eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Galewice › Serwer z szafą serwerową z oprogramowaniem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-11

Galewice: Serwer z szafą serwerową z oprogramowaniem
Numer ogłoszenia: 28084 - 2008; data zamieszczenia: 11.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Galewicach, ul. Wieluńska 5, 98-405 Galewice, woj. łódzkie, tel. 062 7838039, fax 062 7838039.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwer z szafą serwerową z oprogramowaniem.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia Dostawa SERWERA,szafy wraz z oprogramowaniem Podzespoły - urządzenia SERWER: Podzespoły Parametry techniczne / specyfikacja Obudowa OBUDOWA SERWEROWA SUPERMICRO CSE733I-465 Black Płyta główna PŁYTA SERWEROWA SUPERMICRO PDSME+ OEM Procesor INTEL XEON 3040 BOX Pamięć RAM 2x KINGSTON DDR2 4GB(2*2048MB) ECC KVR667D2E5K2/4G Dysk Twardy 2x HDD SEAGATE 400GB ST3400620NS SATA II 16MB 3+2 LATA Stacja dyskietek FDD 1.44 MB (BLACK) Napęd DVD/CDRW DVD RW +/-, 5,25 Monitor LCD 17 LG 17 L1753S-SF LCD Silver/Black Karta graficzna Zintegrowana na płycie głównej Karta dźwiękowa Zintegrowana na płycie głównej Klawiatura KLAWIATURA LOGITECH Classic Black Mysz MYSZ LOGITECH OEM S90 OPTICAL BLACK PS2 Karta sieciowa ZINTEGROWANA Zasilacz UPS UPS Active Power 1400VA Listwa zasilająca LISTWA ACTIVE POWER 3m Oprogramowanie MS WIN 2003 SBS Premium R2 SNGL Polisch OLP MOLP 5 Clt. MS WIN 2003 SBS Premium SNGL 30 User CAL OLP MOLP Microsoft Office 2007 Basic Edition PL OEM 1-user (12 licencji ) Microsoft Office 2007 Basic/SB/Pro PL NOŚNIK (2szt.) Szafa serwerowa SZAFA 19 DELTA/S 15U 600x800 RMA-15-A68 TRITON PODSTAWA SZAFY 600x800mm DELTA/S TRITON Z FILTREM PANEL OŚWIETLENIA 19 1U RAC-OJ-X01-A1 PANEL WENT.SUFIT/PODŁOG.2 WENT. 220V/30W TERMOSTAT Parametry techniczne w specyfikacji tabeli podzespołów i urządzeń należy traktować jako minimalne spełniające wymagania niniejszego zamówienia. Zamawiający dopuszcza i będzie traktował jako oferty równoważne te, w których zaoferowano podzespoły i urządzenia inne niż podane o takich samych jak w/w lub wyższych parametrach technicznych. Dostarczony sprzęt winien zawierać wymagane certyfikaty bezpieczeństwa CE.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.26.60.00 - 30.26.60.00 .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 18.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. nr 19, poz. 177 z 2004 roku z późn. zm.), 5) zaoferują SERWER odpowiadający parametrom wymaganym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga udzielenia minimum 2 - letniej gwarancji na przedmiot zamówienia. oferując sprzęt, który posiada wymagane certyfikaty CE, W okresie gwarancji Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z usunięciem wad objętych gwarancją. Termin usunięcia wad 7 dni od ich zgłoszenia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu spełnienia w/w warunków Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ), 2) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z załącznikiem nr 3), 3) aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (kserokopia potwierdzona za zgodność odpisu z oryginałem przez upoważnioną osobę).

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.galewice.akcessnet.net

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Galewice, 98-405 Galewice ; ul.Wieluńska 5 pok 101.

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Galewice, 98-405 Galewice ; ul.Wieluńska 5 pok 106 (sala posiedzeń).

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.