eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie dróg w 2008 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-10-23

Zawiercie: Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie dróg w 2008 r.
Numer ogłoszenia: 280495 - 2008; data zamieszczenia: 23.10.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 211384 - 2008r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Zawiercie, ul. Leśna 2, Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, fax 032 6721513.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie dróg w 2008 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie dróg w 2008 r. Zakres zamówienia obejmuje: Zadanie 1 Bieżące remonty cząstkowe nawierzchni asfaltobetonowych (uzupełnianie ubytków) jezdni dróg publicznych gminnych, dróg wewnętrznych Gminy Zawiercie o łącznej długości 95 km oraz parkingów na terenie Miasta Zawiercie. Zakres zamówienia obejmuje: - remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno - asfaltowymi, - regulację pionową studzienek dla kratek ściekowych ulicznych oraz włazów kanałowych. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do stałej kontroli stanu nawierzchni dróg, gwarantującego zapewnienie odpowiedniego bezpieczeństwa. W przypadku powstania ubytków nawierzchni jezdni w pasie drogowym - Wykonawca zobowiązany będzie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego, a miejsce takie zabezpieczyć. Wykonawca zobowiązany będzie pokryć ewentualne roszczenia osób fizycznych bądź prawnych (użytkowników dróg) będące następstwem zdarzeń powstałych w skutek nienależytego wywiązywania się z przedmiotu umowy oraz posiadać ubezpieczenie OC. Zamawiający będzie realizował przedmiot zamówienia poprzez udzielanie zleceń. Termin wykonania prac wyszczególnionych w zleceniu wynosi 14 dni od daty otrzymania zlecenia przez Wykonawcę. Dodatkowo Wykonawca powinien zapewnić całodobową łączność telefoniczną umożliwiającą zgłaszanie nagłych zdarzeń. Wykaz dróg gminnych i dróg wewnętrznych gminy Zawiercie o nawierzchni asfaltobetonowej oraz wykaz parkingów objętych przedmiotem zamówienia stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji. Zadanie 2 Pionowe i poziome oznakowanie dróg publicznych gminnych, dróg wewnętrznych gminy Zawiercie oraz parkingów na terenie miasta Zawiercie. Zakres zamówienia obejmuje: - ustawienie pionowych znaków drogowych - oznakowanie poziome jezdni Oznakowanie należy wykonać zgodnie z załącznikami nr 1-4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. Nr 220, poz. 2181 z 2003r.). Wykonawca zobowiązany będzie do kontroli stanu oznakowania dróg, gwarantującego zapewnienie odpowiedniego bezpieczeństwa. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia oznakowania, czy też jego braku, Wykonawca zobowiązany będzie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego i niezwłocznie odtworzyć brakujące lub zniszczone oznakowanie ; Wykonawca zobowiązany będzie pokryć ewentualne roszczenia osób fizycznych bądź prawnych (użytkowników dróg) będące następstwem zdarzeń powstałych w skutek nienależytego wywiązywania się z przedmiotu umowy oraz posiadać ubezpieczenie OC. Zamawiający będzie realizował przedmiot zamówienia poprzez udzielanie zleceń. Termin wykonania prac wyszczególnionych w zleceniu wynosi 14 dni od daty otrzymania zlecenia przez Wykonawcę. Dodatkowo Wykonawca powinien zapewnić całodobową łączność telefoniczną umożliwiającą zgłaszanie nagłych zdarzeń. Wykaz dróg gminnych i dróg wewnętrznych gminy Zawiercie o nawierzchni asfaltobetonowej oraz wykaz parkingów objętych przedmiotem zamówienia stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej siwz). Przedstawiciel wykonawcy realizującego zamówienie zobowiązany będzie do osobistych kontaktów z pracownikiem Wydziału Infrastruktury Miejskiej UM, w każdy dzień roboczy, o wyznaczonej godzinie, w celu przyjęcia zleceń na wykonanie prac określonych w niniejszym zamówieniu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 106175.04 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie 1 Bieżące remonty cząstkowe nawierzchni asfaltobetonowych (uzupełnianie ubytków) jezdni dróg publicznych gminnych, dróg wewnętrznych Gminy Zawiercie o łącznej długości 95 km oraz parkingów na terenie Miasta Zawiercie.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o., ul. Krzywa 3, 42-400 Zawiercie, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 71133.38
  • Oferta z najniższą ceną: 71133.38 oferta z najwyższą ceną: 71133.38
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie 2 Pionowe i poziome oznakowanie dróg publicznych gminnych, dróg wewnętrznych gminy Zawiercie oraz parkingów na terenie miasta Zawiercie.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo Usługowa INSTALDAR Dzielawski Dariusz, ul. Koziegłowska 78, 42-300 Myszków, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 21695.90
  • Oferta z najniższą ceną: 21695.90 oferta z najwyższą ceną: 23579.20
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.