eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Dostawa sprzętu biurowo-kwaterunkowego do modernizowanego budynku nr 40 komendy NOSG w Chełmie przy ul. Trubakowskiej 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-23

Chełm: Dostawa sprzętu biurowo-kwaterunkowego do modernizowanego budynku nr 40 komendy NOSG w Chełmie przy ul. Trubakowskiej 2
Numer ogłoszenia: 280663 - 2008; data zamieszczenia: 23.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadbużański Oddział Straży Granicznej , ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5685900, fax. 082 5685716.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nosg.sg.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu biurowo-kwaterunkowego do modernizowanego budynku nr 40 komendy NOSG w Chełmie przy ul. Trubakowskiej 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I Biurko pod komputer - sztuk 28, Stół okolicznościowy ( konferencyjny) - sztuk 4, Stolik pod telefon - sztuk 18, Krzesło miękkie na metalowej podstawie (konferencyjne) - sztuk 50, Krzesło miękkie na metalowej podstawie (konferencyjne) - sztuk 22, Ławka do poczekalni 3-os. -sztuk 4, Krzesło obrotowe z podłokietnikami - sztuk 25, Krzesło obrotowe z podłokietnikami - sztuk 4, Krzesło twarde na metalowej podstawie (stołówkowo-świetlicowe) - sztuk 6, Szafa ubraniowa dwudrzwiowa - sztuk 13, Szafa biurowa dwudrzwiowa z półkami - sztuk 37, Szafa biurowa - sztuk 1, Stolik pod komputer - sztuk 4, Stół kwadratowy na metal. podst. - sztuk 13, Szafka kuchenna stojąca dwudrzwiowa pod zlewozmywak- sztuk 1, Szafka kuchenna stojąca dwudrzwiowa - sztuk 17, Szafka kuchenna stojąca jednodrzwiowa - sztuk 1, Szafka kuchenna wisząca dwudrzwiowa - sztuk 15, Witryna oszklona - sztuk 2, Zestaw biurowy (system) - komplety 3. CZĘŚĆ II Szafa kartotekowa metalowa (osiem szuflad) - sztuk 1 Szafa stalowa dwudrzwiowa na akta - sztuk 1, Pojemnik na śmieci samogaszący- sztuk 28, Regał magazynowy metalowy skręcany - sztuk 3, Wieszak stojący metalowy - sztuk 22, Szafa metalowa BHP - sztuk 9, Wózek ROL-MOP - sztuk 1..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.12.11.00 - Biurka 39.12.12.00 - Stoły 39.14.33.10 - Stoliki 39.11.20.00 - Krzesła 39.14.13.00 - Szafy 39.13.21.00 - Szafy na akta 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.22.43.50 - Śmietniczki 39.13.60.00 - Wieszaki na odzież .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z dnia 9 lutego 2004 r. Nr 19, poz. 177 ze zm.) zwanej dalej ustawą, tj.: 1) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie przez zamawiającego na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów wymienionych w dziale III SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą złożoną na formularzu stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ należy złożyć: 1) oświadczenie (wg załączonego wzoru zał. nr 3) o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) pełnomocnictwo o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - w przypadku składania oferty wspólnej (w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie). 2. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w pkt 2, składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadbużański Oddział Straży Granicznej, 22-100 Chełm, ul. Trubakowska 2 - Sekcja Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2008 godzina 13:00, miejsce: NOSG, 22-100 Chełm, ul. Trubakowska 2 - Kancelaria Jawna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Meble biurowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli biurowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.12.11.00-7, 39.11.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Meble i wyposażenie metalowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli i wyposażenia metalowego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.50-6, 39.13.60.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.