Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2011-02-23
Mys³owice: Us³ugi pralnicze dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mys³owicach
Numer og³oszenia: 28082 - 2011; data zamieszczenia: 23.02.2011
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia , ul. Bytomska 41, 41-400 Mys³owice, woj. ¶l±skie, tel. 032 3183301, 032 3182011, faks 032 2222330.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital.nr2.myslowice.prv.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Us³ugi pralnicze dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mys³owicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pralniczych obejmuj±cych: pranie, dezynfekcjê, wybielanie, usztywnianie, suszenie, prasowanie, maglowanie i drobne naprawy szwalnicze, w ilo¶ci ok. 42 000 kg w okresie 12 miesiêcy oraz transport bielizny..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 98.31.00.00 - Us³ugi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Us³ugi odbierania prania 98.31.50.00 - Us³ugi prasowania 98.31.20.00 - Us³ugi czyszczenia wyrobów w³ókienniczych .
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczêcie: 01.04.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
W celu wykazania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony na podstawie tre¶ci zawartych w za³±czonych dokumentach i o¶wiadczeniach. Ocena spe³nienia zostanie dokonana metod± spe³nia - nie spe³nia na podstawie przed³o¿onych o¶wiadczeñ i dokumentów tj. 1.Koncesji, zezwolenia lub licencji ( w przypadku braku obowi±zku posiadania proszê z³o¿yæ odpowiednie o¶wiadczenie ). 2.O¶wiadczenia Wykonawcy o spe³nianiu warunków okre¶lonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz o¶wiadczenia, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postêpowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. ( wg wzoru okre¶lonego Za³±cznikiem nr 3 )
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
W celu wykazania wiedzy i do¶wiadczenia Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony na podstawie tre¶ci zawartych w za³±czonych dokumentach i o¶wiadczeniach. Ocena spe³nienia zostanie dokonana metod± spe³nia - nie spe³nia na podstawie przed³o¿onych o¶wiadczeñ i dokumentów tj. 1.Wykazu wykonanych minimum 2 us³ug w zakresie przedmiotu zamówienia ( us³ugi pralnicze dla jednostek s³u¿by zdrowia ) objêtego niniejszym postêpowaniem o warto¶ci brutto porównywalnej ze z³o¿on± ofert± ka¿da w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczêcia niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy -w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz za³±czenia min. 2 dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie. 2.O¶wiadczenia Wykonawcy wg wzoru okre¶lonego Za³±cznikiem nr 3
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
W celu wykazania potencja³u technicznego Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony na podstawie tre¶ci zawartych w za³±czonych dokumentach i o¶wiadczeniach Ocena spe³nienia zostanie dokonana metod± spe³nia - nie spe³nia na podstawie przed³o¿onych o¶wiadczeñ i dokumentów tj. 1.O¶wiadczenia Wykonawcy wg wzoru okre¶lonego Za³±cznikiem nr 3.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
W celu wykazania, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony na podstawie tre¶ci zawartych w za³±czonych dokumentach i o¶wiadczeniach Ocena spe³nienia zostanie dokonana metod± spe³nia - nie spe³nia na podstawie przed³o¿onych o¶wiadczeñ i dokumentów tj. 1.O¶wiadczenia Wykonawcy wg wzoru okre¶lonego Za³±cznikiem nr 3.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
W celu wykazania sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony na podstawie tre¶ci zawartych w za³±czonych dokumentach i o¶wiadczeniach Ocena spe³nienia zostanie dokonana metod± spe³nia - nie spe³nia na podstawie przed³o¿onych o¶wiadczeñ i dokumentów tj. 1.O¶wiadczenia Wykonawcy wg wzoru okre¶lonego Za³±cznikiem nr 3.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- koncesjê, zezwolenie lub licencjê
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
- op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na potencja³ innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.4.3.2) za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert - albo o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, je¿eli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê takiego za¶wiadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
inne dokumenty
Zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami dokumentów ¶wiadcz±cych o zachowaniu wszelkich wymogów sanitarnych i technologicznych stawianych przez SANEPID i PIP tj: 1.Aktualny w swej wa¿no¶ci protokó³ lub opinia kontroli sanitarnej potwierdzaj±ce spe³nienie wymogów Rozporz±dzenia Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 r. (Dz. U. Nr 213, poz. 1568) dotycz±ce pralni, w której bêdzie realizowane zamówienie. 2.Opinia sanitarna dotycz±ca ¶rodków transportu, które bêd± wykorzystywane podczas realizacji zamówienia, wydana przez w³a¶ciwego Pañstwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego ( opinia winna dotyczyæ samochodów przeznaczonych do transportu bielizny brudnej i czystej wraz z podaniem marki samochodu oraz nr rejestracyjnego ). 3.Dokumenty potwierdzaj±ce procedury postêpowania (w pralni wykorzystywanej przez Wykonawcê w celu wykonania us³ugi) z brudn± i czyst± bielizn± oraz ¶rodkami transportu (pojazdy, wózki) u¿ywanymi do wykonania zamówienia. 4.Wykaz maszyn, urz±dzeñ i ¶rodków pior±cych i dezynfekuj±cych u¿ywanych do prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej potwierdzony dokumentami, ¿e ¶rodki te s± dopuszczone do u¿ytkowania przy praniu bielizny szpitalnej ( Wg Za³±cznika nr 5 do SIWZ). Dokumenty winny byæ wystawione przez podmiot posiadaj±cy publiczne uprawnienia weryfikacyjne w rozumieniu ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodno¶ci (Dz. U Nr 166 poz. 1360 z, zm.) i stwierdzaæ ¿e ¶rodki odpowiadaj± okre¶lonym normom. 5.Dokumenty dotycz±ce stosowanych ¶rodków: a. deklaracja zgodno¶ci CE dla ¶rodków dezynfekcyjnych, b. wpis do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych lub do Rejestru Produktów Biobójczych dla ¶rodków pior±co-dezynfekuj±cych, c. karty charakterystyk wszystkich ¶rodków jakie bêd± u¿yte do realizacji zamówienia.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wype³niony Formularz Oferty ( Za³±cznik nr 1) 2.Parafowany projekt umowy ( Za³±cznik nr 4 ) 3.Wykaz sprzêtu, ¶rodków transportu oraz ¶rodków pior±cych i dezynfekuj±cych przewidzianych do wykonywania zamówienia ( Za³±cznik nr 5 ) 4.Pe³nomocnictwo do podpisania oferty okre¶laj±ce jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik podpisane przez Wykonawcê lub osobê upowa¿nion± na podstawie wpisu do odpowiedniego rejestru (W przypadku z³o¿enia kserokopii pe³nomocnictwa, musi ona byæ potwierdzona za zgodno¶æ z orygina³em przez osobê udzielaj±c± pe³nomocnictwa). 5.W przypadku polegania na potencjale innych podmiotów - pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zamawiaj±cy dopuszcza nastêpuj±ce przes³anki do zmiany warunków zawartej umowy: a) Zmniejszenie ceny okre¶lonej w umowie - w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci wynikaj±cych z zasad funkcjonowania rynku, w szczególno¶ci takich jak zmniejszenie ceny producenckiej, rabat. b) Zmiana cen w przypadkach okre¶lonych w § 8 ust. 2. umowy. c) Zmiana terminu i formy realizacji us³ug - w przypadku zmiany organizacyjnej po stronie Zamawiaj±cego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.nr2.myslowice.prv.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: w Siedzibie Zamawiaj±cego:
SP ZOZ Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia, 41-400 Mys³owice, ul. Bytomska 41
Dzia³ Zamówieñ Publicznych - Budynek Dyrekcji SP ZOZ Szpital nr 2 II piêtro.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 14.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej Szpitalu nr 2 im. dr T. Boczonia ul. Bytomska 41, 41-400 Mys³owice.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MYS£OWIC
- "Zakup 1 szt. samochodu typu PICUP z napêdem 4x4 dla Komendy Miejskiej Pañstwowej Stra¿y Po¿arnej w Mys³owicach w 2025 r."
- SZKOLENIA/WARSZTATY DLA RODZIN ZASTÊPCZYCH I PROWADZ¡CYCH RODZINNE DOMY DZIECKA
- PSYCHOTERAPIA INDYWIDUALNA
- Dostawa produktów leczniczych do programu lekowego pn. Leczenie pacjentów z chorobami siatkówki dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mys³owicach
- Zawarcie umowy na dostawy worków foliowych do gromadzenia odpadów komunalnych w Mie¶cie Mys³owice w roku 2026
- Psychoterapia rodzinna
wiêcej: przetargi w Mys³owicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³ugi pralnicze przedmiotów umundurowania i wyekwipowania, odzie¿y ochronnej i roboczej oraz odzie¿y medycznej, w tym us³ugi prania wodnego i chemicznego, us³ugi dezynfekcji obuwia(...)
- Us³uga prania bielizny po¶cielowej (poszwy, poszewki, prze¶cierad³a) oraz obrusów, zas³on, firanek, koców, ko³der, poduszek, rêczników dla domów studenckich Polit Rzeszowskiej przez okres 24 mies.
- Us³uga prania i czyszczenia chemicznego oraz us³ugê dezynfekcji obuwia dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu oraz jednostek bêd±cych na jej zaopatrzeniu w 2026 r.
- Us³uga prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej
- Us³ugi pralnicze wraz z transportem dla jednostek UMCS w Lublinie
- ¦wiadczenie us³ug pralniczych dla Domów Pomocy Spo³ecznej bêd±cych jednostkami organizacyjnymi Gminy Miasto Szczecin
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





