eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › dostawa informatycznego systemu wspomagającego ewidencję środków trwałych i niskocennych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-05-29

POZYCJA 28055

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Rybnik: dostawa informatycznego systemu wspomagającego ewidencję środków trwałych i niskocennych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku, do kontaktów: Katarzyna Krupa (w zakresie formalnym)tel. 0-32 42 91 288, Łukasz Małoszyc (w zakresie merytorycznym) tel. 0-32 42 91 558, ul. Energetyków 46, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 0324291000, 4291288, fax 032 4291225, e-mail: zampub@szpital.rybnik.pl, www.szpital.rybnik.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku, Oferty należy składać w sekretariacie, budynek Administracji, pok. 23, ul. Energetyków 46, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 0324291000, 4291288, fax 032 4291225, e-mail: zampub@szpital.rybnik.pl, www.szpital.rybnik.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa informatycznego systemu wspomagającego ewidencję środków trwałych i niskocennych. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa informatycznego systemu wspomagającego ewidencję środków trwałych i niskocennych dla szpitala. Termin realizacji umowy wynosi 14 dni od daty jej podpisania, przy czym pełną obsługę serwisową systemu Wykonawca zapewni w całym okresie trwania gwarancji. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: SPZOZ WSS Nr 3, ul. Energetyków 46, 44-200 Rybnik. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 31.22.45.00 - Terminale Kod CPV wg słownika 2008: 31.22.45.00 - Terminale Oryginalny kod CPV: 32.44.20.00 - Wyposażenie terminali Kod CPV wg słownika 2008: 32.44.20.00 - Wyposażenie terminali Oryginalny kod CPV: 25.24.13.10 - Etykiety samoprzylepne Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.28.00 - Etykiety samoprzylepne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie z grupy CPV 302 (urządzenia komputerowe): niniejsze zamówienie obejmuje dostawę informatycznego systemu wspomagającego ewidencję środków trwałych i niskocennych dla szpitala. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 14;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Kwota wadium: 500 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zgodnie z zapisami specyfikacji istotnych warunków zamówienia (płatność przelewem). 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych i warunki wymienione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, co potwierdzą stosownymi dokumentami określonymi w tej specyfikacji. W szczególności zamawiający wymaga złożenia dokumentów wymienionych poniżej. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt 1, 4, 5 i 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: jak w punkcie III.2.1.1). 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Warunkiem udziału w postępowaniu jest zrealizowanie co najmniej 2 dostaw informatycznego systemu wspomagającego ewidencję środków trwałych i niskocennych o wartości nie mniejszej niż 20 000 zł każda. Wymaganym dokumentem będzie (wg § 1 ust. 2 pkt 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy) wykaz wykonanych w okresie 3 lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, potwierdzający realizację ww. dostaw oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2006/S 77 - 80733 z dnia 21.04.2006. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: DE/EIS-06-pPN/17-2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 07.07.2006, cena - 7,5 PLN. Warunki i sposób płatności: W przypadku odbioru siwz u zamawiającego - płatność w kasie, w przypadku przesłania - za pobraniem. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 10.07.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 10.07.2006, godzina 10:30, Sala konferencyjna w budynku Administracji na parterze.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Wzory wniosków o wydanie lub przesłanie za zaliczeniem pocztowym specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostępne są na stronie internetowej szpitala, wydawanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia u zamawiającego - w godzinach pracy kasy, tj. 9:00-13:00; cena specyfikacji istotnych warunków zamówienia podana w pkt IV.3.2) nie obejmuje kosztów przesłania. 5) Data wysłania ogłoszenia: 19.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.