eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bieliny › Sukcesywny odbiór, wywóz oraz zagospodarowanie i unieszkodliwianie osadu ściekowego, skratek i zawartości piaskownika z Oczyszczalni Ścieków w Bielinach w 2017 roku.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-20

Ogłoszenie nr 28111 - 2017 z dnia 2017-02-20 r.

Bieliny: Sukcesywny odbiór, wywóz oraz zagospodarowanie i unieszkodliwianie osadu ściekowego, skratek i zawartości piaskownika z Oczyszczalni Ścieków w Bielinach w 2017 roku.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 10229-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 13184-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bieliny, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Partyzantów  17, 26004   Bieliny, państwo Polska, woj. świętokrzyskie, tel. , faks 413 026 107, e-mail inwestycje@bieliny.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywny odbiór, wywóz oraz zagospodarowanie i unieszkodliwianie osadu ściekowego, skratek i zawartości piaskownika z Oczyszczalni Ścieków w Bielinach w 2017 roku.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP 271.3.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Szacunkowa ilość odwodnionego osadu ściekowego do odbioru, wywozu i zagospodarowania w czasie obowiązywania umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego przetargu nie przekroczy: o 950 ton osadu ściekowego, o 12 ton skratek, o 15 ton zawartości piaskownika. Kod odpadu osadu ściekowego 19 08 05, skratek 19 08 01, zawartości piaskownika 19 08 02 - podstawa prawna: katalog odpadów - załącznik do rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r w sprawie katalogów odpadów (tekst jedn. Dz.U z 2014 r., poz. 1923 ze zm). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wg. Załącznika Nr 9 Część techniczna do SIWZ. Dopuszcza się rolnicze wykorzystanie ustabilizowanych osadów ściekowych zgodnie z art. 96 ust. 1 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2016 poz. 1987 z późn. zm.), Wywóz i zagospodarowanie osadu ściekowego, skratek i zawartości piaskownika: Za transport oraz zagospodarowanie i unieszkodliwianie osadu ściekowego, skratek i zawartości piaskownika zastosowanie maja następujące przepisy: o Ustawa o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2016 poz. 1987 z późn. zm.), o Ustawa Prawo Ochrony Środowiska z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz. U z 2016 r. poz. 672 t.j. ze zm.), o Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 (Dz. U z 2014 poz. 1973) w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów, o Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 6 lutego 2015 r. (Dz. U z 2015 r. poz. 257) w sprawie komunalnych odpadów ściekowych. Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 12 czerwca 2007 r. (Dz. u. Nr 121 poz. 832) zmieniające rozporządzenie w sprawie kryteriów oraz procedur dopuszczania odpadów do składowania na składowisku odpadów danego typu, odpowiada Wykonawca. Odbiór i wywóz osadów, skratek i zawartości piaskownika będzie odbywał się przy użyciu przystosowanego do tego rodzaju ładunku sprzętem należącym do Wykonawcy. Wykonawca dostarczy puste kontenery, w którym będą gromadzone, a następnie wywożone w celu unieszkodliwienia osadu ściekowego, skratki i zawartości piaskownika pochodzące z oczyszczalni ścieków w Bielinach. Puste kontenery powinny być przygotowane do załadunku oraz ustawione w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. Kontenery należy wyposażyć w zamknięcia umożliwiające ich transport zgodnie z obowiązującymi przepisami. Za transport i zagospodarowanie odpadów odebranych z oczyszczalni ścieków odpowiada Wykonawca. Odbiór osadów, skratek i zawartości piaskownika Wykonawca dokona na każde wezwane Zamawiającego. Potwierdzenie przejęcia osadów ściekowych odbywać się będzie każdorazowo na podstawie kwitu wagowego (ważenie osadu ściekowego zapewni Wykonawca) oraz karty przekazania odpadów jako potwierdzenia prawidłowego zagospodarowania i unieszkodliwiania osadu ściekowego, skratek i zawartości piaskownika. Karta przekazania odpadów powinna być zgodna z (Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów ( Dz. U. 2014 r. poz. 1973).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90513600-2
Dodatkowe kody CPV: 90513700-3, 90513800-4, 90513900-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT137944.44
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe ZIELIŃSI Zbgniew Zieliński,  ,  ul. Klasztorna 27A,  26-055,  Raków,  kraj/woj. świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 124531,50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 124531,50
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 124531,50
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.