eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KolbudyUJĘCIE WODY WRAZ ZE STACJĄ UZDATNIANIA WODY BĄKOWO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-09

Kolbudy: UJĘCIE WODY WRAZ ZE STACJĄ UZDATNIANIA WODY BĄKOWO
Numer ogłoszenia: 281262 - 2011; data zamieszczenia: 09.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kolbudy , ul. Staromłyńska 1, 83-050 Kolbudy, woj. pomorskie, tel. 058 6910521, faks 058 6910517.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolbudy.gd.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UJĘCIE WODY WRAZ ZE STACJĄ UZDATNIANIA WODY BĄKOWO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest budowa ujęcia wody wraz ze stacją uzdatniania wody Bąkowo o docelowej wydajności 100,0m3/h, zlokalizowaną na działce o nr ewidencyjnym 244/1 w miejscowości Bąkowo, obręb geodezyjny Lublewo Gdańskie, gmina Kolbudy. Zakres robót objętych zamówieniem obejmuje: 1.1Budowę budynku stacji uzdatniania wody o docelowej wydajności Q = 100 m3/h i kubaturze ok. 1280 m3 (budynek kontenerowy, parterowy, nie podpiwniczony); 1.2Wymianę obudowy z kręgów betonowych na obudowę z laminatu poliestrowego, montaż głowicy studziennej, pompy głębinowej oraz rurociągów tłocznych i armatury - na istniejącym odwiercie studni S1; 1.3Dezynfekcję i uruchomienie studni głębinowej S1; 1.4Budowę basenu wód przelewowych o konstrukcji ziemnej, szczelnej, o pojemności czynnej V=200m3; 1.5Budowę 2-óch stalowych, posadowionych na fundamentach betonowych, zbiorników stalowych do magazynowania wody o pojemności V=150m3 każdy, wraz z wykonaniem orurowania i montażem armatury; 1.6Montaż instalacji technologicznych, armatury i urządzeń w tym: -wieży aeracji, -zestawu pomp przewałowych oraz pompy płucznej, -filtrów pionowych wielofunkcyjnych w komplecie ze złożem filtracyjnym, armatura, orurowaniem oraz szafą zasilająco -sterowniczą, -automatycznych zestawów pompowych; 1.7Wykonanie instalacji sprężonego powietrza wraz z montażem dmuchawy, sprężarek, zbiornika sprężonego powietrza, osuszacza, filtrów powietrza oraz armatury; 1.8Wykonanie instalacji dozowania podchlorynu sodu wraz z montażem urządzeń i armatury; 1.9Wykonanie wewnętrznych instalacji sanitarnych w budynku SUW (wod-kan, wentylacja, c.o, osuszanie powietrza); 1.10Wykonanie zewnętrznych rurociągów wody surowej (od studni S1 do stacji uzdatniania wody) i rurociągów wody uzdatnionej (pomiędzy budynkiem SUW, zbiornikami magazynowymi wody i istniejącą siecią wodociągową) z rur PE O110, O125, O140, O160, O225; 1.11Wykonanie kanalizacji osadu, wód spustowych i przelewowych oraz kanalizacji chemicznej i sanitarnej; 1.12Wykonanie neutralizatora ścieków chemicznych o pojemności V=3,0m3; 1.13Wykonanie bezodpływowego, tymczasowego zbiornika na ścieki sanitarne o pojemności V=5,0m3; 1.14Wykonanie zbiornika osadów o pojemności V=3,0m3, do procesu podczyszczania popłuczyn; 1.15Wykonanie wewnętrznej linii zasilającej od zestawu kablowo-pomiarowego ZKP zlokalizowanego w linii ogrodzenia Stacji Uzdatniania Wody, do rozdzielnicy RG, zlokalizowanej w budynku SUW; 1.16Budowę rozdzielnicy głównej RG Stacji Uzdatniania Wody; 1.17Budowę rozdzielnicy zasilająco - sterowniczej układu technologicznego RRM; 1.18Budowę rozdzielnicy zasilająco - sterowniczej układu technologicznego RTPG; 1.19Budowę rozdzielnicy zasilająco - sterowniczej układu technologicznego RTF; 1.20Budowę rozdzielnicy zasilająco - sterowniczej układu technologicznego RTPW1; 1.21Budowę rozdzielnicy zasilająco - sterowniczej układu technologicznego RTPW2; 1.22Budowę instalacji elektrycznych potrzeb własnych w budynku SUW tj.: -instalacji oświetleniowych, -instalacji gniazd wtykowych, -instalacji siłowych; 1.23Budowę instalacji odgromowej i uziemiającej budynku SUW oraz zbiorników do magazynowania wody; 1.24Budowę instalacji wyrównawczej w pomieszczeniach technologicznych i socjalnych budynku SUW; 1.25Budowę instalacji elektrycznej zasilania i sterowania urządzeniami technicznymi całego układu technologicznego SUW wraz z wykonaniem monitoringu i przesyłem danych; 1.26Budowę oświetlenia terenu stacji uzdatniania wody; 1.27Budowę systemu instalacji alarmowej wszystkich obiektów układu technologicznego; 1.28Ułożenie kabli zasilających, sterowniczych i pomiarowych w terenie; 1.29Wykonanie ochrony przeciwprzepięciowej instalacji i urządzeń elektrycznych; 1.30Wykonanie ochrony przeciwporażeniowej instalacji i urządzeń elektrycznych; 1.31Wykonanie ochrony odgromowej; 1.32Budowę ogrodzenia terenu SUW oraz terenu ujęcia wody -studni S1; 1.33Budowę drogi wewnętrznej, chodników oraz opasek wokół obiektów budowlanych na terenie SUW i studni S1; 1.34Budowę zjazdu z drogi publicznej na teren SUW i zjazdu na teren ujęcia wody wraz z budową odcinka drogi dojazdowej do studni S1 do wysokości ogrodzenia terenu studni S1; 1.35Odnowienie zieleni niskiej po zakończeniu robót budowlanych w terenie; 1.36Wycinkę zieleni i drzew; 1.37Rozruch stacji SUW. Przedmiot zamówienia określają następujące kody ze Wspólnego Słownika Zamówień: Branża sanitarna: 45112200-7, 45112210-0, 45231100-6, 45231300-8, 45232150-8, 45232410-9, 45232424-0, 45232430-5, 45252126-7, 45255110-3, 45331210-1, 45332200-5, 45332300-6, 45332400-7, 45232100-3, 45232440-8, 45111200-0, 45231112-3. Branża elektryczna: 45311200-2, 45317300-5, 45311100-1, 45312200-9, 45312311-0, 45316100-6. Branża ogólna: 45111200-0, 45111291-4, 45112000-5, 45233120-6, 45342000-6. Branża budowlana: 45262310-7, 45262311-4, 452623321-7, 45262522-6, 45410000-4, 45223821-7, 45223000-6..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.22.00 - Usuwanie powłoki gleby 45.11.22.10 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.24.24 - Roboty budowlane w zakresie wylotów kanałów ściekowych 45.23.24.30 - Roboty w zakresie uzdatniania wody 45.25.21.26 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej 45.25.51.10 - Roboty budowlane w zakresie studni 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.11.12 - Instalacja rurociągów 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.73.00 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu sprawdzając czy Wykonawca złożył stosowne oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 SIWZ. Na podstawie pozostałych oświadczeń lub dokumentów złożonych wraz z ofertą Wykonawcy Zamawiający oceni wiarygodność oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca (lub inne podmioty, na których wiedzy i doświadczeniu Wykonawca polega) zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem robocie stanowiącej przedmiot zamówienia tj.: wykonał roboty związane z budową bądź przebudową ujęcia wody wraz ze stacją uzdatniania wody o wydajności nie mniejszej niż 50 m3/h, o łącznej wartości brutto min. 2.500.000,00 zł. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu sprawdzając czy Wykonawca złożył stosowne oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 SIWZ. Na podstawie pozostałych oświadczeń lub dokumentów złożonych wraz z ofertą Wykonawcy Zamawiający oceni wiarygodność oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu sprawdzając czy Wykonawca złożył stosowne oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 SIWZ. Na podstawie pozostałych oświadczeń lub dokumentów złożonych wraz z ofertą Wykonawcy Zamawiający oceni wiarygodność oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponować osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia do prowadzenia robót: w specjalności sanitarnej (kierownik budowy), w specjalności ogólnobudowlanej (kierownik robót), w specjalności elektrycznej (kierownik robót). Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu sprawdzając czy Wykonawca złożył stosowne oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 SIWZ. Na podstawie pozostałych oświadczeń lub dokumentów złożonych wraz z ofertą Wykonawcy Zamawiający oceni wiarygodność oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu sprawdzając czy Wykonawca złożył stosowne oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 SIWZ. Na podstawie pozostałych oświadczeń lub dokumentów złożonych wraz z ofertą Wykonawcy Zamawiający oceni wiarygodność oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W SIWZ zostały określone szczegółowe informacje dotyczące zakresu oraz formy oświadczeń lub dokumentów wymienionych w pkt III.4). Zamawiający doprecyzował informacje jakie te oświadczenia lub dokumenty powinny zawierać, biorąc pod uwagę takie czynniki jak np. warunki udziału w postępowaniu, przedmiot, tryb oraz wielkość i zakres zamówienia. Pełen wykaz oświadczeń lub dokumentów jakie musi złożyć Wykonawca wraz z ofertą został określony w SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Warunkiem istotnej zmiany umowy jest wystąpienie sytuacji, której Zamawiający nie był w stanie przewidzieć w momencie przygotowywania wzoru umowy, w szczególności: zmiana terminu wykonania zamówienia wynikająca z konieczności wykonania robót dodatkowych lub niekorzystnych warunków atmosferycznych (takich jak: deszcz, śnieg, mróz itp.); zmiana wynagrodzenia brutto (podwyższenie albo obniżenie wynagrodzenia brutto) w przypadku zmiany stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolbudy.gd.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kolbudy, 80 - 050 Kolbudy, ul. Staromłyńska 1, w pokoju nr 214.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kolbudy, 80 - 050 Kolbudy, ul. Staromłyńska 1, sekretariat (pokój nr 302).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena - 100 %. Dzień zamieszczenia niniejszego ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 09.09.2011.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.