eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › wykonanie komputerowej bazy danych ewidencji technicznej i majątkowej wybranych dróg i obiektów inżynierskich na terenie Miasta Gdańska - ETAP VIII



Ogłoszenie z dnia 2005-06-15

POZYCJA 28067

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Gdańsk: wykonanie komputerowej bazy danych ewidencji technicznej i majątkowej wybranych dróg i obiektów inżynierskich na terenie Miasta Gdańska - ETAP VIII Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku, do kontaktów: Mańkowska Barbara, ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3412041, fax 058 3416758, e-mail: info@zdiz.gda.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku, Podsiadłowski Łukasz, ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5244522, fax 058 3416758, e-mail: info@zdiz.gda.pl, www.zdiz.gda.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 72. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie komputerowej bazy danych ewidencji technicznej i majątkowej wybranych dróg i obiektów inżynierskich na terenie Miasta Gdańska - ETAP VIII. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zamówienie obejmuje założenie komputerowej bazy danych ewidencji technicznej i majątkowej wybranych dróg i obiektów inżynierskich na terenie miasta Gdańska - etap VIII, zgodnie z SIWZ oraz wykonanie nowej bądź pozyskanie i modyfikację dotychczasowej aplikacji DROGI, obsługującej przedmiotową bazę danych. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Gdańsk. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.32.00.00 - Usługi bazy danych Kod CPV wg słownika 2008: 72.32.00.00 - Usługi bazy danych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 1) Określenie rodzaju i aktualności podkładów mapowych możliwych do pozyskania z zasobu geodezyjnego prowadzonego przez Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Gdańsku. 2) Opracowanie w postaci numerycznej treści sytuacyjno - wysokościowej wraz z uzbrojeniem podziemnym przedmiotowych ulic. 3)Inwentaryzacja terenowa elementów ulic, obiektów inżynierskich zlokalizowanych w pasach drogowych wskazanych dróg publicznych na terenie Gdańska. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 112;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium - 1.500 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Podstawą płatności będzie protokół odbioru, który będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury za wykonany i odebrany przedmiot zamówienia. Faktura będzie płatna w terminie 21 dni od daty wpływu. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: dopuszczone ustawą Prawo Zamówień Publicznych. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą uczestniczyć wykonawcy którzy: 1) zrealizowali w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej 1 opracowanie o całkowitej wartości nie mniejszej niż 50.000 zł, w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno - wysokościowych i opracowywania ich wyników; spełnienie warunku opisanego w pkt 1 poprzez przedstawienie wykazu opracowań wg zał. do SIWZ oraz złożenie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie opracowań. 2) zrealizowali w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej 1 opracowanie o całkowitej wartości nie mniejszej niż 50.000 zł, w zakresie geodezyjnych pomiarów realizacyjnych i inwentaryzacyjnych; spełnienie warunku opisanego w pkt 2 poprzez przedstawienie wykazu opracowań wg zał. do SIWZ oraz złożenie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie opracowań, wyklucza się możliwość dokumentowania przez wykonawców doświadczenia poprzez wykazywanie realizacji map do celów projektowych. 3) zrealizowali w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej 1 opracowanie o charakterze, złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia i całkowitej wartości nie mniejszej niż 100.000 zł, w zakresie obsługi geograficznych (GIS) baz danych (graficznych i opisowych); spełnienie warunku opisanego w pkt 3 poprzez przedstawienie wykazu opracowań wg zał. do SIWZ oraz złożenie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie opracowań. 4) dysponują kadrą kierowniczą (minimum 1 osoba) zespołów geodezyjnych przewidzianych do realizacji niniejszego zamówienia legitymującą się zaświadczeniami wydanymi przez Główny Urząd Geodezji i Kartografii w zakresie: wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych i opracowywania ich wyników oraz geodezyjnych pomiarów realizacyjnych i inwentaryzacyjnych; spełnienie warunku opisanego w pkt 4 poprzez wskazanie osoby (osób) wg zał. do SIWZ oraz złożenie zaświadczeń wydanych przez Główny Urząd Geodezji i Kartografii w zakresie wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych i opracowywania ich wyników oraz w zakresie geodezyjnych pomiarów realizacyjnych i inwentaryzacyjnych. 5) dysponują kadrą techniczną (minimum 3 osoby) posiadającą doświadczenie w obsłudze geograficznych (GIS) baz danych (graficznych i opisowych) oraz wykażą się co najmniej jednym opracowaniem wykonanym w MapInfo Professional w zakresie tworzenia aplikacji obsługujących bazy danych w zakresie tematyki związanej z ewidencją dróg; spełnienie warunku opisanego w pkt 5 poprzez wskazanie osób wg zał. do SIWZ. 6) dysponują minimum 1 osobą przewidzianą do realizacji niniejszego zamówienia, która legitymuje się Uprawnieniami Rzeczoznawcy Majątkowego zgodnie z Ustawą o Gospo¬darce Nieruchomościami z dnia 21.08.1997r. (Dz.U. nr 115 poz.741 z późn. zmianami); spełnienie warunku opisanego w pkt 6 poprzez wskazanie osoby wg zał. do SIWZ oraz złożenie Uprawnień Rzeczoznawcy Majątkowego. 7) posiadają sprzęt oraz oprogramowanie komputerowe umożliwiające realizację prac będących przedmiotem zamówienia (w tym dysponują co najmniej 1 licencją na MapInfo Professional w wersji 6.0 lub nowszej); spełnienie warunku opisanego w pkt 7 poprzez złożenie oświadczenia o posiadaniu sprzętu i oprogramowania komputerowego wg zał. do SIWZ. 8) oświadczą, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych oraz spełniają warunki art.22 ust.1 PZP; spełnienie warunku opisanego w pkt 8 poprzez złożenie wypełnionego zał. do SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Aktualny odpis z właściwego Rejestru albo aktualne zaświadczenie w wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym z art.24 ust.1 pkt 9 ustawy PZP lub aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym z art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Zaświadczenia wydane przez Główny Urząd Geodezji i Kartografii Uprawnienia Rzeczoznawcy Majątkowego zgodnie z Ustawą o Gospodarce Nieruchomościami z dnia 21.08.1997r. (Dz.U. nr 115 poz.741 z późn. zmianami). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: Sygn. akt: 26/B/UD/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 01.08.2005, cena - 5,2 PLN. Warunki i sposób płatności: kasa Zarządu Dróg i Zieleni w Gdańsku w godz. 7-9 i 12-14. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 01.08.2005 godzina 08:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Maciej Radowicz, Krzysztof Małkowski, Łukasz Podsiadłowski, Piotr Jurkiewicz, Roman Podobiński. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 01.08.2005, godzina 09:00, siedziba Zamawiającego - ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, bud. A, pok. 3.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 08.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.