eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › USŁUGA DRUKU KSIĄŻEK

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-01

Katowice: USŁUGA DRUKU KSIĄŻEK
Numer ogłoszenia: 281164 - 2012; data zamieszczenia: 01.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 237650 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA DRUKU KSIĄŻEK.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa druku książek techniką dowolną (cyfrową lub offsetową z płyt CTP) bloków, okładek/oklejek i wklejek, łącznie 12 tytułów w oprawie broszurowej, twardej całopapierowej, klejonej bądź szytej (lega - 16) oraz próbne wydruki okładek/oklejek i wklejek (proofy w skali 1:1) do akceptacji o łącznej maksymalnej objętości 227,0 arkuszy drukarskich bloku (blok cz-b - 222,15 a.d.; blok kolor - 4,85 a.d.). Każdy egzemplarz książki ofoliowany. 2.W obrębie zamówienia dokonano podziału na zadania (1 zadanie = 1 tytuł). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 2 (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia), załączniku nr 2A (Cennik tytułów - Formularz cenowy) oraz w załącznikach nr 2.1 do 2.12 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (Szczegółowe specyfikacje dotyczące poszczególnych tytułów). 4.Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert równoważnych w przypadkach, w których wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie materiałów określonych w załącznikach opisujących przedmiot zamówienia, z zachowaniem przez Wykonawcę zasad i wymogów opisanych w specyfikacji. Użyte w specyfikacji określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie materiałów należy odczytywać z wyrazami lub równoważne. Wykonawca oferując materiał równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego. 5. Adres dostarczenia nakładu określono w dla każdego tytułu oddzielnie w załącznikach 2.1 do 2.12. 6. Wymagany termin realizacji: zgodnie z opisem każdego z zadań, ostateczny termin zakończenia wszystkich zadań - nie później niż do dnia 31 maja 2014 r. 7. Zamawiający nie dopuścił możliwości składania ofert częściowych. 8. Zamawiający nie dopuścił możliwości składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający dopuszczał możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należało wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 4 do SIWZ). 10. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 20% wartości zamówienia podstawowego. 11. Wszelkie rozliczenia finansowe między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN). 12. Zamawiający nie przewidywał aukcji elektronicznej. 13. Zamawiający nie przewidywał udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 14. Zamawiający nie przewidywał zawarcia umowy ramowej. 15. Zamawiający nie przewidywał ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 16. Zamawiający nie ograniczał możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00 - Usługi drukowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. TOTEM S.C. M. Rejnowski, W. Zamiara, ul. Jacewska 89, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44186,29 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29356,95

  • Oferta z najniższą ceną: 29356,95 / Oferta z najwyższą ceną: 29356,95

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.