eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskSukcesywne dostawyCzęść Ioleju opałowego lekkiego do Inspektoratu ZUS w Lęborku, Miastku, Człuchowie Część IIpaliw płynnych do pojazdów służbowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-11

Słupsk: Sukcesywne dostawy: Część I: oleju opałowego lekkiego do Inspektoratu ZUS w Lęborku, Miastku, Człuchowie Część II: paliw płynnych do pojazdów służbowych
Numer ogłoszenia: 280999 - 2010; data zamieszczenia: 11.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Słupsku , Plac Zwycięstwa 8, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8419125, faks 059 8427688.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy: Część I: oleju opałowego lekkiego do Inspektoratu ZUS w Lęborku, Miastku, Człuchowie Część II: paliw płynnych do pojazdów służbowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: olej opałowy lekki do Inspektoratu ZUS w Lęborku, Miastku, Człuchowie w ilości 123 500 dm3 Część II: paliwa płynne do pojazdów służbowych: - olej napędowy w ilości około 20 000 dm3 - etylina bezołowiowa E 95 w ilości około 13 000 dm3.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5, 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Część I: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada koncesję na wykonanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, o której mowa w art. 32 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (j.t Dz. U. z 2006 r., nr 89, poz. 625 z późn. zm.). - Część II: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada koncesję na wykonanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, o której mowa w art. 32 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (j.t Dz. U. z 2006 r., nr 89, poz. 625 z późn. zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Część I: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 dostawę oleju opałowego, o ilości nie mniejszej niż 100.000 decymetrów sześciennych oleju opałowego, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentem potwierdzającym, że dostawa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie. - Część II: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia ww. warunek.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Część I: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej jedną autocysterną zaopatrzoną w instalację pomiarową przewoźną do wydawania paliw ciekłych zalegalizowaną przez właściwy Urząd Miar, - Część II: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum 1 stacją paliw w Słupsku, która zapewnienia pobór paliwa od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 18:00.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Część I: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia ww. warunek. - Część II: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia ww. warunek.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Część I: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia ww. warunek. - Część II: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia ww. warunek.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Część I: - oświadczenie potwierdzające, że dysponuje co najmniej jedną autocysterną zaopatrzoną w instalację pomiarową przewoźną do wydawania paliw ciekłych zalegalizowaną przez właściwy Urząd Miar , -oświadczenie, że oferowane paliwo spełnia wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008r. nr 221 poz. 1441), 2. Część II: -oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca dysponuje minimum 1 stacją paliw w Słupsku, - oświadczenie, że oferowane paliwo spełnia wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008r. nr 221 poz. 1441),

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wypełniony formularz oferty, 2. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 3. wykaz tych części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, 4. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3.1) Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy określone w sekcji III.4.3.1) stosuje się odpowiednio.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie w Części I w następujących przypadkach: 1) w zakresie numerów telefonów i faksów i adresów, 2) zmianę ilości kotłowni olejowych, 3) zmiana prawa, o ile zmiana ta ma wpływ na warunki umowy lub wynagrodzenia, 4) zmianę ceny brutto oleju opałowego w przypadku zmiany ceny wprowadzonych przez producenta, stawek podatku od towarów i usług (VAT), 5) w przypadku sprzyjających warunków atmosferycznych, konieczności podłączenia Inspektoratów ZUS do sieci miejskiej ilości wskazane w przedmiocie zamówienia mogą ulec zmniejszeniu bez prawa roszczeń ze strony Wykonawcy, 6) w przypadku zaistnienia okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany są korzystne dla Zamawiającego, Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w zakresie sposobu i terminu jego realizacji. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie w Części II w następujących przypadkach: 1) w zakresie numerów telefonów i faksów i adresów, 2) zmiany marek pojazdów uprawnionych do tankowania, 3) zmiany ilości pojazdów uprawnionych do tankowania, 4) w przypadku zmniejszenia ilości pojazdów, częstotliwości ich wyjazdów, ilości wskazane w przedmiocie zamówienia mogą ulec zmniejszeniu bez prawa roszczeń ze strony Wykonawcy, 5) zmiana prawa, o ile zmiana ta ma wpływ na warunki umowy lub wynagrodzenia, 6) zmianę cen brutto paliw w przypadku zmiany cen wprowadzonych przez producenta, stawek podatku od towarów i usług (VAT), 7) w przypadku zaistnienia okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany są korzystne dla Zamawiającego, Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w zakresie sposobu i terminu jego realizacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Słupsku 76-200 Słupsk Plac Zwycięstwa 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2010 godzina 13:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Słupsku 76-200 Słupsk Plac Zwycięstwa 8 Sekretariat Dyrektora Oddziału, I piętro, segm. II, pokój nr 123..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Miejsce otwarcia ofert: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Słupsku, Plac Zwycięstwa 8, 76-200 Słupsk, I piętro, segm. II, pokój nr 125 - dnia 21.10.2010r, o godz. 13:30. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w części I: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz koncesja wymagane w sekcji III.4.1) oraz dokumenty wymagane w sekcji III.4.2) muszą zostać złożone oddzielnie przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 2) pozostałe dokumenty wymagane w sekcji III.4.1), sekcji III.5 oraz sekcji III.6) mogą zostać złożone łącznie przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w części II: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz koncesja wymagane w sekcji III.4.1) oraz dokumenty wymagane w sekcji III.4.2) muszą zostać złożone oddzielnie przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 2) pozostałe dokumenty wymagane w sekcji III.4.1), sekcji III.5 oraz sekcji III.6) mogą zostać złożone łącznie przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywne dostawy: Część I: oleju opałowego lekkiego do Inspektoratu ZUS w Lęborku, Miastku, Człuchowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy: Część I: oleju opałowego lekkiego do Inspektoratu ZUS w Lęborku, Miastku, Człuchowie w ilości 123 500 dm3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sukcesywne dostawy: Część II: paliw płynnych do pojazdów służbowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy: Część II: paliw płynnych do pojazdów służbowych: - oleju napędowego w ilości około 20 000 dm3 - etyliny bezołowiowej E 95 w ilości około 13 000 dm3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.