Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-09
Kolbudy: UJĘCIE WODY WRAZ ZE STACJĄ UZDATNIANIA WODY BĄKOWO
Numer ogłoszenia: 281262 - 2011; data zamieszczenia: 09.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kolbudy , ul. Staromłyńska 1, 83-050 Kolbudy, woj. pomorskie, tel. 058 6910521, faks 058 6910517.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolbudy.gd.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UJĘCIE WODY WRAZ ZE STACJĄ UZDATNIANIA WODY BĄKOWO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest budowa ujęcia wody wraz ze stacją uzdatniania wody Bąkowo o docelowej wydajności 100,0m3/h, zlokalizowaną na działce o nr ewidencyjnym 244/1 w miejscowości Bąkowo, obręb geodezyjny Lublewo Gdańskie, gmina Kolbudy. Zakres robót objętych zamówieniem obejmuje: 1.1Budowę budynku stacji uzdatniania wody o docelowej wydajności Q = 100 m3/h i kubaturze ok. 1280 m3 (budynek kontenerowy, parterowy, nie podpiwniczony); 1.2Wymianę obudowy z kręgów betonowych na obudowę z laminatu poliestrowego, montaż głowicy studziennej, pompy głębinowej oraz rurociągów tłocznych i armatury - na istniejącym odwiercie studni S1; 1.3Dezynfekcję i uruchomienie studni głębinowej S1; 1.4Budowę basenu wód przelewowych o konstrukcji ziemnej, szczelnej, o pojemności czynnej V=200m3; 1.5Budowę 2-óch stalowych, posadowionych na fundamentach betonowych, zbiorników stalowych do magazynowania wody o pojemności V=150m3 każdy, wraz z wykonaniem orurowania i montażem armatury; 1.6Montaż instalacji technologicznych, armatury i urządzeń w tym: -wieży aeracji, -zestawu pomp przewałowych oraz pompy płucznej, -filtrów pionowych wielofunkcyjnych w komplecie ze złożem filtracyjnym, armatura, orurowaniem oraz szafą zasilająco -sterowniczą, -automatycznych zestawów pompowych; 1.7Wykonanie instalacji sprężonego powietrza wraz z montażem dmuchawy, sprężarek, zbiornika sprężonego powietrza, osuszacza, filtrów powietrza oraz armatury; 1.8Wykonanie instalacji dozowania podchlorynu sodu wraz z montażem urządzeń i armatury; 1.9Wykonanie wewnętrznych instalacji sanitarnych w budynku SUW (wod-kan, wentylacja, c.o, osuszanie powietrza); 1.10Wykonanie zewnętrznych rurociągów wody surowej (od studni S1 do stacji uzdatniania wody) i rurociągów wody uzdatnionej (pomiędzy budynkiem SUW, zbiornikami magazynowymi wody i istniejącą siecią wodociągową) z rur PE O110, O125, O140, O160, O225; 1.11Wykonanie kanalizacji osadu, wód spustowych i przelewowych oraz kanalizacji chemicznej i sanitarnej; 1.12Wykonanie neutralizatora ścieków chemicznych o pojemności V=3,0m3; 1.13Wykonanie bezodpływowego, tymczasowego zbiornika na ścieki sanitarne o pojemności V=5,0m3; 1.14Wykonanie zbiornika osadów o pojemności V=3,0m3, do procesu podczyszczania popłuczyn; 1.15Wykonanie wewnętrznej linii zasilającej od zestawu kablowo-pomiarowego ZKP zlokalizowanego w linii ogrodzenia Stacji Uzdatniania Wody, do rozdzielnicy RG, zlokalizowanej w budynku SUW; 1.16Budowę rozdzielnicy głównej RG Stacji Uzdatniania Wody; 1.17Budowę rozdzielnicy zasilająco - sterowniczej układu technologicznego RRM; 1.18Budowę rozdzielnicy zasilająco - sterowniczej układu technologicznego RTPG; 1.19Budowę rozdzielnicy zasilająco - sterowniczej układu technologicznego RTF; 1.20Budowę rozdzielnicy zasilająco - sterowniczej układu technologicznego RTPW1; 1.21Budowę rozdzielnicy zasilająco - sterowniczej układu technologicznego RTPW2; 1.22Budowę instalacji elektrycznych potrzeb własnych w budynku SUW tj.: -instalacji oświetleniowych, -instalacji gniazd wtykowych, -instalacji siłowych; 1.23Budowę instalacji odgromowej i uziemiającej budynku SUW oraz zbiorników do magazynowania wody; 1.24Budowę instalacji wyrównawczej w pomieszczeniach technologicznych i socjalnych budynku SUW; 1.25Budowę instalacji elektrycznej zasilania i sterowania urządzeniami technicznymi całego układu technologicznego SUW wraz z wykonaniem monitoringu i przesyłem danych; 1.26Budowę oświetlenia terenu stacji uzdatniania wody; 1.27Budowę systemu instalacji alarmowej wszystkich obiektów układu technologicznego; 1.28Ułożenie kabli zasilających, sterowniczych i pomiarowych w terenie; 1.29Wykonanie ochrony przeciwprzepięciowej instalacji i urządzeń elektrycznych; 1.30Wykonanie ochrony przeciwporażeniowej instalacji i urządzeń elektrycznych; 1.31Wykonanie ochrony odgromowej; 1.32Budowę ogrodzenia terenu SUW oraz terenu ujęcia wody -studni S1; 1.33Budowę drogi wewnętrznej, chodników oraz opasek wokół obiektów budowlanych na terenie SUW i studni S1; 1.34Budowę zjazdu z drogi publicznej na teren SUW i zjazdu na teren ujęcia wody wraz z budową odcinka drogi dojazdowej do studni S1 do wysokości ogrodzenia terenu studni S1; 1.35Odnowienie zieleni niskiej po zakończeniu robót budowlanych w terenie; 1.36Wycinkę zieleni i drzew; 1.37Rozruch stacji SUW. Przedmiot zamówienia określają następujące kody ze Wspólnego Słownika Zamówień: Branża sanitarna: 45112200-7, 45112210-0, 45231100-6, 45231300-8, 45232150-8, 45232410-9, 45232424-0, 45232430-5, 45252126-7, 45255110-3, 45331210-1, 45332200-5, 45332300-6, 45332400-7, 45232100-3, 45232440-8, 45111200-0, 45231112-3. Branża elektryczna: 45311200-2, 45317300-5, 45311100-1, 45312200-9, 45312311-0, 45316100-6. Branża ogólna: 45111200-0, 45111291-4, 45112000-5, 45233120-6, 45342000-6. Branża budowlana: 45262310-7, 45262311-4, 452623321-7, 45262522-6, 45410000-4, 45223821-7, 45223000-6..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.22.00 - Usuwanie powłoki gleby 45.11.22.10 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.24.24 - Roboty budowlane w zakresie wylotów kanałów ściekowych 45.23.24.30 - Roboty w zakresie uzdatniania wody 45.25.21.26 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej 45.25.51.10 - Roboty budowlane w zakresie studni 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.11.12 - Instalacja rurociągów 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.73.00 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu sprawdzając czy Wykonawca złożył stosowne oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 SIWZ. Na podstawie pozostałych oświadczeń lub dokumentów złożonych wraz z ofertą Wykonawcy Zamawiający oceni wiarygodność oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca (lub inne podmioty, na których wiedzy i doświadczeniu Wykonawca polega) zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem robocie stanowiącej przedmiot zamówienia tj.: wykonał roboty związane z budową bądź przebudową ujęcia wody wraz ze stacją uzdatniania wody o wydajności nie mniejszej niż 50 m3/h, o łącznej wartości brutto min. 2.500.000,00 zł. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu sprawdzając czy Wykonawca złożył stosowne oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 SIWZ. Na podstawie pozostałych oświadczeń lub dokumentów złożonych wraz z ofertą Wykonawcy Zamawiający oceni wiarygodność oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu sprawdzając czy Wykonawca złożył stosowne oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 SIWZ. Na podstawie pozostałych oświadczeń lub dokumentów złożonych wraz z ofertą Wykonawcy Zamawiający oceni wiarygodność oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponować osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia do prowadzenia robót: w specjalności sanitarnej (kierownik budowy), w specjalności ogólnobudowlanej (kierownik robót), w specjalności elektrycznej (kierownik robót). Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu sprawdzając czy Wykonawca złożył stosowne oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 SIWZ. Na podstawie pozostałych oświadczeń lub dokumentów złożonych wraz z ofertą Wykonawcy Zamawiający oceni wiarygodność oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu sprawdzając czy Wykonawca złożył stosowne oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 SIWZ. Na podstawie pozostałych oświadczeń lub dokumentów złożonych wraz z ofertą Wykonawcy Zamawiający oceni wiarygodność oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W SIWZ zostały określone szczegółowe informacje dotyczące zakresu oraz formy oświadczeń lub dokumentów wymienionych w pkt III.4). Zamawiający doprecyzował informacje jakie te oświadczenia lub dokumenty powinny zawierać, biorąc pod uwagę takie czynniki jak np. warunki udziału w postępowaniu, przedmiot, tryb oraz wielkość i zakres zamówienia. Pełen wykaz oświadczeń lub dokumentów jakie musi złożyć Wykonawca wraz z ofertą został określony w SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Warunkiem istotnej zmiany umowy jest wystąpienie sytuacji, której Zamawiający nie był w stanie przewidzieć w momencie przygotowywania wzoru umowy, w szczególności: zmiana terminu wykonania zamówienia wynikająca z konieczności wykonania robót dodatkowych lub niekorzystnych warunków atmosferycznych (takich jak: deszcz, śnieg, mróz itp.); zmiana wynagrodzenia brutto (podwyższenie albo obniżenie wynagrodzenia brutto) w przypadku zmiany stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolbudy.gd.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kolbudy, 80 - 050 Kolbudy, ul. Staromłyńska 1, w pokoju nr 214.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kolbudy, 80 - 050 Kolbudy, ul. Staromłyńska 1, sekretariat (pokój nr 302).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena - 100 %. Dzień zamieszczenia niniejszego ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 09.09.2011.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI KOLBUDY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
- Budowa świetlicy wiejskiej i placu zabaw w Łapinie
więcej: przetargi KOLBUDY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowości Pogórze, gmina Kosakowo
- "BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE GMINY KRASNOPOL - ETAP IV"
- Budowa budynku hali sportowej wraz z przebudową infrastruktury ośrodka sportowego w Borowej
- SVA/4620-633/2025 Budowa kotłowni olejowej wraz z zewnętrzną instalacją odbiorczą c.o. i c.w.u. na terenie kompleksu wojskowego w Rzucewie
- Budowa wiaty autokarowej w Rykach w ramach zadania pn: "Budowa i modernizacja infrastruktury oraz zakup autobusów na potrzeby transportu publicznego Gminy Ryki" - etap III
- Wykonanie remontu oraz termomodernizacji budynków usytuowanych przy ul. F. Chopina 8 oraz przy ul. L.Waryńskiego 25 w Żyrardowie w ramach projektu pn."Domy pełne historii - etap II.
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





