eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Sukcesywne wykonywanie operatów szacunkowych (dla części I, III, IX)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-06-15

POZYCJA 28107

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: Sukcesywne wykonywanie operatów szacunkowych (dla części I, III, IX) Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, do kontaktów: Marek Okniński, Plac Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, tel. +48 022 5953383, fax +48 22 5953368, www.warszawa.um.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy, Anna Błońska, ul. Canaletta 2, II piętro, pokój nr 13, 00-099 Warszawa, tel. +48 022 5953363, fax +48 022 5953368, e-mail: ablonska@warszawa.um.gov.pl, www.warszawa.um.gov.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy, Anna Błońska, ul. Canaletta 2, II piętro, pokój nr 13, 00-099 Warszawa, tel. +48 022 5953363, fax +48 022 5953368, e-mail: ablonska@warszawa.um.gov.pl, www.warszawa.um.gov.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy, Anna Błońska, ul. Canaletta 2, II piętro, pokój nr 13, 00-099 Warszawa, tel. +48 022 5953363, fax +48 22 5953368, www.warszawa.um.gov.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 27. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne wykonywanie operatów szacunkowych (dla części I, III, IX). 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: II.1.6.1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie operatów szacunkowych nieruchomości położonych na terenie Miasta Stołecznego Warszawy. Zamówienie jest podzielone na 3 części. Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia na maksymalnie dwie części (ilość części wykonawca deklaruje we wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu). Szczegółowy opis poszczególnych części zawiera załącznik B - z zastrzeżeniem, że przytoczone w nim ilości operatów do wykonania nie są obligatoryjne dla zamawiającego. II.1.6.2) Operaty szacunkowe zostaną sporządzone dla potrzeb określenia wartości nieruchomości w celu: a) aktualizacji i ustalenia opłaty z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowych, b) aktualizacji i ustalenia opłaty z tytułu trwałego zarządu nieruchomości, c) wypłaty odszkodowań, d) zbycia lub nabycia nieruchomości, e) przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności lub sprzedaży nieruchomości na rzecz użytkownika wieczystego, f) naliczenia opłat adiacenckich, g) naliczenia renty planistycznej, h) realizacji roszczeń. II.1.6.3) Wykonanie operatów szacunkowych. Operaty szacunkowe muszą być wykonane zgodnie z: a) ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity: Dz. U. z 2004r. Nr 261, poz. 2603 z późn. zm.), b) rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 207, poz. 2109), c) standardami zawodowymi rzeczoznawców majątkowych (Wyd. PFSRM), d) innymi przepisami obowiązującymi w tym zakresie. II.1.6.4) Dodatkowa zawartość operatów szacunkowych Operaty szacunkowe muszą zawierać dodatkowo zestawienie transakcji nieruchomości przyjętych do porównań, z podaniem numeru działki, powierzchni i obrębu, daty transakcji (w formacie dd/mm/rr) oraz Rep. aktu notarialnego. W przypadku konieczności potwierdzenia aktualności operatu szacunkowego w okresie 24 miesięcy od daty jego wykonania, Wykonawca zobowiązuje się do umieszczenia stosownej klauzuli. Potwierdzeniu aktualności może podlegać nie więcej niż 20% całego zamówienia. Potwierdzenie aktualności operatu szacunkowego będzie dokonane w ciągu 7 dni od daty otrzymania zlecenia bez dodatkowego wynagrodzenia. W przypadku konieczności aktualizacji sporządzonej wyceny, Wykonawca dokona jej aktualizacji w okresie 24 miesięcy od daty jej sporządzenia. Aktualizacji może podlegać nie więcej niż 8% całego zamówienia. Aktualizacja będzie dokonana w ciągu 7 dni od daty otrzymania zlecenia, bez dodatkowego wynagrodzenia. II.1.6.5) Wymagania dotyczące formy opracowania Operaty szacunkowe muszą być sporządzone w 2 egzemplarzach dla każdej nieruchomości oddzielnie. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Miasto Stołeczne Warszawa. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości Kod CPV wg słownika 2008: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: kilku części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) określenia wartości nieruchomości gruntowej o powierzchni do 10 000 m kw. (dotyczy tylko gruntów) b) określenia wartości nieruchomości gruntowej o powierzchni powyżej 10 000 m kw. (dotyczy tylko gruntów) c) określenia wartości nieruchomości gruntowej o powierzchni do 10 000 m kw. wraz z wartością naniesień budowlanych i roślinnych - bez budynków (w operacie powinna być wyszczególniona wartość gruntu jak i wartość naniesień) d) określenia wartości nieruchomości gruntowej o powierzchni powyżej 10 000 m kw. wraz z wartością naniesień budowlanych i roślinnych - bez budynków (w operacie powinna być wyszczególniona wartość gruntu jak i wartość naniesień) e) określenia wartości nieruchomości gruntowej wraz z wartością naniesień budowlanych (z budynkami o kubaturze do 30 000 m sześc.) i roślinnych (w operacie powinna być wyszczególniona wartość gruntu, wartość naniesień oraz budynków) f) określenia wartości nieruchomości gruntowej wraz z wartością naniesień budowlanych (z budynkami o kubaturze pow. 30 000 m sześc.) i roślinnych (w operacie powinna być wyszczególniona wartość gruntu, wartość naniesień oraz budynków) g) określenia wartości poniesionych nakładów h) określenia wartości prawa służebności (lub obniżenia wartości nieruchomości w razie jej obciążenia służebnością). 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: dla części I - 1 100,00 PLN dla części III - 800,00 PLN dla części IX - 900,00 PLN Uwaga! Wadium nie wnosi się przy składaniu wniosków. Do wniesienia wadium zobowiązani będą jedynie wykonawcy zaproszeni do składania ofert, którzy złożą oferty. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zamówienie finansowane z budżetu m.st. Warszawy. Należność za wykonany przedmiot umowy określony w zleceniu jednostkowym po dokonanym przez zamawiającego odbiorze, zostanie uregulowana przelewem w terminie 14 dni licząc od dnia złożenia faktury w biurze Budżetu Urzędu Miasta st. Warszawy ul. Miodowa 6/8, potwierdzonej przez zlecającego (o wykonaniu wymienionej pracy. Wystarczającym potwierdzeniem przy złożeniu faktury jest protokół odbioru prac.), na rachunek wykonawcy wskazany na fakturze. Fakturę do Biura Budżetu składa Biuro Gospodarki Nieruchomościami. Wykonawca składa fakturę do jednostki, która wystawiła jednostkowe zlecenie. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: A. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy, a w szczególności: 1. udokumentują, iż w okresie ostatnich 3-ch lat ich zespół rzeczoznawców należycie wykonał co najmniej 50 wycen nieruchomości gruntowych; 2. dysponują dla każdej z części (maksymalnie dla dwóch), zespołem składającym się z min. 3 rzeczoznawców majątkowych posiadających aktualne uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity: Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 z późn. zm.); 3. udokumentują, że każdy rzeczoznawca majątkowy jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia. B. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą złożyć następujące dokumenty: 1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zawierający m.in. dokładne dane Wykonawcy, deklarację na ile części zamierza się ubiegać o udzielenie zamówienia oraz oświadczenie o spełnianiu warunków uczestnictwa w postępowaniu; 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy; 3. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 w zw. z art. 22 ust. 1 pkt 4 Ustawy. 4. Dokumenty, oświadczenia i wykazy wymienione w niniejszym ogłoszeniu. Wzory formularzy wniosku, oświadczeń i wykazów są dostępne w siedzibie Zamawiającego jak również można je otrzymać faksem lub drogą elektroniczną (wysyłając prośbę o przesłanie na ww. nr faksu lub adres e-mail). Wniosek, wykazy i oświadczenia - pod rygorem uznania za nieważne - muszą być sporządzone w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie oraz podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji, bądź umocowane przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa. C. Złożenie przez Wykonawcę, wraz z wnioskiem dokumentów, oświadczeń i wykazów wymienionych w niniejszym ogłoszeniu, będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści dokumentów, oświadczeń i wykazów czy Wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki. D. Kryteria wyboru Wykonawców do dalszego udziału w postępowaniu, tj. zaproszenia do złożenia oferty przez Wykonawców niewykluczonych z postępowania, którzy złożyli ważne wnioski: W przypadku, gdy więcej niż 20 Wykonawców spełni warunki udziału w postępowaniu zawarte w ogłoszeniu, Zamawiający zastosuje dodatkową kwalifikację w postaci przyznania każdemu Wykonawcy po 1 pkt za każde następne 10 operatów zrealizowanych w ostatnich trzech latach (popartych dokumentami (np. referencjami) potwierdzającymi wykonanie tych usług z należytą starannością) wykazanych ponad wymaganych 50 operatów. Zamawiający zaprosi do złożenia oferty Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz otrzymali w kolejności najwyższą ilość punktów przyznawanych wg wyżej wymienionych zasad. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: A. Wymagane dokumenty: 1) aktualny wypis z właściwego rejestru lub ewidencji, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 3) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 4) informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, uzyskana nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 5)informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, uzyskana nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. B. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1), 2), 3) i 5), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów oraz dokumentów, o których mowa w pkt. 4), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. C. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jeden wniosek, sam lub jako reprezentant firmy. Wykonawca, który przedłoży więcej niż jeden wniosek zostanie wykluczony z postępowania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania wniosku przez dwóch lub więcej wykonawców (w formie np. konsorcjum) w rozumieniu art. 23 Ustawy, pod warunkiem, że taki wniosek spełniać będzie następujące wymagania: 1. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego (umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum załączonej do wniosku lub zostać przedłożone oddzielnie wraz z wnioskiem), 2. w odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 Ustawy każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować spełnienie wymaganych warunków, 3. w odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 Ustawy wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez wykonawców (suma wymagań określonych przez Zamawiającego w tym zakresie), 4. wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem, 5. wypełniając formularz wniosku, jak również inne dokumenty powołując się na wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy, należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum, 6. wniosek i załączniki do wniosku (oświadczenia, dokumenty) muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli wykonawcy. D. Forma składanych dokumentów: Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kserokopię dokumentu za zgodność z oryginałem). W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kserokopii dokumentów przez osoby(ę) nie wymienione(ą) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do wniosku dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. Dokumenty urzędowe złożone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego. Wszystkie pozostałe dokumenty muszą być złożone w języku polskim. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Aktualna (tj. taka, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania wniosków) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: a) Wykaz, wykonanych należycie min. 50 wycen nieruchomości gruntowych w okresie ostatnich trzech lat z podaniem celu wyceny, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty (np. referencje) potwierdzające wykonanie tych usług z należytą starannością (forma składanych dokumentów: jak powyżej). b) Wykaz osób i podmiotów (oraz ewentualnych podwykonawców), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności i załączonymi odpowiednimi uprawnieniami do wykonania przedmiotowego zamówienia. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, Art. 150 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity: Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603). 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Na podstawie art. 49 ust. 4 Ustawy, bowiem zachodzi pilna potrzeba udzielenia zamówienia. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 20. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP/AB/341/IV-140/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 22.06.2005, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 22.06.2005 godzina 14:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 24.06.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce:

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 06.06.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Część nr I obejmuje nieruchomości położone na terenie dzielnic: Ochota, Rembertów, Ursus, Wesoła, Wilanów, Włochy, Śródmieście, Wawer. 3) Zakres lub wartość: wykonanie do 476 operatów 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Część nr III obejmuje nieruchomości położone na terenie dzielnicy Bielany. 3) Zakres lub wartość: wykonanie do 331 operatów 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Część nr IX obejmuje nieruchomości położone na terenie m. st. Warszawy. 3) Zakres lub wartość: wykonanie do 288 operatów 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.