlanych w ramach modernizacji obiektów strażnicy Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Piotrkowie Trybunalskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sal i korytarza w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Modernizacja ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33 (2)
- Roboty remontowe stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Bielsku Podlaskim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- Remont schodów w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 2 w Krakowie na os. Szkolnym 17 i 19
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.