Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-23
Tarnów: Dostawa biletów.
Numer ogłoszenia: 280923 - 2008; data zamieszczenia: 23.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Komunikacji Miejskiej w Tarnowie , ul. Bernardyńska 24, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6888630, 6888631, fax. 014 6888631.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkm.tarnow.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa biletów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa biletów do magazynu zamawiającego. W skład dostawy wchodzą bilety jednorazowe, bilety weekendowe - rodzinne, karnety pięcioprzejazdowe oraz znaczki hologramowe. Wielkość zamówienia: bilety jednorazowe - do 13200000 sztuk, bilety weekendowe rodzinne - do 2000 sztuk, karnety pięcioprzejazdowe - do 1100000 sztuk, znaczki hologramowe - do 2600 sztuk..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.45.90.00 - Bilety .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium: 3500 zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (w przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat - tj. od października 2005r. do 2008r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, prowadzili już działalność gospodarczą polegającą na dostarczaniu druków wartościowych, wyrażające się wykonywaniem zamówień o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia o łącznej wartości co najmniej 800 000 zł brutto); c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający oceni spełnienie w/w warunków poprzez weryfikację przedłożonych przez wykonawcę dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - UWAGA! odpisy i zaświadczenia wystawione wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert nie będą honorowane przez zamawiającego nawet wówczas, gdy będą one posiadać aktualne adnotacje organu prowadzącego rejestr lub ewidencję; 2. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - UWAGA! dokumenty wystawione wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert nie będą honorowane przez zamawiającego nawet wówczas, gdy będą one posiadać aktualne adnotacje organu prowadzącego rejestr; 3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - UWAGA! dokumenty wystawione wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert nie będą honorowane przez zamawiającego nawet wówczas, gdy będą one posiadać aktualne adnotacje organu prowadzącego rejestr; 4. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (stosownie do wymagań art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych) według wzoru określonego w SIWZ. 5. wykaz dostaw (zgodnie z SIWZ) odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (dostawa biletów o łącznej wartości co najmniej 800 000 zł brutto), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, według wzoru określonego w SIWZ, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (np. referencje); 6. polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, obejmująca ochroną szkody na mieniu lub osobie, wyrządzone przez wykonawcę i powstałe w związku z realizacją dostaw wynikających z załącznika do SIWZ, przy czym suma ubezpieczenia nie może być niższa niż 100 000 PLN. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1, 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. UWAGA! Dokumenty wystawione odpowiednio wcześniej niż 6 miesięcy lub 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert nie będą honorowane przez zamawiającego nawet wówczas, gdy będą one posiadać aktualne adnotacje organu prowadzącego rejestr lub ewidencję..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zkm.tarnow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Komunikacji Miejskiej, 33-100 Tarnów, ul. Bernardyńska 24, pokój nr 201..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2008 godzina 09:00, miejsce: siedziba zamawiającego, pokój nr 201.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 03.12.2008.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Bieżące utrzymanie, konserwacja, naprawa i modernizacja urządzeń i oprogramowania ITS na terenie miasta Tarnowa
- Dostawa produktów ogólnospożywczych do budynku Centrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej - Zakład Aktywności Zawodowej "Słoneczne Wzgórze"
- Zagospodarowanie terenów zielonych na os. Chyszów w Tarnowie - Zielone płuca Tarnowa
- Dostawa drobnego sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej - etap I
- Sukcesywny zakup kruszyw drogowych dla potrzeb Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie w 2026 r.
- Zmiana sposobu ogrzewania, budowa instalacji gazowej oraz remont instalacji elektrycznej w budynku mieszkalnym przy ul. Spytki 1A w Tarnowie
więcej: przetargi w Tarnowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





