eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mirzec › Dostawa wraz z montażem mebli i sprzętu w nowo realizowanym budynku Przedszkola Publicznego w Mircu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-08-17

Mirzec: Dostawa wraz z montażem mebli i sprzętu w nowo realizowanym budynku Przedszkola Publicznego w Mircu
Numer ogłoszenia: 280750 - 2009; data zamieszczenia: 17.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 71454 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mirzec, Mirzec Stary 9, 27-220 Mirzec, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2713033, faks 041 2713033.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem mebli i sprzętu w nowo realizowanym budynku Przedszkola Publicznego w Mircu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli i sprzętu w nowo realizowanym budynku Przedszkola Publicznego w Mircu. Rozmieszczenie pomieszczeń, ich powierzchnia oraz wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2, 2a i 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wyposażenie i montaż wyposażenia w sprzęt i meble w nowo realizowanym budynku przedszkola publicznego w Mircu obejmuje: - Wyposażenia pomieszczeń sal zajęć i pomieszczeń administracyjnych - zadanie nr1, -Wyposażenia pomieszczeń kuchni, pralni i pozostałych - zadanie nr 2. Zadanie nr 1 dotyczy dostawy mebli przedszkolnych i biurowych. Szczegółowe parametry wymagane oraz inne wymagania Zamawiającego wyszczególnione są w tabeli załącznika nr 2 . Zadanie nr 2 dotyczy dostawy sprzętu pomieszczeń kuchni i pralni oraz pozostałych pomieszczeń pomocniczych. Szczegółowe parametry wymagane oraz inne wymagania Zamawiającego wyszczególnione są w tabeli stanowiącej załącznik nr 2 i 2a. W zakresie zadań 1 i 2 oferta musi zawierać opis informacji oferowanych mebli z podaniem producenta, modelu, oznaczeń itp. 4.2. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia. 1) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2) Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem na koszt własny i na własne ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 3) Dostarczony sprzęt wymagający montażu zostanie zamontowany przez wykonawcę zadania...

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.14.32.00 - Meble do jadalni 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.22.10.00 - Sprzęt kuchenny .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 142419.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie pn. Budowa Przedszkola Publicznego w Mircu z jednym oddziałem dla dzieci niepełnosprawnych, niezbędną infrastrukturą oraz placami zabaw, boiskami i górką saneczkową dofinansowywane będzie w ramach RPO Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013, oś priorytetowa 5. Wzrost jakości infrastruktury społecznej oraz inwestycje w dziedzictwo kulturowe,turystykę i sport, działanie 5.2 ,,Podniesienie jakości usług publicznych poprzez wspieranie placówek edukacyjnych i kulturalnych.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wyposażenia pomieszczeń sal zajęć i pomieszczeń administracyjnych.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.05.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Produkcyjne AKMA, ul. Długa 43, 27-220 Niedomice, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 39979.00
  • Oferta z najniższą ceną: 38865.00 oferta z najwyższą ceną: 61470.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Wyposażenia pomieszczeń kuchni, pralni i pozostałych

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.05.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Produkcyjno-Usługowe ZUBER, plac Legionów 8, 50-047 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 102440.00
  • Oferta z najniższą ceną: 79932.00 oferta z najwyższą ceną: 113220.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.