eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ElblągWykonanie termomodernizacji budynku Wydziału Świadczeń Rodzinnych Urzędu Miejskiego w Elblągu przy ul. Jaśminowej 11 - etap II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-11

Elbląg: Wykonanie termomodernizacji budynku Wydziału Świadczeń Rodzinnych Urzędu Miejskiego w Elblągu przy ul. Jaśminowej 11 - etap II
Numer ogłoszenia: 28034 - 2008; data zamieszczenia: 11.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 235 35 36, 055 239 31 25, fax 055 235 35 55, 055 239 33 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie termomodernizacji budynku Wydziału Świadczeń Rodzinnych Urzędu Miejskiego w Elblągu przy ul. Jaśminowej 11 - etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie termomodernizacji budynku Wydziału Świadczeń Rodzinnych Urzędu Miejskiego w Elblągu przy ul. Jaśminowej 11 - etap II przedmiot główny: Nazewnictwo wg CPV: roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych przedmioty dodatkowe: Nazewnictwo wg CPV: roboty izolacyjne Nazewnictwo wg CPV: instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Nazewnictwo wg CPV: rozbudowa budynków Nazewnictwo wg CPV: roboty w zakresie instalacji elektrycznych Nazewnictwo wg CPV: usługi w zakresie bezpieczeństwa publicznego Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku Wydziału Świadczeń Rodzinnych Urzędu Miejskiego w Elblągu przy ul. Jaśminowej 11 - etap II. Przedmiot zamówienia określa niżej wymieniona dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych: A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA: I. PRZEDMIARY ROBÓT: 1. Termomodernizacja budynku Wydziału Świadczeń Rodzinnych Urzędu Miejskiego w Elblągu: a. Inwestycja: Termomodernizacja budynku Wydziału Świadczeń Rodzinnych Urzędu Miejskiego w Elblągu Nazwa obiektu: Budynek Wydziału Świadczeń Rodzinnych Urzędu Miejskiego w Elblągu Adres obiektu: Elbląg, ul. Jaśminowa 11 Rodzaj opracowania: budowlane b. Budynek Wydziału Świadczeń Rodzinnych przy ul. Jaśminowej 11 Przedmiar robót - sanitarne c. Przedmiary: - system CCTV - system kontroli pracy służb dozoru - system alarmowy d. Przedmiar - oświetlenie zewnętrzne e. Nazwa inwestycji: Wykonanie instalacji odgromowej w pom. Budynku Wydziału Świadczeń Rodzinnych Adres inwestycji: 82-300 Elbląg ul. Jaśminowa 11 Branża: Elektryczna 2. Budynek Świadczeń Rodzinnych - rozbudowa: a. Nazwa inwestycji: Budynek Wydziału Świadczeń Rodzinnych - rozbudowa Adres inwestycji: Elbląg, ul. Jaśminowa 11 Branża: roboty budowlane b. Nazwa zadania: Rozbudowa budynku Wydziału Świadczeń Rodzinnych Adres: Elbląg, ul. Jaśminowa 11 Rodzaj robót: inst. elektryczne Przedmiary robót przekazywane są wraz z SIWZ jako ZAŁĄCZNIK Nr 6 do SIWZ. II. PROJEKTY: 1. Termomodernizacja budynku Wydziału Świadczeń Rodzinnych Urzędu Miejskiego w Elblągu: a. Projekt budowlano-wykonawczy Inwestycja: Termomodernizacja budynku Wydziału Świadczeń Rodzinnych Urzędu Miejskiego w Elblągu Nazwa obiektu: Budynek Wydziału Świadczeń Rodzinnych Urzędu Miejskiego w Elblągu Adres obiektu: Elbląg, ul. Jaśminowa 11 Rodzaj opracowania: wielobranżowe b. Projekt budowlano-wykonawczy Inwestycja: Termomodernizacja budynku Wydziału Świadczeń Rodzinnych Urzędu Miejskiego w Elblągu Nazwa obiektu: Budynek Wydziału Świadczeń Rodzinnych Urzędu Miejskiego w Elblągu Adres obiektu: Elbląg, ul. Jaśminowa 11 Rodzaj opracowania: kolorystyka 1. Budynek Świadczeń Rodzinnych - rozbudowa: a. Projekt budowlany Nazwa obiektu: Budynek Wydziału Świadczeń Urzędu Miejskiego w Elblągu Adres obiektu: Elbląg, ul. Jaśminowa 11 Rodzaj opracowania: Architektura - rozbudowa b. Projekt budowlany Nazwa obiektu: Budynek Wydziału Świadczeń Urzędu Miejskiego w Elblągu Adres obiektu: Elbląg, ul. Jaśminowa 11 Rodzaj opracowania: Konstrukcja - rozbudowa c. Projekt budowlano-wykonawczy: sieci i instalacje elektryczne Obiekt: Budynek Wydziału Świadczeń Rodzinnych w Elblągu Przedmiot opracowania: projekt budowlano-wykonawczy Adres: 82-300 Elbląg ul. Jaśminowa 11 B. SPECYFIKACJE TECHNICZNE: Termomodernizacja budynku Wydziału Świadczeń Rodzinnych Urzędu Miejskiego w Elblągu: a. Inwestycja: Termomodernizacja budynku Wydziału Świadczeń Rodzinnych Urzędu Miejskiego w Elblągu Nazwa obiektu: Budynek Wydziału Świadczeń Rodzinnych Urzędu Miejskiego w Elblągu Adres obiektu: Elbląg, ul. Jaśminowa 11 Temat opracowania: Ogólna Specyfikacja Techniczna OST-0.0 Wymagania ogólne b. Inwestycja: Termomodernizacja budynku Wydziału Świadczeń Rodzinnych Urzędu Miejskiego w Elblągu Nazwa obiektu: Budynek Wydziału Świadczeń Rodzinnych Urzędu Miejskiego w Elblągu Adres obiektu: Elbląg, ul. Jaśminowa 11 Temat opracowania: Szczegółowa Specyfikacja Techniczna SST-1.0 Roboty budowlane c. Inwestycja: Termomodernizacja budynku Wydziału Świadczeń Rodzinnych Urzędu Miejskiego w Elblągu Nazwa obiektu: Budynek Wydziału Świadczeń Rodzinnych Urzędu Miejskiego w Elblągu Adres obiektu: Elbląg, ul. Jaśminowa 11 Branża: Elektryczna Temat opracowania: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa wymieniona w pkt A.II. oraz specyfikacje techniczne, o których mowa w pkt B., stanowią ZAŁĄCZNIK Nr 7 do SIWZ. ZAŁĄCZNIK Nr 7 do SIWZ jest zgodnie z wolą pobierającego SIWZ przekazywany w wersji papierowej za opłatą na pisemny wniosek pobierającego SIWZ lub udostępniany jest do wglądu dla zainteresowanych w siedzibie Zamawiającego. ZAŁĄCZNIK Nr 7 do SIWZ wraz z SIWZ udostępniony jest również na stronie internetowej Zamawiającego www.umelblag.pl . 2. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną w celu zapoznania się z zakresem prac i warunkami ich wykonania. 3. Zamawiający informuje, że roboty wykonywane w Budynku Wydziału Świadczeń Rodzinnych będą realizowane w obiekcie czynnym, w którym będzie prowadzona działalność. Prowadzone roboty nie mogą kolidować z bieżącą działalnością Wydziału Świadczeń Rodzinnych. 4. Organizacja placu budowy: dostawa wody, usuwanie ścieków, wywóz śmieci, organizacja zaplecza socjalnego, oświetlenie, zasilanie w energię elektryczną, koszty dopuszczenia do użytkowania, itp. leży po stronie Wykonawcy. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z wykonywania niektórych robót. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu rzeczowego robót do wysokości środków posiadanych w budżecie. 7. W przypadku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji, Zamawiający wymaga, aby były one zgodne z wzorami stanowiącymi ZAŁĄCZNIK Nr 4 do SIWZ. 8. Zamawiający wymaga udzielenia 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty licząc od daty odbioru końcowego + 3 miesiące rękojmi po upływie gwarancji. 9. W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 647 ze znaczkiem 1 - Kodeksu Cywilnego. 10. W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców, należnych im za wykonane roboty. 11. Zamawiający nie określa w SIWZ, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 12. Zakres zamówienia obejmuje: 1) termomodernizację: - docieplenie ścian zewnętrznych budynku oraz wykonanie elewacji, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku, - wykonanie izolacji termicznej dachu wraz z wymianą pokrycia, 2) roboty towarzyszące: - wykonanie dobudówki wraz z poczekalnią i pomieszczeniem ochrony, - wykonanie urządzeń wod.-kan. w pomieszczeniu sprzątaczki na parterze, - montaż kurtyny powietrznej, - modernizacja kanalizacji deszczowej wokół budynku, - wykonanie cokołu, - wykonanie opaski wokół budynku, - wymiana rynien i pionów spustowych, - wykonanie obróbek blacharskich, - wykonanie schodów zewnętrznych, - wymiana instalacji odgromowej, - wymiana instalacji oświetlenia zewnętrznego, - instalacja systemu telewizji dozorowej CCTV (szkic rozmieszczenia kamer i urządzenia rejestrującego stanowi ZAŁĄCZNIK Nr 5 do SIWZ), - instalacja systemu kontroli pracy służb dozoru. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określają przedmiary robót, dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne, wymienione w pkt 3.1. SIWZ. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia wynikającego z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych o treści: Zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych oświadczam, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.32.00.00-6, 45.42.11.00-5, 45.26.28.00-9, 45.31.00.00-3, 75.24.10.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 5 000, 00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 Ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 95116022020000000061913418 w Banku Millennium S.A. O / Elbląg Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w sekretariacie Wydziału Finansowo - Budżetowego Urzędu Miejskiego w Elblągu 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ust. 1, 2, 3, 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki art. 22 ust. 1 tj. Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a. wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 2 remontów odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, każdy o wartości przekraczającej 200 000,00 zł brutto. b. przeciętne zatrudnianie w ciągu ostatnich 3 lat minimum 20 osób, c. dysponowanie: - kierownikiem budowy robót ogólnobudowlanych ze stażem łącznym pracy jako kierownik budowy minimum 3 lata, oraz - kierownikiem robót sanitarnych ze stażem pracy jako kierownik robót minimum 2 lata, oraz - kierownikiem robót elektrycznych ze stażem pracy jako kierownik robót minimum 2 lata. (zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie m.in. kierowanie budową lub innymi robotami budowlanymi mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające aktualne uprawnienia budowlane, będące członkami właściwych terytorialnie okręgowych izb samorządu zawodowego) 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a. osiągnięcie przez Wykonawcę średniorocznego przychodu ze sprzedaży za ostatnie 3 lata obrotowe w wysokości nie mniejszej niż 500 tys. zł, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 6 SIWZ, metodą spełnia / nie spełnia. 1. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 1) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 6.2. SIWZ 2. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2)a. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt 6.3. SIWZ Przy ocenie spełnienia tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane z dokumentów składanych przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2)b. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 6.4. SIWZ Przy ocenie spełnienia tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane z dokumentów składanych przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2)c. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt 6.5. i 6.6. SIWZ 5. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 3)a. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt 6.7. SIWZ Przy ocenie spełnienia tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane z dokumentów składanych przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 4) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie składanej oferty i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga dostarczenia: - zgodnie z pkt 6.1. SIWZ - Oświadczeń wynikających z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych a) Treść wymaganych Oświadczeń Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2 do SIWZ. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - zgodnie z pkt 6.2. SIWZ - Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. a) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - zgodnie z pkt 6.3. SIWZ - Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, Uwaga: a) W wykazie należy wymienić roboty potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunku określonego w Sekcji III.2) pkt 2)a. ogłoszenia z podaniem informacji o wartości wykonanych robót. b) Dla robót wymienionych w wykazie należy załączyć dokumenty potwierdzające, że te roboty zostały wykonane należycie. c) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane. - zgodnie z pkt 6.4. SIWZ - Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. a) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymieniony dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane. - zgodnie z pkt 6.5. SIWZ - Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, Uwaga: b) W wykazie osób należy wymienić osoby przewidziane do wykonania przedmiotu zamówienia, potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2)c. ogłoszenia. c) W doświadczeniu kierownika budowy robót ogólnobudowlanych należy podać liczbę lat pracy jako kierownik budowy, d) W doświadczeniu kierownika robót sanitarnych należy podać liczbę lat pracy jako kierownik robót sanitarnych, e) W doświadczeniu kierownika robót elektrycznych należy podać liczbę lat pracy jako kierownik robót elektrycznych, e) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymieniony dokument Wykonawcy składają wspólnie. - zgodnie z pkt 6.6. SIWZ - Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Uwaga: a) Dla potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2)c. ogłoszenia dla osób wymienionych w wykazie osób, o którym mowa w pkt 6.5. SIWZ, należy złożyć z ofertą decyzje o nadaniu uprawnień i zaświadczenia o przynależności do właściwych terytorialnie okręgowych izb samorządu zawodowego. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymienione dokumenty Wykonawcy składają wspólnie. - zgodnie z pkt 6.7. SIWZ - Części sprawozdania finansowego, tj. Rachunek zysków i strat a jeżeli część ta podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o tej części sprawozdania finansowego, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Uwaga: a) Wyżej wymienione dokumenty Wykonawcy składają za ostatnie 3 lata obrotowe, za które Wykonawcy mają sporządzone sprawozdanie finansowe i które byli zobligowani wykonać. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymienione dokumenty składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. UWAGA: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 6.2. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1. UWAGI, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Elblągu Wydział Zamówień Publicznych pokój nr 125 82-300 Elbląg ul. Łączności 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Elblągu Wydział Zamówień Publicznych 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1, pokój nr 125.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Opłata za SIWZ obejmuje koszty jej druku oraz przekazania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.