eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulechówPEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU w ramach zadaniaPrzebudowa przyszkolnych obiektów sportowych przy Zespole Szkół w Sulechowie..

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-08-17

Sulechów: PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU w ramach zadania: Przebudowa przyszkolnych obiektów sportowych przy Zespole Szkół w Sulechowie..
Numer ogłoszenia: 280508 - 2009; data zamieszczenia: 17.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 247416 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulechów, Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3851120, faks 068 3854686.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU w ramach zadania: Przebudowa przyszkolnych obiektów sportowych przy Zespole Szkół w Sulechowie...

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania pełnienie, w imieniu Gminy Sulechów, funkcji inspektora nadzoru, w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą Przebudowa przyszkolnych obiektów sportowych przy Zespole Szkół w Sulechowie. 2. W zakres robót do nadzorowania wchodzą roboty rozbiórkowe, budowa boiska wielofunkcyjnego, bieżni czterotorowej prostej i skoczni do skoku w dal, odwodnienie oraz ukształtowanie terenu i zieleni oraz budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych, drogi, dojścia i ogrodzenia oraz oświetlenia terenu, a także dostawa i montaż sprzętu sportowego i trybun. 3. Nadzorowane roboty wykonywane będą na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez P.U.P.I. PLAN Sp. z o. o. z siedzibą w Zielonej Górze przy ul. Browarnej 1, zatwierdzonej decyzją o pozwoleniu na budowę nr 368/07 z dnia 26.04.2007 r. Starosty Zielonogórskiego. 4. Do obowiązków Wykonawcy, jako inspektora nadzoru, należeć będzie w szczególności: 1) pełnienie roli inspektora nadzoru inwestorskiego, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, poprzez regularne wizytowanie budowy, sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z projektem, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, jak również monitorowanie postępu robót; 2) koordynacja pracy zespołu inspektorów nadzoru; 3) dopilnowanie montażu przez wykonawcę robót budowlanych tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 4) sprawdzanie rozliczeń finansowych wykonawcy robót budowlanych pod względem zgodności z harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz kontrola prawidłowości dokumentów rozliczeniowych wykonawcy robót; 5) opiniowanie, wnioskowanych przez wykonawcę robót budowlanych, zmian w harmonogramie rzeczowo-finansowym robót; 6) organizowanie narad przy udziale przedstawicieli Zamawiającego, wykonawcy robót budowlanych i innych uczestników procesu inwestycyjnego, jak również organizowanie cyklicznych narad technicznych dotyczących realizacji robót, co najmniej jeden raz w miesiącu lub częściej, jeżeli zajdzie taka potrzeba lub na wniosek Zamawiającego, oraz kierowanie w/w naradami; 7) sporządzanie protokołów z narad technicznych; 8) bieżące kontrolowanie wpisów dokonywanych w dzienniku budowy; 9) nadzór nad obsługą geodezyjną i potwierdzanie wykonania pomiarów wpisami do dziennika budowy; 10) współpraca z autorami projektu budowlanego i nadzorem autorskim; 11) rozstrzyganie, w porozumieniu z kierownikiem budowy, wątpliwości natury technicznej powstałych w okresie realizacji robót, 12) stałe konsultacje i doradztwo fachowe w imieniu i na rzecz Zamawiającego; 13) przestrzeganie terminów wynikających z umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a wykonawcą robót budowlanych; 14) egzekwowanie postanowień umowy zawartej z wykonawcą robót budowlanych oraz postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia w trakcie realizacji robót budowlanych; 15) egzekwowanie uprawnień Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady i gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane; 16) utrzymanie na bieżąco łączności między wszystkimi uczestnikami procesu inwestycyjnego, a także z przedstawicielami Zamawiającego we wszystkich sprawach dotyczących realizacji i rozliczenia robót; 17) składanie, w terminie do 3 dni po upływie każdego miesiąca realizacji umowy, sprawoz-dań z realizacji zadania oraz przyczyn ewentualnych odstępstw w stosunku do harmonogramu rzeczowo-finansowego; 18) kontrolowanie gospodarki materiałowej oraz dokonywanie sprawdzenia jakości materiałów i wyrobów, przed ich wbudowaniem, pod kątem dopuszczenia do stosowania w budownictwie - zgodnie z obowiązującymi w tym względzie przepisami prawa, a w szczególności zapobieganie stosowaniu wyrobów wadliwych, względnie nie dopuszczonych do obrotu lub stosowania w budownictwie; 19) zatwierdzanie, przy udziale przedstawicieli Zamawiającego, przedstawianych przez wykonawcę robót budowlanych propozycji rozwiązań materiałowych; 20) sprawdzanie zgodności przedstawianych przez wykonawcę robót budowlanych atestów, certyfikatów oraz kart gwarancyjnych na wbudowane materiały i urządzenia ze stanem faktycznym; 21) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad; 22) kontrolowanie postępu robót oraz zatwierdzanie rysunków wykonawczych i powykonawczych oraz harmonogramów rzeczowo-finansowych; 23) dokonywanie odbiorów robót budowlanych zgodnie z postanowieniami umowy o roboty budowlane; 24) dokumentowanie czynności odbioru, w szczególności sporządzanie wszelkich protokołów odbiorów, w tym protokołu odbioru końcowego, notatek itp., kompletowanie dokumentów odbioru, protokołów badań i sprawdzeń, atestów, certyfikatów, kart gwarancyjnych, prób i pomiarów; 25) wykonanie w 2 egzemplarzach pełnej dokumentacji fotograficznej z realizacji budowy w wersji drukowanej i elektronicznej - w/w dokumentację z realizacji budowy Wykonawca ma obowiązek przekazać protokolarnie Zamawiającemu nie później, niż w dniu doręczenia Zamawiającemu ostatniej faktury VAT; 26) kompletowanie dokumentów niezbędnych do zawiadomienia o zakończenia budowy oraz przekazania obiektu do użytkowania; 27) niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego o konieczności wykonania robót nie objętych umową z wykonawcą robót budowlanych, niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego, celem podjęcia stosownej decyzji; bez zgody Zamawiającego Wykonawca nie jest upoważniony do wydawania wykonawcy robót budowlanych polecenia wykonania tych robót; 28) sporządzanie, po uprzedniej konsultacji z Zamawiającym, protokołów konieczności wykonania robót, o których mowa w pkt. 27 powyżej, wraz ze szczegółowym uzasadnieniem; 29) weryfikowanie konieczności wykonania robót, o których mowa w pkt. 27 powyżej, oraz kosztorysów dotyczących wykonania tych robót; 30) prowadzenie rozliczeń budowy w sposób umożliwiający prawidłowe sporządzenie dowodów wytworzenia środka trwałego (OT); 31) udział w kontrolach i przeglądach przeprowadzanych przez instytucje do tego upoważnione: a) w okresie do uzyskania pozwolenia na użytkowanie włącznie; b) w okresie po uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie; 32) organizowanie i uczestniczenie, w okresie gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, w przeglądach gwarancyjnych wynikających z umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym i wykonawcą robót budowlanych; do dnia upływu terminu gwarancji jakości Wykonawca powinien być dostępny na każde żądanie Zamawiającego; 33) sporządzanie dokumentacji z przeglądu gwarancyjnego obejmującej: wykaz usterek i wad, podanie zaleceń odnośnie ich usunięcia oraz sporządzanie wezwań do usunięcia usterek i wad w okresie gwarancji jakości; 34) dokonywanie odbioru robót realizowanych przez wykonawcę robót w wykonaniu gwarancji jakości lub uprawnień Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady, w tym w szczególności sprawdzanie poprawności usunięcia usterek i wad stwierdzonych podczas przeglądów gwarancyjnych, a nadto sporządzanie dokumentacji odbioru w/w robót, w tym zwłaszcza protokołów odbioru; 35) podejmowanie innych racjonalnych działań, nie wymienionych powyżej, które zabezpieczać będą interes Zamawiającego i przyczynią się do sprawnego oraz prawidłowego zrealizowania zadania inwestycyjnego. 5. Obowiązki, o których mowa w ust. 4 powyżej, wykonywane będą w okresie realizacji robót budowlanych, na terenie budowy lub poza nim, stosownie do potrzeb zaistniałych w toku realizacji robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.63.10.00 - Usługi nadzoru technicznego 71.63.13.00 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 21200.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Realizacji Inwestycji BUD- INWEST Sp. z o.o., ul. Ptasia 2a, 65-520 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 21200.00
  • Oferta z najniższą ceną: 21200.00 oferta z najwyższą ceną: 25000.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.