eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawadostawa samojezdnego agregatu prądotwórczego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-17

POZYCJA 28045

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa samojezdnego agregatu prądotwórczego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Telewizja Polska S.A., Biuro Technologii i Inwestycji, do kontaktów: Eligiusz Kudela, Tel.: 022 547 88 18, Ul. Jana Pawła Woronicza 17, 00-999 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5478801, fax 022 5474271, 5474266, e-mail: Eligiusz.Kudela@waw.tvp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.tvp.pl/zamowienia_publiczne Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Telewizja Polska S.A., Biuro Technologii i Inwestycji, Andrzej Karbowniczek, Bogdan Staszewski i Bogusława Przygodzińska, ul. Jana Pawła Woronicza 17, 00-999 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 547 81 51, fax +48 22 547 44 29, e-mail: Andrzej.Karbowniczek@waw.tvp.pl, Bogdan.Staszewski@waw.tvp.pl, Boguslawa.Przygodzinska@waw.tvp.pl, http://www.tvp.pl/zamowienia_publiczne. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Telewizja Polska S.A., Biuro Technologii i Inwestycji, Maria Wiśniewska, ul. Jana Pawła Woronicza 17, 00-999 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 547 81 51, fax +48 22 547 44 29, e-mail: Maria.M.Wisniewska@waw.tvp.pl, http://www.tvp.pl/zamowienia_publiczne. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Inne:Telewizja Publiczna. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa samojezdnego agregatu prądotwórczego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Warszawa, siedziba Zamawiającego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa agregatu prądotwórczego zabudowanego w kontenerze aluminiowym, zainstalowanym na podwoziu samochodu ciężarowego zwanym dalej samojezdnym agregatem prądotwórczym, który musi być kompletny, sprawny, dobrej jakości i fabrycznie nowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wymagania techniczne - stanowi załącznik nr 1 do s.i.w.z. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Opisy zawierające informacje techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia w postaci szczegółowych danych technicznych publikowanych przez producenta oferowanych produktów, które pozwolą Komisji przetargowej ocenić, czy oferowane produkty spełniają wymagania techniczne zawarte w załączniku nr 1 do s.i.w.z. Dokumenty stanowiące informacje techniczne mogą być sporządzone jedynie w języku polskim, angielskim lub niemieckim. W wypadku złożenia informacji technicznych w języku angielskim lub niemieckim, nie jest konieczne składanie tłumaczenia na język polski; 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.15.40.00 - Bezprzestojowe źródła energii Kod CPV wg słownika 2008: 31.15.40.00 - Bezprzestojowe źródła energii 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro a poniżej 211 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 4

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1. Wymogiem udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne jest wniesienie przez Wykonawcę wadium, w jednej lub kilku z następujących form: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 2. Wysokość wadium wynosi: 9.800,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy osiemset złotych) 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, odpowiednia kwota powinna zostać przelana na konto Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert: - Wykonawca krajowy na konto - BPH S.A. O/W-wa nr 52106000760000320000436075, - Wykonawca zagraniczny na konto - BPH S.A. O/W-wa nr PL52106000760000320000436075. Wniesienie wadium jest skuteczne z chwilą uznania rachunku Zamawiającego. 5. Kopię dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. W wypadku składania wadium w formie innej niż pieniężna do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu wadium wniesionego (ustanowionego) przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium wnoszone w innej formie, niż pieniężna powinno zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji (poręczenia) do wypłaty kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 5 ustawy. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 1 i 2 Ustawy. 8. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 pkt. 1, 2, 3 Ustawy. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 24 ustawy); oraz 5) wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 350.000 zł. brutto. Zamawiający za dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia uznaje dostawy fabrycznie nowych urządzeń zainstalowanych na podwoziu fabrycznie nowego samochodu ciężarowego, stanowiących kompletne wyposażenie do samojezdnego agregatu prądotwórczego. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków, stwierdzając jedynie na podstawie informacji zawartych w dostarczonych oświadczeniach i dokumentach wymienionych w s.i.w.z., czy warunek udziału w postępowaniu został spełniony, czy nie. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie z art. 22 ust.1 Ustawy; 3) potwierdzenie wykonania co najmniej dwóch dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia z podaniem dat ich wykonania, wartości dostaw i odbiorców zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 6 do s.i.w.z. oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie. 2. W wypadku gdy kilku Wykonawców wspólnie ubiega się o zamówienie publiczne, do oferty należy załączyć wszystkie dokumenty jak w pkt. 1 (i odpowiednio w pkt. 3 i 4) z tym, że dokumenty wskazane w pkt. 1 ppkt 1 muszą być wystawione na każdego z Wykonawców. Oświadczenie z art. 22 pzp musi być złożone przez każdego z Wykonawców. Dokumenty muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawców. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1 ppkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. Dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu lub dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Wszystkie dokumenty wymienione w pkt. 1 - 4, powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, z wyjątkiem oświadczenia z art. 22 Ustawy, które należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza. 6. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę lub oryginalnym tłumaczeniem sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. 8. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w języku polskim na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 2 i formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3 do s.i.w.z. lub innym dokumencie pisemnym zgodnym z treścią załączonego formularza. Do oferty należy załączyć specyfikację cenową dla urządzeń stanowiących przedmiot zamówienia w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.tvp.pl/zamowienia_publiczne. Opłata: 7,5 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można pobrać ze strony internetowej TVP SA (www.tvp.pl/zamowienia_publiczne), odebrać w siedzibie zamawiającego, budynek A pok. 1120, Eligiusz Kudela, tel. 5478818, e-mail: Eligiusz.Kudela@waw.tvp.pl w godz. 10:00-13:00 lub otrzymać pocztą. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 01.06.2007, godzina 12:15, siedziba Zamawiającego budynek P pok. 105.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Numer sprawy nadany przez zamawiającego: 135/TID/TIN/AK/06 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.