Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-23
Gdańsk: Wywóz nieczystości stałych z KPP Kwidzyn i jednostek jej podległych.
Numer ogłoszenia: 28098 - 2011; data zamieszczenia: 23.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku , ul. Okopowa 15, 80-819 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3214817, faks 058 3214810.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz nieczystości stałych z KPP Kwidzyn i jednostek jej podległych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia Lp. OBIEKT / ADRES / POJEMNIK CZĘSTOTLIWOŚĆ WYWOZU ZAKRES USŁUGI TYP ILOŚĆ 1. Komenda Powiatowa Policji Kwidzyn ul. Kościuszki 30 pojemnik 1,1 m3 3 4 x w miesiącu wywóz wraz z utylizacją i eksploatacją pojemników 2. Komisariat Policji Prabuty ul. Kwidzyńska 2 pojemnik 0,11 m3 1 4 x w miesiącu wywóz wraz z utylizacją i eksploatacją pojemników 3. Posterunek Policji Sadlinki ul. Kwidzyńska 34 pojemnik 0,11 m3 1 4 x w miesiącu wywóz wraz z utylizacją i eksploatacją pojemników 4. Posterunek Policji Gardeja ul. Kwidzyńska 26 pojemnik 0,11 m3 1 4 x w miesiącu wywóz wraz z utylizacją i eksploatacją pojemników 5. Posterunek Policji Ryjewo ul. Grunwaldzka 54 pojemnik 0,11 m3 3 4 x w miesiącu wywóz wraz z utylizacją i eksploatacją pojemników.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 uPzp - nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: Koncesję, zezwolenie lub licencję; . zezwolenie na prowadzoną działalności polegającej na usuwaniu, wykorzystywaniu i unieszkodliwianiu odpadów komunalnych wydane w drodze decyzji przez właściwego wójta, burmistrza lub prezydenta miasta - z posiadania zezwolenia zwolnione są gminne jednostki organizacyjne prowadzące działalność na obszarze własnej gminy. 1.Druk ofertowy wraz z oświadczeniem o podwykonawcach 2 W przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo 3. kalkulacja ceny usługi wywozu 1 m3 wywozu nieczystości stałych wraz z utylizacją i dzierżawą pojemnika
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Cennik usług może ulec zmianie w przypadku zmian składników cenotwórczych wynikających ze zmian urzędowych. Zmiana ta może nastąpić na wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego wprowadzona będzie aneksem do umowy po przedstawieniu przez Wykonawcę kalkulacji ceny usługi za 1 m3 nieczystości.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomorska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych KWP w Gdańsku ul. Biskupia 23, 80-875 Gdańsk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2011 godzina 09:50, miejsce: Sekcja Zamówień Publicznych KWP w Gdańsku ul. Biskupia 23, 80-875 Gdańsk.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wywóz nieczystości stałych z KPP Kwidzyn i jednostek jej podległych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Komenda Powiatowa Policji Kwidzyn ul. Kościuszki 30 pojemnik 1,1 m3 3 4 x w miesiącu wywóz wraz z utylizacją i eksploatacją pojemników.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wywóz nieczystości stałych z KPP Kwidzyn i jednostek jej podległych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komisariat Policji Prabuty ul. Kwidzyńska 2 pojemnik 0,11 m3 1 4 x w miesiącu wywóz wraz z utylizacją i eksploatacją pojemników.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wywóz nieczystości stałych z KPP Kwidzyn i jednostek jej podległych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Posterunek Policji Sadlinki ul. Kwidzyńska 34 pojemnik 0,11 m3 1 4 x w miesiącu wywóz wraz z utylizacją i eksploatacją pojemników.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: wywóz nieczystości stałych z KPP Kwidzyn i jednostek jej podległych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Posterunek Policji Gardeja ul. Kwidzyńska 26 pojemnik 0,11 m3 1 4 x w miesiącu wywóz wraz z utylizacją i eksploatacją pojemników.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: wywóz nieczystości stałych z KPP Kwidzyn i jednostek jej podległych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Posterunek Policji Ryjewo ul. Grunwaldzka 54 pojemnik 0,11 m3 3 4 x w miesiącu wywóz wraz z utylizacją i eksploatacją pojemników.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa serwera
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2026 roku na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 40 im. kpt. Leonida Teligi w Gdańsku
- "Oświetlenie przejścia dla pieszych przez ul. Balcerskiego" - realizacja zadania w trybie zaprojektuj i wybuduj w ramach realizacji zadań inicjatyw lokalnych Rad Dzielnic 2024.
- Wykonywanie usługi zapewnienia czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i użytkowych stanowiących własność Skarbu Państwa administrowanych przez Zamawiającego w 2026 r.
- Sprzątanie pomieszczeń , w budynku Instytutu Energetyki- Państwowego Instytutu Badawczego Oddział Gdańsk, renowacja i sprzątanie terenów zielonych oraz odśnieżanie parkingów i ciągów komunikacyjnych
- Świadczenie usług kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystości siedziby Dyrekcji Rozbudowy Miasta Gdańska
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usługi zapewnienia czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i użytkowych stanowiących własność Skarbu Państwa administrowanych przez Zamawiającego w 2026 r.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Sterdyń
- Odbiór i wywóz odpadów komunalnych z obiektów Gdyńskiego Centrum Sportu w roku 2026
- Utrzymanie czystości w roku 2026 na terenie Miasta i Gminy Janów Lubelski
- "Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od Dolnośląskiego Centrum Sportu Polana Jakuszycka - Jakuszyce 8"
- Wywóz odpadów komunalnych z koszy ulicznych na terenie miasta Międzyrzec Podlaski w 2026 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





