Ogłoszenie z dnia 2007-05-17
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Pionki: instalacja sieci komputerowej w ramach realizacji Projektu pt. \ Informatyzacja SPZZOZ w Pionkach\ w ramach Priorytetu 1 - Rozbudowa i modernizacja infrastruktury służącej wzmocnieniu konkurencyjności regionów Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Katarzyna Świdzikowska, ul. Sienkiewicza 11, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 048 6121866, fax 048 6121381, e-mail: elzam.publ.spzzoz.pionki@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.spzzozpionki.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: instalacja sieci komputerowej w ramach realizacji Projektu pt. \ Informatyzacja SPZZOZ w Pionkach\ w ramach Priorytetu 1 - Rozbudowa i modernizacja infrastruktury służącej wzmocnieniu konkurencyjności regionów. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 7. Główne miejsce świadczenia usług: Projekt zostanie zlokalizowany na terenie województwa mazowieckiego, w powiecie radomskim, w gminie Pionki, w różnych budynkach SPZZOZ w Pionkach. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania jest instalacja sieci komputerowej zgodnie z Projektem: \Logicznej Instalacji Komputerowej\ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na stronie internetowej: www.spzzozpionki.pl - załącznik nr 2 do SIWZ 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oświadczenie wykonawcy, że wszystkie dostarczone urządzenia i materiały w ramach realizacji umowy są dopuszczone do obrotu w rozumieniu powszechnie obowiązujących przepisów prawa i wymogi te potwierdzone są odpowiednimi dokumentami: atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności itp. - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.53.10.00 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej Kod CPV wg słownika 2008: 72.71.00.00 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej Oryginalny kod CPV: 72.30.00.00 - Usługi w zakresie danych Kod CPV wg słownika 2008: 72.30.00.00 - Usługi w zakresie danych Oryginalny kod CPV: 72.53.20.00 - Usługi w zakresie rozległej sieci komputerowej Kod CPV wg słownika 2008: 72.72.00.00 - Usługi w zakresie rozległej sieci komputerowej Oryginalny kod CPV: 72.53.00.00 - Usługi w zakresie sieci komputerowej Kod CPV wg słownika 2008: 72.70.00.00 - Usługi w zakresie sieci komputerowej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres przedmiotowy postępowania obejmuje instalację sieci komputerowej. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.07.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1000.00 PLN (jeden tysiąc) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art.22 ust.1 ustawy i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. 2006, Nr 164, poz 1163 ze zm., dalej ustawa) Warunki finansowe i płatności: termin płatności - zapłata wynagrodzenia wykonawcy nastąpi na podstawie protokołu końcowego wykonania i odbioru robót i faktury końcowej w ciągu 30 dni od doręczenia zamawiającemu protokołu końcowego wykonania i odbioru robót i faktury Warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: Oferowany przez wykonawców przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i do używania, spełniać wymagania zasadnicze zgodne z wymaganiami prawa wspólnotowego i polskiego, spełniać wymagania jakościowe oraz posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podstawę oceny czy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia stanowią oświadczenia i dokumenty, które wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez stwierdzenie spełnia / nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do realizacji zamówienia, spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących dokumentów i oświadczeń: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią art.22 ust.1 ustawy - według wzoru przedstawionego w załączniku nr 3 do SIWZ, 3. Oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy - według wzoru przedstawionego w załączniku nr 4 do SIWZ, 4. Wykaz wykonanych co najmniej 1 instalacji sieci komputerowej w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i o wartości co najmniej równej 70% wartości złożonej przez wykonawcę ceny brutto oferty usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia, że usługi te zostały wykonane należycie - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć referencje potwierdzające ich należyte wykonanie. Uwaga: Wykonawca musi dołączyć referencje do każdej pozycji wymienionej w powyższym wykazie. Przez nie dołączenie referencji rozumiane będzie, że Wykonawca nie jest w stanie udokumentować należytego wykonania zamówienia i w takim przypadku będzie to skutkować wykluczeniem Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 3 Ustawy 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 6. Oświadczenie wykonawcy, że wszystkie dostarczone urządzenia i materiały w ramach realizacji umowy są dopuszczone do obrotu w rozumieniu powszechnie obowiązujących przepisów prawa i wymogi te potwierdzone są odpowiednimi dokumentami: atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności itp. - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. 7. Dowód wniesienia wadium w wysokości 1.000,00 PLN
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzozpionki.pl. Opłata: 25 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Sposób uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia: do 31.05.2007 można odebrać osobiście lub za pobraniem pocztowym) na podstawie wniosku wykonawcy o przekazanie specyfikacji. Udostępnienie SIWZ jest odpłatne, cena specyfikacji:25,00 PLN lub pobrać na stronie internetowej:www.spzzozpionki.pl. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2007 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 31.05.2007, godzina 10:45, Siedziba zamawiającego, tj. ul. Sienkiewicza 11, 26 - 670 Pionki, pokój Sekcja Zamówień Publicznych.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w 50% w ramach Zintegrowanego Programu Operacjego Rozwoje Regionalnego. Projekt: Informatyzacja Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pionkach 2) Informacje dodatkowe: Informacje dodatkowe: 1.Miejsce składania ofert: Siedziba zamawiającego, tj. ul. Sienkiewicza 11, 26 - 670 Pionki, sekretariat 2.Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: SZP - 15 / 2007 3.Zakres dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę), jakich zamawiający żąda dla potwierdzenia spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu pozostaje w zgodności z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (DZ. U. 2006r. Nr 87, poz.605) 4.Osoba uprawniona do porozumiewania się z wykonawcami: starszy referent - mgr Katarzyna Świdzikowska, tel./fax (48) 612 18 66 w godz. 07:30-14:30, e-mail: k.swidzikowska@spzzozpionki.pl 5.Projekt zostanie zlokalizowany na terenie województwa mazowieckiego, w powiecie radomskim, w gminie Pionki, w budynkach SPZZOZ w Pionkach, mającego siedzibę przy ul. Sienkiewicza 11; 26 - 670 Pionki. Zakład mieści się w kilku budynkach położonych w różnych częściach miasta. Projekt realizowany będzie w następujących budynkach SPZZOZ położonych przy następujących ulicach: Ul. 15 - Stycznia Ul. Harcerska Ul. Sienkiewicza 6.Przedmiot zamówienia opisano w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji, zgodnie z postanowieniami art. 29 ust.2 ustawy. Jeżeli przy określeniu przedmiotu zamówienia użyto określeń wskazujących znaki towarowe, patenty lub pochodzenie produktu wówczas należy mieć na uwadze, że takiemu wskazaniu towarzyszą wyrazy \lub równoważne\ co oznacza produkty o takiej samej lub wyższej jakości. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.05.2007.
INNE PRZETARGI Z PIONEK
- Remont ulicy Ciepłowniczej w Pionkach o długości 485 m
- Modernizacja magazynu oraz doposażenie bazy magazynowej w sprzęt niezbędny do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
więcej: przetargi w Pionkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych
- Dostawa, montaż oraz konfiguracja zintegrowanego systemu zarządzania siecią i systemu monitorowania bezpieczeństwa IT, wraz z przeprowadzeniem szkoleń dla personelu
- Rozbudowa systemu bazodanowego Muza dla Muzeum Zamkowego w Sandomierzu
więcej: Usługi w zakresie danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





