Ogłoszenie z dnia 2009-02-13
Wrocław: Roboty budowlane siedziby Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Legnicy, ul.Zamkowa 2 - I i II p.
Numer ogłoszenia: 28036 - 2009; data zamieszczenia: 13.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków we Wrocławiu , ul. Władysława Łokietka 11, 50-243 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3436501, faks 071 3441449.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http:/ /wosoz.ibip.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane siedziby Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Legnicy, ul.Zamkowa 2 - I i II p..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane ,polegające na : rozbiórce zewnętrznej klatki schodowej, pracach murarskich,malarsko-tynkarskich, renowacji parkietówe i stopnic schodów, dostarczenie i zamontowanier drzwi wewnętrznych, wykonanie nowych drewnianych stopnic schodowych, posadzek ceramicznych, wymiana hydrantów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.43.21.14 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 44.22.12.00 - Drzwi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 4.000 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1). posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2). posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3). znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4). nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z przyczyn wskazanych w art. 24 Prawo zamówień publicznych, 5). zagwarantują realizację zamówienia w wymaganym terminie, 6). udzielą minimum 36 miesięcy gwarancji jakości na roboty budowlane w przedmiocie zamówienia, 7). zapoznają się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz wszystkimi załącznikami stanowiącymi jej integralną część i nie wniosą do niej żadnych zastrzeżeń, a także zaakceptują warunki realizacji zamówienia, 8). zdobędą wszystkie informacje niezbędne do przygotowania oferty , w tym dokonają wizji lokalnej, 9). wykonali jako generalny wykonawca w ciągu ostatnich 3 lat ( tj. rozpoczęli i zakończyli prace w latach 2006-2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - minimum dwie roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz posiadają co najmniej dwa dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. 10). zaoferują wykonanie robót zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych i przepisami prawa budowlanego, a w szczególności: a). przy wykonywaniu robót będą stosować wyroby, dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, na zasadach określonych w art.10 ustawy Prawo budowlane ( tj. Dz. U. z 2003 r. nr 207,poz.2016 z późn. zm.) b). wyroby budowlane będą posiadać znak dopuszczenia do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie zgodny z Załącznikiem Nr 2 do rozporządzenia MSWiA z 31 .07.1998 r.( Dz.U. z 1998 r. Nr 113, poz.728 z późn. Zm. 11) sporządzą szczegółowy kosztorys ofertowy z podaniem cen jednostkowych, 12) sporządzą wykaz materiałów wraz z cenami, które zostaną użyte przy realizacji zamówienia, 13) zaakceptują warunki umowne określone w umowie stanowiącej integralną część SIWZ, Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy złożyć: A/ Oświadczenia: 1) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych ( zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ) 2) o zagwarantowaniu realizacji zamówienia w nieprzekraczalnym terminie trzech miesięcy od daty podpisania umowy ( na formularzu oferty) 3) o okresie udzielonej gwarancji jakości na roboty budowlane w przedmiocie zamówienia ( na formularzu oferty) 4) o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz wszystkimi załącznikami stanowiącymi jej integralną część i nie wnoszeniu do niej żadnych zastrzeżeń, a także zaakceptowaniu warunków zamówienia ( na formularzu oferty) 5) o uzyskaniu wszystkich informacji niezbędnych do rzetelnego przygotowania oferty, w tym dokonaniu wizji lokalnej ( na formularzu oferty). B /Dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru przedsiębiorców lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ( wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert), a dla spółek cywilnych również umowę spółki; 2) zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczeń, że zyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu 5) Kopię aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalnosci gospodarczej, o sumie ubezpieczenia nie miejszej niż 200 tyś. PLN w odniesieniu do odpowiedzialnosci cywilnej deliktowej oraz nie mniejszej niż 200 tyś. PLN w odniesieniu do odpowiedzialności cywilnej kontraktowej 6) wykaz robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania ( zgodny z Załącznikiem nr 4 do SIWZ) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością; 7) aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, oraz posiadaniu obowiązkowego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy wraz z kopią uprawnień budowlanych wraz z informacjami o kwalifikacjach i doświadczeniu ( zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ), 8) informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 9) szczegółowy kosztorys ofertowy wraz z cenami jednostkowymi ( wykonany zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym Załącznik nr 7 oraz zestawieniem zawartym w dokumentacji : założenia projektowe do elementów sieci komputerowej 10) wykaz materiałów wraz z cenami, które zostaną użyte przy realizacji zamówienia - jako załącznik do kosztorysu ofertowego 11) propozycje ewentualnego podzlecenia elementów robót o łącznej wartości nie większej niż 30% ceny ofertowej ( zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ) 12) zaakceptowany wzór umowy ( zgodnie z Załącznikiem Nr7 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:/ /wosoz.ibip.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Ochrony zabytków
ul.Władysława Łokietka 11
50-243 Wrocław.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Delegatura Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Legnicy , ul.Zamkowa 2 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa materiałów procesowych (biurowych i papierniczych) dla uczestników i uczestniczek projektu pn. Program Rozwoju Kompetencji Osób Dorosłych - K(A)FE
- Przebudowa, nadbudowa i remont dwóch szklarni pomocniczych oraz budowa wolnostojącej toalety wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w OB
- "Dostawa testów lateksowych"
- Sukcesywna dostawa produktów z tworzyw sztucznych na potrzeby mieszkańców Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu.
- Dostawa wyposażenia specjalnego dla nieetatowych grup realizacyjnych garnizonu dolnośląskiego
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 119 "Zielona Łąka" WE WROCŁAWIU
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont kotłowni i instalacji gazowej z szafką gazową oraz remont elewacji w budynku szklarni dużej
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w budynku XIII Liceum Ogólnokształcącego im. Bohaterów Westerplatte ul. Sądowa 4, 31-542 Kraków
- Zwiększenie efektywności energetycznej budynków Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Twardogórze - budynek biurowo-administracyjny ul. Wrocławska 15 w Twardogórze
- Remont śluzy małej - SW Groszowice. Etap III
- Wykonanie remontu parkietów oraz malowanie ścian i sufitów w salach i na klatce schodowej w budynku Przedszkola nr 171 przy ul. Równej 2 w Warszawie.
- Remont ulicy St. Kuczmerowicza w Czempiniu
więcej: Drzwi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.