Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-06-15
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Olsztyn: ochrona fizyczna obiektu i posesji Inspektoratu ZUS w Działdowie przy ul. Waryńskiego 13
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie, do kontaktów: Joanna Ustaszewska, Plac Konsulatu Polskiego 4, 10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5212457, fax 089 5350228, e-mail: ustaszewskaj@zus.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie, Maria Skibińska, ul. Mickiewicza 2, 10-548 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5212477, fax 089 5212457, e-mail: skibinskam@zus.pl, www.zus.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie, Maria Skibińska, ul. Mickiewicza 2, 10-548 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5212477, fax 089 5212457, e-mail: skibinskam@zus.pl, www.zus.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie, Maria Skibińska, ul. Mickiewicza 2, 10-548 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5212477, fax 089 5212457, e-mail: skibinskam@zus.pl, www.zus.pl.
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ochrona fizyczna obiektu i posesji Inspektoratu ZUS w Działdowie przy ul. Waryńskiego 13. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna w obiekcie i na posesji Inspektoratu ZUS przy ul. Waryńskiego 13 w Działdowie, która ma na celu: - zapewnienie bezpieczeństwa pracowników, - zapewnienie bezpieczeństwa interesantom, - ochrona budynku i wyposażenia. Ochrona obiektu będzie wykonywana całodobowo we wszystkie dni robocze, dni wolne od pracy i święta przez jednego pracownika ochrony posiadającego licencję 1 - go stopnia, wyposażonego w ustawowe środki przymusu bezpośredniego i własne środki łączności. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Inspektorat ZUS w Działdowie. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Przetarg nieograniczony poniżej 60 000 euro, ale prowadzony zgodnie z przepisami dla zamówień powyżej 60 000 euro, ponieważ jest on częścią składową zamówienia powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 30.09.2005; data zakończenia: 30.09.2006;
III.1) Wymagane wadium: 1000.00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, a mianowicie: 1. posiadają uprawnienia do wykonania zamówienia i na dowód spełniania tego warunku złożą: a) odpowiednie oświadczenie, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, c) koncesję MSWiA w zakresie ochrony osób i mienia 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - tzn. dysponowaną minimum 4 osobami, które posiadają licencję pracownika ochrony pierwszego stopnia . Spełnieniem tego warunku będzie złożenie odpowiedniego oświadczenia 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wyrażającej się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 80 000 zł. Spełnieniem tego warunku jest dołączenie odpowiedniego dokumentu ubezpieczenia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 i na dowód tego złożą: a) odpowiednie oświadczenie, b) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego, c) aktualne zaświadczenia z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego i naczelnika Urzędu Skarbowego. 5. Wpłacą wadium w wysokości 1 000,00 zł.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 29.06.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 29.06.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: do 25.08.2005. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.06.2005, godzina 12:00, Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie ul. Mickiewicza 2, 10-548 Olsztyn pok. 202.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 08.06.2005.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa sukcesywna pipet automatycznych wraz z końcówkami do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- "Remont dachu budynku nr 2 przy ul. Saperskiej 1 w Olsztynie"
- Świadczenie usług hotelowo-gastronomicznych na potrzeby organizacji "XVII Kongresu Polskiego Towarzystwa Nauk Weterynaryjnych" dla Wydziału Medycyny Weterynaryjnej
- Kompleksowa obsługa informatyczna GDDKiA Oddział w Olsztynie wraz z podległymi jednostkami
- "Dostawa oprogramowania na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie."
- Przebudowa wewnętrznej instalacji gazu i kotłowni gazowej oraz montaż instalacji solarnych w budynku socjalno - mieszkalnym w Domu Pomocy Społecznej w Turowie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona obiektów i sprzątanie pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o.
- "Bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie, w 2024 roku, część 2."
- "Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia oraz całodobowego nadzoru nad urządzeniami systemu monitorowania budynków Sądu Rejonowego w Oświęcimiu"
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie pod adresami: - Plac Jagielloński 1, 98-300 Wieluń (siedziba główna), (...)
- Świadczenie usług ochrony dla Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych w Warszawie
- "Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Inkubatora Przedsiębiorczości w Lubinie przy ul. 1 Maja 3A". (2)
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.